تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار لرستان : زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری لرستانیهای مقیم خارج کشور فراهم است

  • کد خبر : 62520
  • 28 آذر 1393 - 17:09

  استاندار لرستان گفت: زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری لرستانیهای مقیم خارج از کشور در این استان فراهم است. به گزارش میرملاس به نقل مهر، هوشنگ بازوند در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان و در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایرانی مقیم امارات اظهار داشت: زیرساختها و بسترهای لازم برای سرمایه […]

IMG_23041

 

استاندار لرستان گفت: زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری لرستانیهای مقیم خارج از کشور در این استان فراهم است.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، هوشنگ بازوند در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان و در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایرانی مقیم امارات اظهار داشت: زیرساختها و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در استان لرستان فراهم بوده و مدیریت ارشد استان از لرستانیهای مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان حمایت می کند.

وی با بیان اینکه فضای خوبی برای سرمایه گذاری در استان فراهم شده است ادامه داد: احیای مجتمع کشت و صنعت خرم آباد با حضور یک سرمایه گذار خارجی نشان دهنده فضا و ظرفیتی است که برای سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به فعال شدن شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور در استان لرستان افزود: این شورا ضمن حمایت از سرمایه گذاران لرستانی مقیم خارج از کشور تلاش می کند که دغدغه های این سرمایه گذاران را رصد و رفع کند.

بازوند با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت جذب و افزایش سرمایه گذاری خارجی است ادامه داد: برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در لرستان با توجه به نامگذاری امسال به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: استان لرستان به عنوان یکی از استان های دارای ظرفیت و توانمند در حوزه های مختلف اقتصادی، شرایط مناسبی را برای جذب سرمایه های خارجی به ویژه لرستانیهای مقیم خارج از کشور را دارد.

بازوند دارا بودن بیش از ۱۲ درصد آبهای سطحی کشور، بهره مندی از شرایط مطلوب آب و هوایی، وجود مناطق گردشگری و ظرفیتهای این حوزه، مزیت های بخش کشاورزی، معرفی به عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران، قابلیتهای معدنی، عبور خطوط انتقال انرژی از جمله نفت و فرآورده های نفتی و … را از ظرفیت های ویژه لرستان برای جذب سرمایه های خارجی دانست.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای زیرساختهای استان به منظور جذب سرمایه گذار، توسعه فرودگاه خرم آباد و افزایش پروازهای این فرودگاه، تقویت شبکه ارتباطی جاده ای، اجرای پروژه های ریلی و آزادراهی و … را از جمله فعالیتهای صورت گرفته در این بخش برشمرد.

محمدرضا فیاضی سفیر ایران در امارات نیز در حاشیه این همایش در سخنانی اظهار داشت: معرفی پتانسلیهای استان لرستان همراه با ارائه مشوقهای لازم برای سرمایه گذاری می تواند به رونق سرمایه گذاری در این استان کمک کند.

وی با اشاره به برگزاری این همایش افزود: وصل کردن سرمایه گذاران لرستانی به اماراتی و همچنین لرستانیهای مقیم امارات می تواند بسترساز برداشتن گام های موثری در مسیر توسعه اقتصادی استان باشد.

بنابر این گزارش در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان در شورای ایرانیان مقیم امارات نزدیک به ۳۰ نفر از سرمایه گذاران ایرانی مقیم امارات حضور داشتند.

 

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. مواردی که استاندار محترم به عنوان پتانسیل ها و ظرفیت های سرمایه گذاری ذکر فرمودند همه درست ولی مهمترین ظرفیت سرمایه گذاری در کل ایران بویژه در لرستان دولت محترم تدبیر و امید و خود شخص استاندار فعال می باشند زیرا این خطوط انتقال انرژی و….. اکثرا قبلا هم وجود داشتند ولی اراده لازم برای این کار اکنون احیا شده است با آرزوی موفقیت برای دولت خدمتگزار تدبیر و امید و سربلندی ایران عزیز

  2. قابل توجه استاندار محترم و نماینده و فرماندار محترم شهرستان کوهدشت خواست ما مردم بخش طرهان استفاده از نیروهای بومی شایسته مثل اقای قاسمی است که در فکر توسعه هستند
    خواهشمند است نسبت به تعویض بخشدار بخش طرهان و اکثر نیروهای غیربومی سطح بخش اقدام نمایید
    خداییش مضراتشان بیشتر از فوایدشان است
    من هم مثل :جمعی از فرهنگیان بخش طرهان: معتقدم اقای بخشدار فضای منطقه را امنیتی و خفقان اوار کرده است هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد و گرنه زیر اوار تهمت و افترا میماند
    استاندار محترم بخاطر خدا به مردم طرهان رحم کنید
    اقا ما اصلا بخشدار نیمخوایم

    [

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.