- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های لرستان معرفی شد

703926 [1]

 

در مراسمی با حضور مسئولان استانی مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های لرستان معرفی شد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، استاندار لرستان با صدور حکمی جمشید سعادتمند را به مدت سه سال به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان منصوب کرد.

در این راستا در مراسمی با حضور محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، جمشید سعادتمند به عنوان مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های لرستان معارفه شد.

اصغر بهاروند پیش از این مسئولیت مدیر عاملی سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان را بر عهده داشته است.

محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان همیاری شهرداری های لرستان در سخنانی اظهار داشت: باید همه مدیران دستگاههای اجرایی استان با وفاق و همدلی در راستای عمران و توسعه همه جانبه لرستان قدم برداریم.

وی پذیرفتن مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم و مشارکت در مسیر توسعه استان دانست و بیان داشت: یکی از شاخصه های اصلی برای حرکت در مسیر توسعه توجه جدی به نیروی انسانی متخصص، برنامه ریزی و بهره گیری از تمام پتانسیلهای موجود در استان است.

اصلانی همچنین بر اهمیت نقش شهرداری ها در توسعه استان تاکید کرد و بیان داشت: شهرداری ها باید شاخصه های حوزه شهری را به گونه ای مدیریت کنند که رفاه، آسایش، آرامش و امنیت روحی و روانی را برای شهرواندان فراهم سازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: شهرداران باید شناخت دقیقی از ساختار اجتماعی و نیازهای شهروندان خود داشته باشد و خواسته های به حق و قانونی شهروندان را بخوبی تشخیص دهد تا امکانات و بسترهایی به منظور ارائه خدمات عمومی در شهر ایجاد کند.