تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

طرح زوج و فرد در دیدارهای گهر ! برای مهابادی که دوستش داریم و هرگز فراموشش نمی‎کنیم

  • کد خبر : 6263
  • 13 تیر 1391 - 23:05

مهران مریدی/ میرملاس طرح زوج و فرد در دیدارهای گهر ! برای مهابادی که دوستش داریم و هرگز فراموشش نمی‎کنیم از وقتی که حضور گهر در لیگ برتر قطعی شده، هر روز یک ورزشگاه برای دیدارهای خانگی این تیم در نظر گرفته می‏شود. از شهرهای تهران، کرج، اراک، دورود، خرم‏آباد، همدان و چند شهر دیگر […]


مهران مریدی/ میرملاس

طرح زوج و فرد در دیدارهای گهر !

برای مهابادی که دوستش داریم و هرگز فراموشش نمی‎کنیم

از وقتی که حضور گهر در لیگ برتر قطعی شده، هر روز یک ورزشگاه برای دیدارهای خانگی این تیم در نظر گرفته می‏شود. از شهرهای تهران، کرج، اراک، دورود، خرم‏آباد، همدان و چند شهر دیگر برای میزبانی دیدارهای گهر نام برده شده و هر روز نام شهر جدیدی به گوش می‏رسد.

حکایت بازی خانگی گهر مانند طرح زوج و فرد است که روزهای فرد یک ورزشگاه و روزهای زوج ورزشگاهی دیگر میزبان گهری‏هاست. تیمی که هفته جاری اردویی در کردان کرج برپا کرده و هر هفته گفته می‏شود، هفته بعد اردو در دورود برگزار می‎شود اما هفته موعود که تا حالا فرا نرسیده و معلوم نیست این اردو در شهرستانی که مردمش با گهر زندگی می‏کنند، کی برگزار می شود؟ هر چند کمی خنده‏دار است تیمی بخواهد در شهر خودش اردو برگزار کند اما باز شکرش باقی است که به هرحال مردم دورود می‏توانند از نزدیک تمرینات تیمشان را ببینند.

فقط تا ۱۷ تیرماه برای مشخص شدن ورزشگاه گهر فرصت باقی است اما به‏ظاهر مسوولانی که باید با خودشان به توافق برسند، کمی تا قسمتی کم کاری می‏کنند!

بهاروند عضو هیأت رئیسه فوتبال می‏گوید: اگر از فردا کار در ورزشگاه تختی خرم‏آباد شروع شود، حتی دیدار هفته اول گهر با ملوان در استان خودمان برگزار می‏شود.

حال این سوال به ذهن متبادر می‏شود که چرا برخی اجازه ندادند، ورزشگاه پیر خرم‏آباد به ملزومات AFCتجهیز شود تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود، دیدارها در خرم آباد برگزار شود؟ تارتار سرمربی جدید گهر تنها نگرانی‏اش را مشخص نبودن دیدارهای خانگی عنوان کرده و این در حالی است که با توجه به شرایط موجود، شاید نگرانی هر روز بیشتر شود.

در پایان این نوشته حیفم می‏آید از مهابادی یاد نکنم، مربی‏ای که همه می‏دانیم چقدر ریاضت کشید و با چه سختی‏هایی لرستان را صاحب اولین نماینده در لیگ برتر کرد اما با کارشکنی برخی خیلی راحت از این تیم کنار گذاشته شد و مثل اینکه همان برخی منتظر بودند مهابادی از تیم برود تا یارگیری را شروع کنند. به هر حال لرستانی‏ها هرگز این مربی سختکوش و دوست داشتنی را فراموش نمی‏کنند و برای همیشه داوود را به یاد دارند. جدایی داوود از گهر خیلی‏ها را خوشحال کرد اما ای کاش بعدها از این کار پیشیمان نشویم!

راستی چرا کسی از مسوولان از مهابادی تشکر نکرد، ببخشید یک لحظه یادم رفت که ما زبانِ تشکر نداریم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. این برای ما لرستانی ها خیلی زشت که بیایم کرج بعنوان میزبان بازیهای گهر معرفی کنیم خنده دار واقعا

    • با سلام
      دوست عزیز در یادداشت قبلی به این مطلب اشاره کردم و برگزاری دیدارهای گهر را در استان دیگر خنده دار عنوان کردم و با نظر حضرتعالی کاملاً موافقم.

  2. با سلام
    به نظر من این مشکلات از جایی شروع شد که همشهریان ما در درود فقط تیم را مال خود درود میدانستند نه مال لرستان این در حالی است که ما در رومشگان پیگیر اخبار گهر هستیم وهر گاه که خبر خوبی میشنویم خوشحال میشویم ومن شخصا امید دارم که تیم حتما در لیگ برتر میماند .چون این اولین سالی است که لرستان لیگ برتری میشود در ابتدا مشکلاتی هست اما اندکی صبر سحر نزدیک است

  3. اگر بازیها در خرم آباد برگزار شود بنده هر هفته برای تشویق تیم گهر به استادیوم میرم این تیم مال کل استانه و افتخارش برا همه س چه درود باشه چه کوهدشت فرقی نداره مهم لرستانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.