تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

پخش مجدد «هزار دستان» با کیفیت HD

  • کد خبر : 62827
  • 03 دی 1393 - 9:38

  نسخه اچ‌دی مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» به کارگردانی زنده یاد «علی حاتمی» از شبکه تلویزیونی آی فیلم پخش می‌شود. به گزارش میرملاس به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» پس از ۸ سال تولید، در سال ۶۶ از شبکه یک سیما پخش شد. بنا بر این گزارش، پس از گذشت سال‌ها و افت […]

images

 

نسخه اچ‌دی مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» به کارگردانی زنده یاد «علی حاتمی» از شبکه تلویزیونی آی فیلم پخش می‌شود.

به گزارش میرملاس به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» پس از ۸ سال تولید، در سال ۶۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

بنا بر این گزارش، پس از گذشت سال‌ها و افت کیفی این مجموعه، شبکه آی فیلم قصد دارد نسخه تبدیل شده این سریال را به روی آنتن ببرد.

نسخه اچ‌دی مجموعه «هزار دستان» از فردا -۳ دی ماه- ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. علاقه‌مندان نیز می‌توانند تکرار این مجموعه را در ساعت‌های ۵:۴۰ بامداد و ۱۲:۳۰ روز بعد مشاهده کنند.

در این مجموعه تعداد زیادی از بازیگران معروف ایرانی نقش‌آفرینی کردند. از جمله: جمشید مشایخی در نقش رضا خوشنویس/ تفنگچی، عزت الله انتظامی در نقش خان مظفر، داوود رشیدی در نقش مفتش شش انگشتی، علی نصیریان در نقش ابوالفتح، محمدعلی کشاورز در نقش شعبون استخونی، حسین گیل در نقش سیدمرتضی سماور ساز تهرانی، جعفر والی در نقش رئیس نظمیه،‌ زری خوشکام در نقش امینه اقدس عروس خان مظفر، شهلا میربختیار در نقش قمربانو همسر رضا خوشنویس، افسر اسدی در نقش شاهدخت، رقیه چهره‌آزاد در نقش قدسی مستخدمه‌خان مظفر، مهری ودادیان در نقش همسر اسماعیل خان، جهانگیر الماسی در نقش پزشک تازه از فرنگ برگشته، پرویز پورحسینی در نقش متین السلطنه مدیر روزنامه، هوشنگ بهشتی در نقش جلال الملک پدر همسر رضا خوشنویس، محمد مطیع در نقش غلام عمه، اصغر همت در نقش یکی از سربازهای ارتش ایران در شهریور ۱۳۲۰، سروش خلیلی در سه نقش؛ متولی سقاخانه در تهران قدیم، جواهر فروش ارمنی و شهروند در اپیزود تهران جدید و …

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا رحمت کند مرحوم علی حاتمی را . یک شاهکار به تمام معنا از خود به یادگار گذاشت . من که از دیدن این فیلم بسیار لذت میبرم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.