- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد تشنج سیاسی در لرستان

13921213000259_PhotoA

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد تشنج سیاسی در این استان تأکید کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جمع اقشار مردم خرم‌آباد گفت:‌ آنهایی که در ماجرای فتنه ۸۸ از مردم جدا و به وسیله شیطان و استکبار جهانی گمراه شدند نشان داد که دست آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی در فتنه روشن بوده است.

وی یادآور شد: هیچ تردیدی وجود ندارد که فتنه ماجرایی از قبل طراحی شده بود و نشانه آن ارتباط سازمان‌های جاسوسی با عناصر فتنه‌گر بوده است و مگر غیر از این بوده که قبل از برگزاری انتخابات مسئله تقلب را مطرح و کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: هدف فتنه‌گران چیزی جز براندازی نظام اسلامی نبوده و آنها به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بوده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان داشت: عملکرد، موضع‌گیری و رفتارشان نشان‌دهنده همه چیز است و آمریکا رفتارشان را دید و از آنها حمایت کرد، این در حالی است که بعضی از افراد به دنبال این هستند که مظلوم‌نمایی کنند و بگویند سوء‌تفاهم صورت گرفته و این حرف‌ها را در جامعه پخش می‌کنند.

وی به برخی از گناهان فتنه‌گران اشاره کرد و متذکر شد: دعوت مردم به تجمع غیرقانونی از گناهان آنها بود و آیا اخلال در نظم، آسایش و مزاحمت در کسب و کار مردم و هتک حرمت به مسئولان نظام و اصرار بر اینکه از طریق غیرقانونی کار خود را دنبال کنند، جرم نبوده است و ضربه زدن به مردم، آتش زدن ۷۴ مغازه، آتش زدن ۱۲۴ شعبه بانک و زیرساخت‌های شهری و بیت‌المال را از بین بردن، جرم نبوده است؟

نماینده ولی فقیه در لرستان توضیح داد: در سال‌های ۶۰ و ۶۱ منافقان همین کارها را کرده بودند و همین عناصر به اعدام آنها اصرار می‌ورزیدند و امروز تاریخ تکرار شده و برای دشمن زمینه را برای اهانت به مردم و نظام جمهوری اسلامی همین فتنه‌گران فراهم کرده‌اند و جرم این‌ها کمتر از منافقان نیست.

میرعمادی تشریح کرد: دلیل حضور مردم در حماسه ۹ دی همین مسائل است، چراکه مردم به ارزش‌های دینی و آرمان‌های الهی پایبند بوده و همیشه در صحنه حضور دارند و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و دشمنان نظام خواهند زد، این در حالی است که فتنه‌گران با دشمنان نظام و مردم همنوا شده و دشمنان انقلاب و دین و ولایت نیز از رقاصه تا آمریکایی و صهیونیستی و مطرب از آنها حمایت می‌کنند که مایه ننگ و رسوایی است.

وی بیان داشت: ۹ دی روز غیرت مردم دینی ایران است و مردم ایران هرگز ضربه‌زدن به ارزش‌های دینی را تحمل نمی‌کنند، از این‌رو مسئله فتنه چیزی نیست که فراموش شود و همگان بدانند که فتنه خط قرمز ماست و این اصلی است که رهبر ما آن را معین کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد:‌ خداوند متعال نعمت بزرگی چون رهبری هوشیار، بابصیرت، حکیم و فرزانه به ما بخشیده است و این نعمت بزرگ قبل از انتخابات ۸۸ بحث تقلب به انتخابات را هشدار داده بود، اما عده‌ای کماکان خود را به ناآگاهی می‌زنند، اما مردم بیدار و همیشه در صحنه‌ هستند و به  ۹ دی که روز هوشیاری و میثاق با ولایت فقیه است، افتخار می‌کنند.

میرعمادی بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد تشنج سیاسی در لرستان تأکید کرد و توضیح داد: حماسه ۹ دی دربردارنده سه ویژگی ممتاز است که باید آنها را حفظ کنیم، ویژگی اول اتحاد و وحدت کلمه، ویژگی دوم آن بصیرت و هوشیاری و ویژگی سوم آن تبعیت از ولایت است.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان عنوان کرد: پیام این روز نیز حرکت بر محور ولایت فقیه است و هر حرکتی که بر این محور نباشد، ما آن را خطا و اشتباه می‌دانیم، چراکه تبعیت از ولایت موجب عظمت و پیروزی می‌شود و ما باید در این باور مردم احترام بگذاریم.