تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چهارمین نمایشگاه بین المللی شهرداری ها، برترین هایش را شناخت و به کار خود پایان داد / مومن آباد با شهرداری احسان درویشی، در صدر شهرداری های کشور

  • کد خبر : 62783
  • 06 اسفند 1393 - 22:45

        به گزارش میرملاس ؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای شهرداری های کشور، دیروز عصر با شناختن برترین های این رویداد بزرگ به پایان رسید.این نمایشگاه که با حضور شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور، از تاریخ دوم تا پنجم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شده بود، […]

 

DS1C_0354 

 

 

به گزارش میرملاس ؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای شهرداری های کشور، دیروز عصر با شناختن برترین های این رویداد بزرگ به پایان رسید.
این نمایشگاه که با حضور شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور، از تاریخ دوم تا پنجم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شده بود، عصر دیروز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، پایان یافت.
در مهمترین بخش رقابتی این نمایشگاه، یعنی شهرداری الکترونیک، مومن آباد، توانست نام لرستان را به عنوان اولین و برترین شهرداری کشور در سالن همایش طنین انداز کند و رتبه ی نخست این بخش را به خود اختصاص دهد.
احسان درویشی، شهردار شهر مومن آباد، تندیس و لوح خود را از دست حجت الاسلام ابوترابی فرد دریافت و با دست پر به کار خود پایان داد.
شهردار جوان مومن آباد، در گفت و گو با خبرنگار ما، این موفقیت را حاصل تلاش، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ، تلاش های شبانه روزی و بی دریغ پرسنل شهرداری و همراهی و اعتماد شهروندان مومن و فهیم شهر مومن آباد دانست. 
نکته ی حائز اهمیت در این خصوص، رقابت شهر کوچک مومن آباد، با کلان شهرها و شهرداری های بزرگ کشور در زمینه ی خدمات اکترونیک اداری بود، که با وجود فاصله های چشمگیر مالی، امکاناتی و جمعیتی، این شهرداری مومن آباد بود که توانست در صدر امتیاز بندی شهرداری های برتر کشور قرار گیرد.

تهیه خبر : مرتضا خدایگان 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 53در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۳
  1. تبریک عرض میکنم خدمت جناب درویشی شهردار جوان و پرتلاش

  2. درود بر احسان عزیز امیدوارم این افتخارات تکرار شود

  3. این توفیق را به آقای احسان درویشی وهمکاران ایشان تبریک می گویم واز خداوند متعال موفقیت های بیشتر برای‌شان خواستارم

  4. تلاش شما ستودنی است کاش مسئولین شهر ما هم به اندازه شما تاثیرگذار بودن

  5. جناب آقای مهندس احسان درویشی:
    عنوان اولین و برترین شهرداری کشور،را در حوزه مدیریتی حضرتعالی
    تاییدی بر وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری ، امانت داری ، کفایت، درایت و حسن سلوک شما برای نیل به جامعه ی شهروند مدار است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    برای شما ازدر گاه ایزد منان خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد

  6. ارزوی توفیق وسر بلندی برای دوست عزیزم و تبریک به تمام لرستانیهای عزیز

  7. این موفقیت را به آقای احسان درویشی و کارکنان مجموعه شهرداری مومن آباد تبریک عرض می کنم و با آرزوی توفیق و سربلندی ایشان از درگاه احدیت

  8. تبریک مهندس امیدوارم این موفقیتها ادامه داشته باشد

  9. احسنت خسته نباشی

  10. با سلام وعرض تبریک این موفقیت به شهردار محترم مومن آباد مهندس درویشی امیدوارم فرزندان این مرز وبوم درهرکجای مهین عزیز که باشند منشا خدمت به مردم بوده وبرگ زرینی بر افتخارات فرزندان دیار زاگرس بیفزایند.

  11. جنا ب آقای مهندس درویشی عزیز، موفقیت شما باعث خرسندی ماست.همیشه سر افراز باشید.

  12. با سلام و خداقوت خدمت مهندس احسان درویشی. پسر عمه عزیزم شک نکن لیاقت جنابعالی بیشتر از وضعیت موجود می باشد. با آرزوی صمیمانه ترین موفقیت ها برای شما، پرسنل زحمت کش آن مجموعه و مردم فهیم مومن آباد

  13. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مهندس درویشی و همکاران گرامیشان،موفقیت بدست آمده را به شما و مردم مومن آباد تبریک میگویم،انشاالله شاهد موفقیتهای روز افزون شما مهندس عزیز باشیم

  14. جناب آقای درویشی شهردار محترم مؤمن آباد
    موفقیت جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده ؛برای شما و همکاران محترمتان کسب توفیقات بیشتر را از خدا سبحان مسئلت می نمایم .

  15. این موفقیت را به آقای احسان درویشی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سربلندی ایشان رااز درگاه احدیت خواستاریم

  16. عرض سلام و خداقوت دارم خدمت شهردار و پرسنل پر پرتلاش شهر مومن آباد
    جناب آقای درویشی! توفیق خدمت روز افزون و عاقبت به خیری شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
    امید آن که همیشه باعث سربلندی و سرافرازی همشهریان کوهدشتی باشید.

  17. با سلام و عرض ادب
    کسب این موفقیت را به شهردار جوان تبریک عرض می کنم. امید که هر کدام از جوانان این دیار در هر جایی که هستند منشاء خیر و برکت باشند و نماینده خوبی برای معرفی “کوهدشت” باشند.
    ایام بکام باد

  18. دوست گرامی جناب آقای درویشی : خسته نباشی، خداقوت ، ازخداوند منان برایتان توفیقات روزافزون آرزو میکنم

  19. برادر احسان درویشی تبریک صمیمانه به شما و همکارانت که باعث سرافرازی شهرمان شدی. توفیق روز افزون را برای شما از خداوند منان خواستارم.

  20. تبریک خدمت شهردار جوان وبا اتیه مومن اباد جناب اقای درویشی

  21. ضمن آرزوی با موفقیت روزافزون برای کادر محترم شهرداری مومن آباد و شهردار محترم، امیدوارم سایر شهرهای استان لرستان بخصوص شوراها از تجربه این شهر لرستان استفاده نمایند. آقای درویشی شخصی توانمند است ولی چنانچه شورای محترم شهر در راه موفقیت ایشان مشکل ایجاد می کرد و یا اینکه با وی همراه و همدل نبود، با وجود توانایی های ایشان، امکان موفقیت کم بود. به امید روزی که دغدغه شهرداران، مشکلی برای شهرهایمان نباشد!

  22. دوست عزیز و ارزشی جناب حاج احسان درویشی
    کسب رتبه اول بخش IT چهارمین نمایشگاه بین المللی شهرداریها و دهیاریهای سراسرکشور را به شما و همکاران خدوم و مردم فهیم شهر مامون (مومن آباد) و همچنین مردم عزیز کوهدشت صمیمانه تبریک عرض نموده، از خداوند متعال تداوم موفقیتهایتان را ارزومندم.

  23. سلام و عرض ادب خدمت دوست گرامی جناب اقای احسان درویشی .انشاالله که همیشه در سایه سار خداوند باشید.ارادتمند شما علیرضا رخیده

  24. درود بر این جوان شایسته
    زنده باشید 🙂

  25. جناب آقای حاج احسان درویشی این موفقیت را به شما شهردار محترم ومجموعه ی همکارانتان تبریک عرض نموده و برایتان آرزوی موفقیت را از درگاه ایزد مننان خواستارم

  26. برادر جوان و عزیز خدا قوت امیدوار یم همیشه موفق پیروز باشید

  27. این موفقیت روازصمیم قلب به دوست عزیزم احسان درویشی تبریک میگم باآرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان

  28. این موفقیت را به شما تبریک می گویم امید اینکه در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشی

  29. مهندس احسان درویشی این موفقیت رو به شما ومجموعه پرتلاش همکارانتان تبریک میگم . همواره بهروز باشید

  30. با ارزوی موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر برای دوست عزیزم احسان درویشی

  31. این موفقیت را به مهندس جوان جناب آقای درویشی تبریک میگویم و از خداوند منان برای ایشان توفیقات بیشتر آرزو مینمایم

  32. تبریک صمیمانه من را بپزیرید

  33. با سلام و تبریک و خسته نباشی خدمت شهردار جوان و ارزوی توفیقات بیشتر

  34. این موفقیت بزرگ راخدمت جنابعالی که ازنوابغ خستگی ناپذیر میباشید تبریک میگویم

  35. آفرین بر شهردار جوان و نخبه مومن آباد جناب احسان درویشی .تبریک میگیم و افتخار میکنیم

  36. برادر ارجمندم
    جناب آقای درویشی
    کسب این موفقیت را نه صرفا به شخص شما – که واقفم این تنها گوشه ای از توانمندی های خردمحور شماست – بلکه به مردم مومن، شریف، عزیز و قدرشناس مومن آباد که از ابتدای فعالیت شما، به طرق مختلف قدردانی خود را از تلاشهای شبانه روزیتان اعلام نموده اند، به مسئولینی که با انتخاب جنابعالی موجبات ارتقاء سطح خدمت رسانی به گوشه ای از این استان زرخیز را فراهم آورده اند و همچنین به جوانان عزیز و تحصیل کرده ی کوهدشت – که توفیقات شما برهانی قاطع بر توانمندی های این قشر است – تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت های روزافزون برای جنابعالی امیدواریم که به نحو شایسته و در جهت بهبود امور مربوطه از ایده ها، خلاقیت ها و توانمندی های شما و سایر جوانان عزیز کوهدشت و لرستان استفاده گردد.

  37. جناب حاج احسان درویشی
    باسلام موفقیت حضرتعالی باعث خوشحالی دوستان شما وافتخاری دیگر برای این مرز وبوم است قطعا شما وجوانانی مانند شما با این هوش و همت در مسیر افتخارید انشاله که بتوانید در تمام مراحل کاری و زندگی پیروز وسربلند باشید.

  38. استادگرانقدر
    جناب حاج احسان درویشی
    موفقیت جنابعالی وهمکاران فعالتان در شهرصنعتی مومن اباد وبرگزیده شدن به عنوان شهرداری الکترونیک در کشور رابه تمام هم استانیهای عزیز وغیور قوم لر ومردم زحمت کش مومن اباد تبریک عرض می نمایم واز خداوند منان ارزوی توفیقات بیشتر را برای شما و تمام جوانان این مرزوبوم را خواهانم

  39. جناب آقای “درویشی” ضمن تبریک ،برای شما از خداوند متعال موفیقت بیش از پیش آرزومندم .

  40. جناب آقای حاج احسان تبریک تبریک تبریک.

  41. بنده هم این موفقیت بزرگ را به شما مهندس جوان و آینده دار و تمام مردم فهیم کوهدشت و لرستان تبریک عرض نموده و برای شما و تمام جوانان این دیار آرزوی موفقیت و فراهم شدن زمینه های اثبات خلاقیت را دارم.

  42. با سلام اگه ممکنه یک آمار کلی از نظر جمعیت تعدا واحد های مسکونی و تجاری،پرسنل شهرداری و تعداد خیابان ها و کوچه های مومن اآباد را اعلام فرمائید

  43. موفقیت جوانان کوهدشت ازجمله مهندس احسان درویشی مایه ی مباهات و افختار است مطمئنا هر جا به جوانان این دیار فرصت داده شود نبوغ ،لیاقت و شایستگی شان متجلی خواهدشد.امیداریم مردم نجیب این شهرستان جوانان لایق که تعدادشان هم کم نیست را باور کرده و فرصت مدیریت در سطح کلان رابرای آنان فراهم کرده تا کسانی که عمرشان سه برابر جوانانی همچون احسان است(و مدیریت شان برای همه اثبات شده است) کوهدشت را ارث پدری خود ندانند.

  44. جناب آقای حاج احسان درویشی
    کسب این موفقیت بزرگ رابه شماوهمه همکاران محترمتان تبریک میگویم وازخداوندسبحان موفقیت های بزرگتررابرای شماخواستارم.

  45. تبریک خسته نباشید به امید فردایی بهتر.

  46. تبریک صمیمانه و خدا قوت خدمت برادر حاج احسان درویشی

  47. شهردار جوان و پرتلاش و دوست ارزشمند جناب آقای حاج احسان درویشی
    کسب این موفقیت ارزنده را بشما تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

  48. جناب اقای حاج احسان درویشی
    دوست و همسایه قدیمی ، باعث افتخار است که جنابعالی در جایگاه شایسته نمونه و خدمتگزاری قرار گرفته اید . موفقیت اخیر را به شما و خانواده محترمتان بخصوص پدر بزرگوارتان تبریک و تهنیت می گویم .

  49. تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید و آرزوی توفیق روز افزون را برای شما خواستارم

  50. با عرض تبریک خدمت مهندس درویشی وارزوی موفقیت وپیشرفت در زندگی

  51. سلام خسته نباشی من دانشجویی فوق لیسانس رشته برنامه ریزی مسکن هستم براکارای پایان نامم نیاز به اطلاعات مسکن دارم الان کارم گیرافتاده میخوام بدونم تعداد واحدهای مسکونی شهرکونانی وگراب ودرب گنبد چقدهست کدوم سایت برم گجازدن؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.