- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هشدار میرعمادی نسبت به سخنانی که وحدت و آرامش لرستان را خدشه می کند

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان سخنرانی خود در نماز جمعه امروز  به بعضی از افرادی که با سخنان اهانت آمیز خود آرامش و وحدت استان را خدشه دار می کنند هشدار داد و گفت: افرادی که برای خوش خدمتی به یک جریان خاص و نه برای دفاع از دولت آرامش و وحدت استان را خدشه دار می کنند هشدار می دهم از این سخنان پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به این مطلب که دولت همواره مورد تایید رهبری و مورد حمایت مردم است افزود: اگر بزرگانی از دولت نقد می کنند این کار از روی خیرخواهی و دلسوزی بوده لذا ما حق نداریم به بزرگان توهین و اهانت کنیم و با جوگیر شدن و اهانت به بزرگان فضای سیاسی و فرهنگی جامعه را متشنج کنیم.

حجت الاسلام میرعمادی بصیرت، وحدت و یکپارچگی را عامل واکسینه کردن مردم و جامعه دانست و عنوان کرد: جامعه نیازمند به وحدت و آرامش است و ما بایستی به مردم خدمت کنیم لذا بهترین و والاترین دفاع از دولت خدمت فرهنگی و اقتصادی است و نباید زمینه اختلاف و تفرقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه برای دفاع از دولت نیازی به سخنرانی و اهانت به اشخاصی دیگر نیست یادآور شد: اگر اهانت کنندگان می خواهند از دولت دفاع کنند به مردم خدمت کرده و از کارهای خود دست بردارند لذا مردم ما خوب می فهمند که اینگونه سخنان ناشی از چه مسائلی است.