- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وزیر بهداشت : دفترچه های بیمه باید حکم پول نقد را داشته باشند

dr_hashemi_197755

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید دفترچه‌های بیمه به جایگاهی برسند که حکم پول نقد را داشته باشند که موانع در این مسیر باید برداشته شود.

 
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی در سخنانی اظهار داشت: بیمه‌ها امروز در کشور دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم با همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی این مشکلات برطرف شود.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر همه ایرانیان می‌توانند زیر پوشش بیمه قرار گیرند که خوشبختانه وعده ریاست جمهوری در این زمینه عملی شده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در حال حاضر مانعی برای بیمه کردن اقشار مختلف مردم وجود ندارد و اگر شخصی تاکنون تحت پوشش بیمه قرار نگرفته است خودش مراجعه و اقدام نکرده است.
 
وی تصریح کرد: باید دفترچه‌های بیمه به جایگاهی برسند که حکم پول نقد را داشته باشند که موانع در این مسیر باید برداشته شود.
 
اعتبارات درمانی برای جمعیت ۹ میلیون نفری حاشیه شهر‌ها
 
قاضی زاده هاشمی گفت: جمعیت ۹ میلیون نفری که در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کردند اعتبارات خوبی برای امر بهداشت و درمان آنها صورت گرفته است و هم اکنون همه روستاهای کشور از خدمات طرح‌های درمانی از جمله واکسیناسیون نوزدان، تامین داروهای مختلف و نظام ارجاع استفاده می‌کنند. ‏
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر با شرایط آرمانی در عرصه بهداشت و درمان فاصله داریم که برای سالم بودن جامع نیازمند فرهنگ سازی و تغییر در سبک زندگی‌ها هستیم.