تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سردار قنبری خبر داد: باند قاچاق هروئین در کوهدشت منهدم شد

  • کد خبر : 62579
  • 29 آذر 1393 - 12:16

    فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به عملیات تعقیب و گریز پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از انهدام یک باند سوداگر مرگ خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سردار محمد قنبری در این رابطه گفت: ماموران مواد مخدر شهرستان کوهدشت با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله […]

IMG10185582

 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به عملیات تعقیب و گریز پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان از انهدام یک باند سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سردار محمد قنبری در این رابطه گفت: ماموران مواد مخدر شهرستان کوهدشت با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد افیونی در یکی از روستاهای این شهرستان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس لرستان بر مسیر های صعب العبور و انحرافی، افزود: ماموران با تشکیل اکیپ ویژه با استقرار نامحسوس در مسیر های احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

سردار قنبری تصریح کرد: قاچاقچیان با دو دستگاه پژو پارس و ۴۰۵ با استفاده از مسیرهای حاشیه ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس، سعی بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش قاچاقچیان را زمینگیر و دو خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بازرسی از پژو ۴۰۵ مقدار ۱۵ کیلوگرم هروئین کشف و دو سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند.

سردار قنبری گفت: در بازرسی از منزل دو نفر دیگر از اعضای این باند که قبل از ماموران متواری شده بودند پنج کیلو هروئین، ۴۲ کیلو و ۱۳۰ گرم مایع پیش ساز هروئین، چهار دستگاه پراید، وانت نیسان، هیوندا کروز، موتورسیکلت و دو قبضه اسلحه غیر مجاز و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. با سلام و تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و کلیه عزیزانی که در کشف این محموله دست داشته اند ، امید وارم موفق و مؤید و سلامت باشند .

  2. درود خدا بر شما سبز پوشان بی ادعای نیروی انتظامی
    این ملت امنیتش را مدیون تلاشهای بی وقفه شماست . پایدار وسربلند باشید

  3. موفق باشید

  4. با سلام و تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و کلیه عزیزانی که در کشف این محموله دست داشته اند ، امید وارم موفق و مؤید

  5. واقعا درود بر شما فرمانده! درود بر تمام زحمت کشانی که تلاش می کنند که ریشه ی این سوداگران مرگ را بخشکانند.

  6. با سلام و تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل خدوم ناجا بخصوص سردار قنبری و جناب سرهنگ فرخی ریاست محترم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان . خسته نباشید

  7. درودتان باد

  8. با تشکر و تقدیر از نیروی انتظامی کوهدشت که زحمات بی دریق شما در خصوص این عملیات در اوایل صبح انجام گرفته است ولی بنا به نظر اهالی آن روستا و اگر تمرکز بیشتری را روی آن روستا داشته باشید بدون شک اقدام به کشف مواد مخدر بیشتری میشود

  9. نیروی انتظامی از این سری کارها بیشتر انجام گیرد ممنون میشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.