تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

طالب نعمت‏ پور: برای بار دوم است که بنا حقم را می‏خورد!

  • کد خبر : 6269
  • 13 تیر 1391 - 23:17

          میرملاس نیوز : طالب نعمت‏ پور معتقد است برای انتخاب کشتی‏ گیر اعزامی تیم ملی در وزن ۸۴ کیلوگرم به المپیک لندن، عدالت رعایت نشده است. وی در گفت و گو با خبرنگار میرملاس، با بیان اینکه رقابت در این وزن خیلی نزدیک بوده، اضافه کرد: من و آقای اخلاقی […]

 

 

 

 

 

میرملاس نیوز : طالب نعمت‏ پور معتقد است برای انتخاب کشتی‏ گیر اعزامی تیم ملی در وزن ۸۴ کیلوگرم به المپیک لندن، عدالت رعایت نشده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار میرملاس، با بیان اینکه رقابت در این وزن خیلی نزدیک بوده، اضافه کرد: من و آقای اخلاقی نه با هم پیکار رودررو داشتیم و نه در یک جام مشترک محک خوریدم و نمی‎دانم بر چه اساسی ۲ ماه قبل از المپیک، تصمیم گرفته شد من به المپیک نروم.

قهرمان بازیهای آسیایی گوانگ‏ژو تصریح کرد: عدالت رعایت نشد و من که سابقه ۷-۶ سال حضور در تیم ملی را دارم، این حق را داشتم که با یک مسابقه انتخابی برای مهم‏ترین مسابقه ورزشی، گزینش شوم.

نعمت‏پور با بیان اینکه با تمام احترامی که برای بنا قائلم، نمی‏توانستم در اردو بمانم، افزود: ایشان برای بار دوم است که این بلا را سر من می‏آورد؛ یکی سال ۲۰۰۹ و یکی هم المپیک لندن و در شرایط برابر بنده را انتخاب نمی‎کند!

این کشتی‏گیر لرستانی به اظهارات کارشناسان مبنی بر ماندن در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: به گفته‏های کارشناسان احترام می‎گذارم ولی چون می‎خواستم به درسم برسم و نمی‏خواستم این ترم را هم از دست بدهم و با توجه به اینکه شرایط روحی خوبی نداشتم، دیدم اگر اردو را ترک کنم، بهتر است.

نعمت‏پور ادامه داد: ۲ روز بعد از مسابقات جام جهانی این اتفاق افتاد، شرایط روحی‎ام به هم ریخته بود و اگر در اردو می ماندم شاید با انرژی منفی‎ای که داشتم، به تیم لطمه می‎زدم.

وی خاطرنشان کرد: ناکامی‏ام در مسابقات گزینشی المپیک لندن در قزاقستان را ملاک قرار داده‎اند که در این ناکامی داوری مقصر بوده و کادر فنی تیم ملی هم ضعف داوری را بارها اعلام کرده‎اند اما در مسابقات جام جهانی که ۵ کشتی گرفتم و همه را پیروزی پشت سر گذاشتم، ۳ قهرمان جهان را بردم، می‏گویند این مسابقات ملاک و محک خوبی نیست.

نعمت‏پور تاکید کرد: اگر جام جهانی ملاک نبود، پس چرا بهترین کشتی‏گیران ایران را به این مسابقات فرستادند؟! دید کادر فنی به من مثبت نبود و اگر هر کس دیگری، کشتی‏هایی که من در جام جهانی را گرفتم، می‏گرفت، بدون شک برای المپیک انتخاب می‏شد.

فرنگی کار سابق تیم ملی با تاکید بر اینکه هدفشان انتخاب من برای المپیک نبود، اذعان کرد: حبیب اخلاقی کشتی‏گیر شایسته‏ای است و می‏تواند در المپیک نتیجه بگیرد. هیچ مشکلی با او ندارم و با هم دوست هستیم.

نعمت‏پور با بیان اینکه محمد بنا خیلی به من کمک کرده، یادآور شد: شرایط ایده‎آلی در مسابقات قزاقستان نداشتم، اما با کمک‎های کادر فنی توانستم در مسابقات جام جهانی به شرایط آرمانی برگردم و کشتی‏های خوبی گرفتم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. واقعا دوبنده تیم ملی لایق آقای نعمت پور بود و حق به حقدار نرسید البته آقای اخلاقی هم کشتی گیر خوب و با اخلاقیه و حتما تو المپیک موفق میشه ولی بنده شخصا دوس داشتم این دوبنده رو تن طالب ببینم که نشد ایشاله المپیک بعدی

  2. واقعا لرستانیها خیلی دنبال حقوق و مطالباتشان نیستند در حالیکه دنیا شاهد درخشش طالب نعمت پور در روسیه بود بدون هیچ اعتراضی از سوی همشهریان و هم استانیهایش از طرف بنا حقش ضایع شد…..حداقل به طرفداران تراکتور سازی نگاه کنید

  3. با سلام وخسته نبا شیدبه آقای طالب نعمت پور غیرت وشجاعت شما برای مردم لرستان وکوهدشت یان قهرمان پوشیده نیست طالب جان شما برای مردمت همیشه قهرمان المپیکی هستی ومابه تو افتخار میکنیم این حق خوریها برای ما نه اولین بوده ونه آخرین و نباید این امر غیر اخلاقی مسئولین باعث یا س وناامیدی شما ودیگران …شودبامید موفقیت روز افزون برای شما ودیگر قهرمانان (کهنه دیار مظلوم تاریخ)

  4. از کوهدشت:طالب جان هر چند حقت ضایع شدمهم این است که همیشه در قلب مردم ماندگاری و به نظر ما شما قهرمان المپیک هستی از همین حالا متاسفانه همیشه در حق مردم لرستان بی مهری میشود و این کم کاری مسئولین استان و شهرمان است

  5. برای بنا متاسفم

  6. همیشه حق لرستان خورده میشه وکسی هم نیست که از این حقوق دفاع کنه چه در ورزش چه در بقیه امور
    به قول ممه جون ما لر ها فقط برای جنگ وجبهه بدرد مسئولین می خوریم ای لرهای غیور ………….
    ولی بااین همه غیرت صاحب یک استان محروم وعقب افتاده از هر امکاناتی هستیم
    ولی در بعضی امور همیشه اولیم مثل بیکاری

  7. وقتی پهلوان شهرمان با احترام وقدردانی از استاد محمد بنا سرمربی برگزیده جهان یاد میکند ارزش مدال طلای المپیک را دارد گرچه حسرت گاز زدن مدال طلای المپیک در دل من میماند اما نا امید نیستم مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی درپیش است طالب آمادگی اش را حفظ میکند وبا درخشش درآن رویداد مهم چه بسا ستاره مسابقات هم بشود ……. دوست عزیزمان آقای(شکت) هم مارا شکت کرد با این نقطه نظر تکراری و (شکت) کننده ما لرها….فقط برای جنگ و جبهه بدرد میخوریم چرا میگیم فقط ….چرا میگیم عقب افتاده…. محروم … مظلوم ….بیکار … فقیر….. اصلا چه ربطی داره؟ به قول خود طالب هرچی خیره…… درود بر پهلوان نامدارشهرمان طالب نعمت پور درود بر کوهدشت و کوهدشتی. یاعلی..

  8. باسلام:استان لرستان در حق پهلوان جوان بااخلاق خودش جفا کرد وبا وجود این همه مسئول رده بالای لرستانی هیچ تلاشی برای برگرداندن حق این پهلوان نکردند مسئولان لرستانی یا از لرستانی بودن خودشون خجالت میکشن یا اصالت خودشون فراموش کردن

  9. سلام طالب جان ما به توافتخار میکنیم.امیدوارم که همیشه موفق باشی.

  10. طالب جان شما از افتخارات کشور و شهرمونید ایشلا تو مسابقات جهانی سال آینده با گرفتن خوشرنگترین مدال لیاقت خودتو نشون میدی. ایشالا …

  11. درود بر شیرمرد لک

  12. طالب دوست داریم

  13. اقا ظالب نوم تو تا عمر هس اه ویر کویشت نمه چو باید وه حال مسولین کشتی لرستان تاسف به رین که اژ امسال جنابالی حمایت نه مه هن

  14. باسلام
    طالب جان خیلی خوشحال شدم .ایشالاهمیشه موفق باشی تولیاقت بهترین هارو داری.
    واقعاخسته نباشی پهلوان
    ازطرف بچه محلت قبادآزادبخت

  15. درود بر تک ستار لک.

  16. طالب جون دمت گرم انشا الله سال آینده دلشاد ب عشق شما از زیورام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.