تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مهتاب کرامتی: هیچ کمبودی نباید مانع رشد و پرورش کودکان کشور شود

  • کد خبر : 62896
  • 06 دی 1393 - 9:15

  سفیر کمپین کودکان امید در ایران گفت: هیچ کمبودی نباید مانع رشد و پرورش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور شود. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، ‘مهتاب کرامتی’  در حاشیه افتتاح دوازدهمین کتابخانه گویا در بروجرد در محل هتل زاگرس این شهرستان افزود: فراهم کردن امکانات آموزشی و تحصیلی برای […]

81437511-6159397

 

سفیر کمپین کودکان امید در ایران گفت: هیچ کمبودی نباید مانع رشد و پرورش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور شود.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، ‘مهتاب کرامتی’  در حاشیه افتتاح دوازدهمین کتابخانه گویا در بروجرد در محل هتل زاگرس این شهرستان افزود: فراهم کردن امکانات آموزشی و تحصیلی برای همه کودکان وظیفه ماست و نباید اجازه دهیم هیچ کمبودی مانع رشد آنها شود.

وی پروژه کتابخانه گویای کودکان امید را یکی از موفق ترین برنامه های مسوولیت اجتماعی سازمانها در ایران دانست و گفت: در ساخت این کتابخانه ها شرایطی فراهم شده تا کودکان نابینا و کم بینا بتوانند در بهترین شرایط مطالعه کنند.

سفیر کمپین کودکان امید در ایران اضافه کرد: زمانی که به من پیشنهاد شد سفیر کمپین امید باشم چیزی که برایم جذاب بود، مطابقت تفکر و عملکرد و کاردهای این کمپین با یونیسف بود.

بگفته وی یونیسف اعتقاد دارد که باید رشد و آموزش همسان برای همه کودکان فراهم شود و کمپین کودکان امید نیز در این راستا کتابخانه های گویا را تشکیل داده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری بیشتر زمان خود را در کمپین به ساخت و ساز و تجهیز کتابخانه ها تخصیص دادیم ولی سال آینده میلادی تحقیقات بیشتری در خصوص نقش کتابخانه ها در افزایش امید کودکان نابینا خواهیم داشت.

سفیر کمپین کودکان امید در ایران از نهاد کتابخانه های عمومی لرستان خواست تا ایجاد کتابخانه صوتی ویژه نابینایان را الگو قرار دهد.

وی در ادامه به مسوولیت زن ایرانی اشاره کرد و گفت: از اینکه فرصت انجام کار و خدمت برای بنده پیش آمده خوشحالم زیرا این فعالیت ها باعث ایجاد امنیت و آسایش برای اقشار خاص می شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.