- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طالب نعمت‏ پور: برای بار دوم است که بنا حقم را می‏خورد!

[1]

 

 

 

 

 

میرملاس نیوز : طالب نعمت‏ پور معتقد است برای انتخاب کشتی‏ گیر اعزامی تیم ملی در وزن ۸۴ کیلوگرم به المپیک لندن، عدالت رعایت نشده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار میرملاس، با بیان اینکه رقابت در این وزن خیلی نزدیک بوده، اضافه کرد: من و آقای اخلاقی نه با هم پیکار رودررو داشتیم و نه در یک جام مشترک محک خوریدم و نمی‎دانم بر چه اساسی ۲ ماه قبل از المپیک، تصمیم گرفته شد من به المپیک نروم.

قهرمان بازیهای آسیایی گوانگ‏ژو تصریح کرد: عدالت رعایت نشد و من که سابقه ۷-۶ سال حضور در تیم ملی را دارم، این حق را داشتم که با یک مسابقه انتخابی برای مهم‏ترین مسابقه ورزشی، گزینش شوم.

نعمت‏پور با بیان اینکه با تمام احترامی که برای بنا قائلم، نمی‏توانستم در اردو بمانم، افزود: ایشان برای بار دوم است که این بلا را سر من می‏آورد؛ یکی سال ۲۰۰۹ و یکی هم المپیک لندن و در شرایط برابر بنده را انتخاب نمی‎کند!

این کشتی‏گیر لرستانی به اظهارات کارشناسان مبنی بر ماندن در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: به گفته‏های کارشناسان احترام می‎گذارم ولی چون می‎خواستم به درسم برسم و نمی‏خواستم این ترم را هم از دست بدهم و با توجه به اینکه شرایط روحی خوبی نداشتم، دیدم اگر اردو را ترک کنم، بهتر است.

نعمت‏پور ادامه داد: ۲ روز بعد از مسابقات جام جهانی این اتفاق افتاد، شرایط روحی‎ام به هم ریخته بود و اگر در اردو می ماندم شاید با انرژی منفی‎ای که داشتم، به تیم لطمه می‎زدم.

وی خاطرنشان کرد: ناکامی‏ام در مسابقات گزینشی المپیک لندن در قزاقستان را ملاک قرار داده‎اند که در این ناکامی داوری مقصر بوده و کادر فنی تیم ملی هم ضعف داوری را بارها اعلام کرده‎اند اما در مسابقات جام جهانی که ۵ کشتی گرفتم و همه را پیروزی پشت سر گذاشتم، ۳ قهرمان جهان را بردم، می‏گویند این مسابقات ملاک و محک خوبی نیست.

نعمت‏پور تاکید کرد: اگر جام جهانی ملاک نبود، پس چرا بهترین کشتی‏گیران ایران را به این مسابقات فرستادند؟! دید کادر فنی به من مثبت نبود و اگر هر کس دیگری، کشتی‏هایی که من در جام جهانی را گرفتم، می‏گرفت، بدون شک برای المپیک انتخاب می‏شد.

فرنگی کار سابق تیم ملی با تاکید بر اینکه هدفشان انتخاب من برای المپیک نبود، اذعان کرد: حبیب اخلاقی کشتی‏گیر شایسته‏ای است و می‏تواند در المپیک نتیجه بگیرد. هیچ مشکلی با او ندارم و با هم دوست هستیم.

نعمت‏پور با بیان اینکه محمد بنا خیلی به من کمک کرده، یادآور شد: شرایط ایده‎آلی در مسابقات قزاقستان نداشتم، اما با کمک‎های کادر فنی توانستم در مسابقات جام جهانی به شرایط آرمانی برگردم و کشتی‏های خوبی گرفتم.