تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
7

بانوی خیر لرستانی ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به زوج های بی بضاعت وقف کرد

  • کد خبر : 62420
  • 26 آذر 1393 - 17:56

          مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ‘ستاره شاکرمی’ بانوی خیر لرستانی در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به زوج های بی بضاعت وقف کرده است. حجت الاسلام والمسلمین ‘مرتضی خاکباز’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ثمرات و برکات وقف در […]

IMG10173023 

 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ‘ستاره شاکرمی’ بانوی خیر لرستانی در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به زوج های بی بضاعت وقف کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ‘مرتضی خاکباز’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ثمرات و برکات وقف در جامعه اسلامی افزود: وقف صدقات جاریه ای است که اثرات آن هیچگاه پایان نمی پذیرد.

وی اظهار کرد: رسانه ها نقش مهمی در احیای سنت حسنه وقف دارند و با ورود رسانه ها به صحنه وقف اثرات آن در جامعه نمود پیدا می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از راه اندازی تور مجازی زیارت امامزادگان استان لرستان خبر داد و افزود: کاربران می توانند با مراجعه به سایت اوقاف لرستان از امامزادگان استان دیدن کنند.

وی گفت: در حال حاضر، ۲۴ پروژه بقاع متبرکه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در استان لرستان از محل درآمدهای بقاع متبرکه و کمک های مردمی در حال اجرا می باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ممنونیم
    خدا عوضش یهت خیر بده

  2. احسنت بر غیرت چنین شیرزنانی اجرکم عندالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.