تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۷۷۳ میلیارد ریال کالا امسال از لرستان صادر شد

  • کد خبر : 62856
  • 05 دی 1393 - 21:35

    مدیرکل گمرک استان لرستان گفت: در ۹ ماهه امسال ۹۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۵۵ کیلوگرم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۸۳ دلار که معادل ۷۷۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال است از طریق گمرک لرستان صادرشده است به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم سعید سهرابیان، اظهار […]

139302021936336772588503 

 

مدیرکل گمرک استان لرستان گفت: در ۹ ماهه امسال ۹۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۵۵ کیلوگرم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۸۳ دلار که معادل ۷۷۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال است از طریق گمرک لرستان صادرشده است

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم سعید سهرابیان، اظهار داشت: فعالیت این اداره در راستای صادرات و واردات کالاهای مختلف و ترخیص کالاها در ۹ ماه نخست امسال رشد مناسبی داشته است.

‌وی در رابطه با بخش صادرات گمرک استان لرستان افزود: در ۹ ماهه امسال مقدار ۹۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۵۵ کیلوگرم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۸۳ دلار معادل ۷۷۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۸۴۳ هزار ۲۷۴ ریال از طریق گمرک لرستان صادرشده است.

‌مدیرکل گمرک استان لرستان با اشاره به صادرات به کشورهای همسایه بیان کرد: از طریق این گمرک به کشورهای افغانستان، تاجیکستان، یمن، ترکیه، سوریه، عراق، آذربایجان، ونزوئلا، هلند، رمانی، قبرس و ارمنستان کالا صادرشده است.

‌سهرابیان با اشاره به نوع کالاهای صادراتی لرستان عنوان کرد: عمده کالاهایی صادراتی ما شامل داروی انسانی، ظروف شیشه‌ای، سیمان، فرو سیلیسیوم، لبنیات، کاشی، سالابور گوسفندی، داروهای دام و طیور، سنگ، بوتن یک، علف کش، آهک، میکروسیلیکا، لوله و اتصالات PP، مواد شوینده، گالن پلاستیکی و پودر کربنات بوده است.

‌وی با اشاره به رشد صادرات لرستان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: این میزان صادرات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به لحاظ دلاری پنج درصد افزایش داشته است.

‌مدیرکل گمرک لرستان در رابطه با آمار واردات گمرک لرستان خاطرنشان کرد: ۵۱۶ هزار و ۲۰۶ کیلوگرم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۸۴۱ دلار که معادل ۷۸۵ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۷۵ ریال است به استان لرستان کالا وارد شده است.

‌سهرابیان با اشاره به نوع کالاهای واردشده به لرستان بیان کرد: در حوزه واردات موادی مانند دستگاه پرس، ماشین رول فرج، صفحات سیلیسی، کاغذ جهت روکش، قطعات لوستر، لامپ LED، دارو های دامی، لوازم مورد استفاده در خودرو، بوگیر، دستمال مرطوب، پلوپزو قطعات پلو پز به این گمرک وارد و ترخیص شده است.

‌وی با اشاره به میزان واردات کالا به لرستان خاطرنشان کرد: میزان واردات امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد ازنظر وزنی و ۸۴ درصد ازنظر دلاری افزایش داشته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.