- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طرح زوج و فرد در دیدارهای گهر ! برای مهابادی که دوستش داریم و هرگز فراموشش نمی‎کنیم

[1]
مهران مریدی/ میرملاس

طرح زوج و فرد در دیدارهای گهر !

برای مهابادی که دوستش داریم و هرگز فراموشش نمی‎کنیم

از وقتی که حضور گهر در لیگ برتر قطعی شده، هر روز یک ورزشگاه برای دیدارهای خانگی این تیم در نظر گرفته می‏شود. از شهرهای تهران، کرج، اراک، دورود، خرم‏آباد، همدان و چند شهر دیگر برای میزبانی دیدارهای گهر نام برده شده و هر روز نام شهر جدیدی به گوش می‏رسد.

حکایت بازی خانگی گهر مانند طرح زوج و فرد است که روزهای فرد یک ورزشگاه و روزهای زوج ورزشگاهی دیگر میزبان گهری‏هاست. تیمی که هفته جاری اردویی در کردان کرج برپا کرده و هر هفته گفته می‏شود، هفته بعد اردو در دورود برگزار می‎شود اما هفته موعود که تا حالا فرا نرسیده و معلوم نیست این اردو در شهرستانی که مردمش با گهر زندگی می‏کنند، کی برگزار می شود؟ هر چند کمی خنده‏دار است تیمی بخواهد در شهر خودش اردو برگزار کند اما باز شکرش باقی است که به هرحال مردم دورود می‏توانند از نزدیک تمرینات تیمشان را ببینند.

فقط تا ۱۷ تیرماه برای مشخص شدن ورزشگاه گهر فرصت باقی است اما به‏ظاهر مسوولانی که باید با خودشان به توافق برسند، کمی تا قسمتی کم کاری می‏کنند!

بهاروند عضو هیأت رئیسه فوتبال می‏گوید: اگر از فردا کار در ورزشگاه تختی خرم‏آباد شروع شود، حتی دیدار هفته اول گهر با ملوان در استان خودمان برگزار می‏شود.

حال این سوال به ذهن متبادر می‏شود که چرا برخی اجازه ندادند، ورزشگاه پیر خرم‏آباد به ملزومات AFCتجهیز شود تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود، دیدارها در خرم آباد برگزار شود؟ تارتار سرمربی جدید گهر تنها نگرانی‏اش را مشخص نبودن دیدارهای خانگی عنوان کرده و این در حالی است که با توجه به شرایط موجود، شاید نگرانی هر روز بیشتر شود.

در پایان این نوشته حیفم می‏آید از مهابادی یاد نکنم، مربی‏ای که همه می‏دانیم چقدر ریاضت کشید و با چه سختی‏هایی لرستان را صاحب اولین نماینده در لیگ برتر کرد اما با کارشکنی برخی خیلی راحت از این تیم کنار گذاشته شد و مثل اینکه همان برخی منتظر بودند مهابادی از تیم برود تا یارگیری را شروع کنند. به هر حال لرستانی‏ها هرگز این مربی سختکوش و دوست داشتنی را فراموش نمی‏کنند و برای همیشه داوود را به یاد دارند. جدایی داوود از گهر خیلی‏ها را خوشحال کرد اما ای کاش بعدها از این کار پیشیمان نشویم!

راستی چرا کسی از مسوولان از مهابادی تشکر نکرد، ببخشید یک لحظه یادم رفت که ما زبانِ تشکر نداریم.