تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

با حضور محمد زاده/کارگاه دوره سراسری تربیت مدرس روزنامه نگاری ‌کشور در استان لرستان بکار خود پایان داد

  • کد خبر : 6305
  • 14 تیر 1391 - 23:56

  کارگاه دوره سراسری تربیت مدرس روزنامه نگاری ‌در استان لرستان که از روز گذشته با حضور خبرنگارانی از سراسر کشور در خرم آباد آغاز شد، عصر امروز پس برگزاری هشت کارگاه ویژه آموزشی با حضور محمد زاده معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه این کارگاهها پایان یافت.  به گزارش میرملاس نیوز؛ این […]

 

کارگاه دوره سراسری تربیت مدرس روزنامه نگاری ‌در استان لرستان که از روز گذشته با حضور خبرنگارانی از سراسر کشور در خرم آباد آغاز شد، عصر امروز پس برگزاری هشت کارگاه ویژه آموزشی با حضور محمد زاده معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه این کارگاهها پایان یافت.

 به گزارش میرملاس نیوز؛ این دوره آموزشی به مدت دو روز و به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با هدف تقویت بنیه علمی خبرنگاران و ارتقای کیفی فعالیت های خبری خبرنگاران و رسانه های گروهی برگزار شد.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان در مراسم اختتامیه این کارگاهها افزود: رونق صنعت گردشگری و شکوفایی اقتصادی استان لرستان بستگی به شناسایی و معرفی کامل و جامع این قابلیت ها دارد که یکی از مهم ترین ابزارهای تحقق این امر، رسانه ها هستند.

وی اظهار داشت: حضور جمعی خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان های مختلف کشور در استان لرستان و آشنایی با ظرفیت های بیشمار استان،‌می تواند عاملی برای معرفی بهتر استان در سطح کشور باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: برگزاری دوره آموزشی رسانه نیز با حضور گسترده خبرنگاران و روزنامه نگاران استان های مختلف کشور در خرم آباد نیز از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رشد و تعالی استان لرستان است.

کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه ‌نگاری با عنوان ‘رسانه‌ها، از توسعه کیفی تا اخلاق رسانه‌ای’ با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مدت دو روز در خرم آبا برگزارشد.

در این دوره آموزشی، مباحثی در زمینه های مصاحبه، عکس در مطبوعات، تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی رسانه، مبانی ارتباطات و تجزیه و تحلیل اطلاعات، رسانه ها و جنگ نرم، روزنامه نگاری توسعه، خبرنویسی، روزنامه نگاری و چالش های سیاستگذاری در تلویزیون به صورت کارگاهی ارائه شد.

این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور بیش از ۹۰خبرنگارو روزنامه نگار از استان های مختلف کشور برگزار شد.

بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد، منطقه تفریحی آبشار بیشه و ‌مجتمع تفریحی، تحقیقاتی ۱۴ معصوم(ع) نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در حاشیه این کارگاه آموزشی بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.