تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

هشدار میرعمادی نسبت به سخنانی که وحدت و آرامش لرستان را خدشه می کند

  • کد خبر : 62518
  • 28 آذر 1393 - 16:57

  به گزارش میرملاس ؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان سخنرانی خود در نماز جمعه امروز  به بعضی از افرادی که با سخنان اهانت آمیز خود آرامش و وحدت استان را خدشه دار می کنند هشدار داد و گفت: افرادی که برای خوش خدمتی به یک جریان خاص […]

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان سخنرانی خود در نماز جمعه امروز  به بعضی از افرادی که با سخنان اهانت آمیز خود آرامش و وحدت استان را خدشه دار می کنند هشدار داد و گفت: افرادی که برای خوش خدمتی به یک جریان خاص و نه برای دفاع از دولت آرامش و وحدت استان را خدشه دار می کنند هشدار می دهم از این سخنان پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به این مطلب که دولت همواره مورد تایید رهبری و مورد حمایت مردم است افزود: اگر بزرگانی از دولت نقد می کنند این کار از روی خیرخواهی و دلسوزی بوده لذا ما حق نداریم به بزرگان توهین و اهانت کنیم و با جوگیر شدن و اهانت به بزرگان فضای سیاسی و فرهنگی جامعه را متشنج کنیم.

حجت الاسلام میرعمادی بصیرت، وحدت و یکپارچگی را عامل واکسینه کردن مردم و جامعه دانست و عنوان کرد: جامعه نیازمند به وحدت و آرامش است و ما بایستی به مردم خدمت کنیم لذا بهترین و والاترین دفاع از دولت خدمت فرهنگی و اقتصادی است و نباید زمینه اختلاف و تفرقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه برای دفاع از دولت نیازی به سخنرانی و اهانت به اشخاصی دیگر نیست یادآور شد: اگر اهانت کنندگان می خواهند از دولت دفاع کنند به مردم خدمت کرده و از کارهای خود دست بردارند لذا مردم ما خوب می فهمند که اینگونه سخنان ناشی از چه مسائلی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. از تذکرات خیرخواهانه حاج آقا میرعمادی تشکر میکنیم .وآمادگی خودرا جهت دفاع از آرمانهای انقلاب بیشترازپیش اعلام میکنیم

  2. از واکنش قاطعانه و به موقع نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ی مردمی خرم آباد در مقابل عناصر فتنه و باعثان آشوب در سطح استان حمایت می کنیم .

  3. درود بر این بصیرت دینی وعاشورایی وسلام بر بازوی رهبری امام جمعه فهیم بصیر وشجاع وموقعیت شناس

  4. واقعاً به جا گفته اند.

  5. با سلام ،وآرزوی توفیق از تذکر خیرخواهانه حاج آقا میر عمادی نهایت تشکر بعمل می آید

  6. کدام جمع دانشگاهی آیا یک نفر می شود جمع!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.