تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

سی امین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه در خرم آباد برگزار می شود

  • کد خبر : 63113
  • 01 بهمن 1393 - 8:53

   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سی امین جشنواره موسیقی فجر در بهمن ماه سال جاری در خرم آباد خبر داد. به گزارش میرملاس  به نقل از ایرنا، ‘فرید رحمتی’ در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در تالار آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم […]

 

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سی امین جشنواره موسیقی فجر در بهمن ماه سال جاری در خرم آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس  به نقل از ایرنا، ‘فرید رحمتی’ در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در تالار آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد با حضور استان های گلستان، فارس، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این استان ها گروه های موسیقی در ژانرهای مختلف همزمان با برگزاری جشنواره در تهران به روی صحنه خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر طی سال های گذشته به واسطه تمرکززدایی همزمان با تهران در برخی استان ها برگزار می شود افزود: سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تهران برگزارمی شود.

وی تصریح کرد: اجرای گروه های استانی در کنار گروه های منتخب فجر سبب تبادل اطلاعات، اندیشه و هنر می شود که به طور قطع سطح موسیقی استان با این میزبانی ارتقا خوهد یافت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.