- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

چهارمین نمایشگاه بین المللی شهرداری ها، برترین هایش را شناخت و به کار خود پایان داد / مومن آباد با شهرداری احسان درویشی، در صدر شهرداری های کشور

 

DS1C_0354 

 

 

به گزارش میرملاس ؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای شهرداری های کشور، دیروز عصر با شناختن برترین های این رویداد بزرگ به پایان رسید.
این نمایشگاه که با حضور شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور، از تاریخ دوم تا پنجم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شده بود، عصر دیروز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مهندس خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، پایان یافت.
در مهمترین بخش رقابتی این نمایشگاه، یعنی شهرداری الکترونیک، مومن آباد، توانست نام لرستان را به عنوان اولین و برترین شهرداری کشور در سالن همایش طنین انداز کند و رتبه ی نخست این بخش را به خود اختصاص دهد.
احسان درویشی، شهردار شهر مومن آباد، تندیس و لوح خود را از دست حجت الاسلام ابوترابی فرد دریافت و با دست پر به کار خود پایان داد.
شهردار جوان مومن آباد، در گفت و گو با خبرنگار ما، این موفقیت را حاصل تلاش، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ، تلاش های شبانه روزی و بی دریغ پرسنل شهرداری و همراهی و اعتماد شهروندان مومن و فهیم شهر مومن آباد دانست. 
نکته ی حائز اهمیت در این خصوص، رقابت شهر کوچک مومن آباد، با کلان شهرها و شهرداری های بزرگ کشور در زمینه ی خدمات اکترونیک اداری بود، که با وجود فاصله های چشمگیر مالی، امکاناتی و جمعیتی، این شهرداری مومن آباد بود که توانست در صدر امتیاز بندی شهرداری های برتر کشور قرار گیرد.

تهیه خبر : مرتضا خدایگان