تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بوسه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱تهران بر دستان زرین قلم

  • کد خبر : 63161
  • 01 بهمن 1393 - 23:18

  بارها نوشتیم ادب مرد به زدولت اوست و بار ها مشق عشق کردیم و ادب؛ تا یادمان دادند بوسه باید زد بر دستان پر مهر معلم !موی خود او به عنوان یک معلم سپید شده مدیر دبیرستان بوده و حالا عهده دار مدیریت آموزش و پرورش منطقه یازده تهران شده جلوی معلمش خم می […]

 

بارها نوشتیم ادب مرد به زدولت اوست و بار ها مشق عشق کردیم و ادب؛ تا یادمان دادند بوسه باید زد بر دستان پر مهر معلم !
موی خود او به عنوان یک معلم سپید شده مدیر دبیرستان بوده و حالا عهده دار مدیریت آموزش و پرورش منطقه یازده تهران شده جلوی معلمش خم می شود و بر دستان هنرمند معلمش بوسه می زند و می گوید هیچ یادمان نمی رود که از آنها الفبا آموختیم و خواندن و نوشتن و زندگی کردن !
(افلاطون زرین قلم ) یادمان داد الف سه نقطه است و دیدیم که الف قامتش خم شد، کوتاه شد و همچون دال قدش دونقطه شد ولی با دال نوشتیم و مشق عشق کردیم.

 

djbvuh2wcbgx6scxju8ji6fbm8co8lfufegfmgugx8l0u2ailq

 

با خبر شدیم جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران در اقدامی پسندیده  در بیمارستان ایران مهر تهران بر بالین استاد افلاطون زرین قلم،حاضر شده و ضمن عیادت برای ایشان آرزوی سلامت و بهبودی نموده اند.

این اقدام پسندیده مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران را ارج می نهیم و از مخاطبان فرهیخته میر ملاس التماس دعا برای بهبودی این معلم دلسوز و نجیب شهرمان داریم.

استاد افلاطون زرین قلم از نخستین معلمان هنر شهرستان کوهدشت می باشد که مدتی است بر اثر بیماری در بیمارستان ایران مهر تهران بستری است.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. با عرض سلام و ادب و تشکر صمیمانه از دوستان عزیز مخصوصا اهالی سایت وزین میرملاس و داریوش ابراهیمی عزیز دبیر سرویس خبر

  2. شفای عاجل معلم فرهیخته واستاد اخلاق جناب آقای افلاطون زرین قلم را از حضرت حق خواهانیم وباسپاس از جناب آقای جوادنظریان مدیر محترم آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران .

  3. از درگاه ایزد منان شفای عاجل این استاد فرهیخته ،معلم محبوب، اخلاقی و هنرمند شهرمان را خواستارم.

  4. بی شک ایشان یکی از معلمین خدمت گذار و زحمت کش در عرصه هنر و…. بودند از خداوند منان سلامتی ایشان را خواستاریم ایشان به گردن بسیاری از کوهدشتی ها که در کلاس درس این استاد شرکت نمودند حق استادی دارد برایش دعا کنید

  5. یا من اسمه دواء و ذکره شفا اشف مرضانا
    سپاس آقای نظریان

  6. چه دکترها و مهندسین و رجال سیاسی زیر دستان پر مهر انبیای روز پرورش نیافته در پیشگاه خداوند منان طلب سلامتی را برای اسطوره هنر و ادب خواستارم

  7. به حق که ایشان استاد اخلاق ، معلم فرهیخته و محبوب ،عزیز و نجیب و بزرگوار هستند به خدا هر چی از استاد زرین قلم بگیم کم گفتیم.من در تمامه طول عمرم انسانی به نجابت و بزرگواری استاد زرین قلم ندیده ام.بنده نیز از درگاه خداوند متعال برای استاد عزیز شفای عاجل خواستارم.

  8. بوسه احترام بر دستان استاد افلاطون زرینقلم بوسه بر دستان آموزگار نجابت و مدرس انسانیت و معلم ذوق و هنر است … درود بر جواد نظری و آرزوی سلامتی برای استاد زرینقلم

  9. از خداوند رحمان ورحیم عاجزانه طلب شفای عاجل استاد زرین قلم را خواهانیم .آن استاد عزیز استاد بیشتر معلمین امروز کوهدشت بوده است وخط زیبای و بیان دل نشینش را هرگر فراموش نمی کنیم .
    خیلی ناراحتیم که این چنین در بستر بیماری است و از درگاه آن شفابخش مهربان تندرستی استاد را خواستاریم.
    جناب حاج جواد نظری به حق شاگردی وفادار بوده و شاگردان ایشان نیز قدر شناس درس محبت و وفاداری ایشان هستند.
    حاج جواد معلمی متعهد دلسوز و متخصص است برای ایشان نیز از درگاه خداوند موفقیت روز افزون خواستاریم.

  10. آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این استاد عزیز دارم

  11. از خداوند متعال برای این استاد فرهیخته، شفای عاجل را خواهانم… یادم نرفته…کلاس درس هنر… اون فضای رومانتیک و احساسی… گرمای اون کلاس قدیمی… وجود مهربون و سنگینش… تیغ زدن بر نی خیزران… یاد دادن الفبای هنر… اونم تو پاییزای قدیم… و به قول سهراب یاد گرفتم : زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد…

  12. برای استاد زرین قلم که به حق با تمام بزرگی شخصیتی نجیب ومتین است آرزوی صحت وسلامت و برای آقای نظری که در آشفته بازار بی حرمتی به بزرگتر ها و….حفظ حرمت کرده اند آرزوی بهروزی دارم.

  13. استاد عزیز و مهربان از یکتای بی همتا برای شما ارزوی سلامتی و شفای عاجل عاجزانه طلب می نماییم . هیچ یادمان نمی رود مهربانی هایت در مدرسه مطهری . از دور بر دستان پر مهرت بوسه می زنیم

  14. با سلام
    انسان دو نوع معلم دارد آموزگار و روزگار هر چه را به شیرینی از اولی نیاموزی دومی با تلخی به تو می آموزد
    با آرزوی سلامتی و تندرستی برای آموزگاری که هنر زندگی را به ما آموخت….

  15. درود بر دوست عزیزم آقا جواد عزیز
    آرزوی سلامتی برای جناب زرین قلم
    یا من اسمه دواء و ذکره شفا

  16. میکل آنژ شاعر و نقاش ایتالیایی میگه.اگرمردم می دانشتند برای احراز مقام استادی چه رنج ها برده ام و چه روزها و شب هایی جان کنده ام هرگز از دیدن آثار هنری ام متعجب نمی شوند….یا در جایی دیگر الکساندر دوما رمان نویس فرانسوی ملقب به سلطان پاریس میگه احترام و قدر دانی دو چیز مخالفند، احترام را به موفقیت اشخاص می گذارند اما قدر دانی از شخصیت اشخاص به عمل می آید…به هر حال آرزوی بهبودی برای استاد زرین قلم و تشکر ویژه از جناب نظریان به خاطر این سنت حسنه.امیدوارم همه بزرگواران این سنت رو پررنگتر نمایند.

  17. خداوند متعال هر چی زودتر ایشون شفا بدن…..ایشان حق استادی بر گردن همه دارن

  18. خیلی زیبا بود آقای احمدی انصافا مطالبی که عنوان کردی در وصف آقای زرین قلم بود’پاینده باشی

  19. استاد عزیز ،نفس‏هایت رسولان روشنی‏اند. کلمات تو ساده‏ترین شکل ترجمه خورشید بود؛ وقتی بر روی مستطیل جامانده بر دل دیوار می‏نوشتی و نور را نقاشی می‏ کردی . ما از شما علاوه بر رسم الخط فارسی رسم ادب ، منش انسانی و پاکی اموختیم وقتی چهره پاک و قامت زیبای شما رو روی تخت دیدم خیلی دلم گرفت و به یاد روزهایی افتادم که با اون اخلاق شیرین در مدرسه راهنمایی شهید مطهری سر کلاس هنرمون می امدید.استاد عزیز سلامتی شما رو از خالق ادب و مهربانی ارزو کردم و امیدوارم باز هم آن قامت شیرین شما رو که به کشیدگی حرف الفی است که به ما آموختی سلامت و شا داب در شهرمان ببینم و خدمتتون برسیم .

  20. ارزو داریم ایشون رو هرچه زود تر در سلامتی کامل ببینیم
    الهم اشف کل مریض 🙁

    • تشکر از مطالب ارزشمندت جناب احمدی’بیشتر از اینکه از اندیشمندان خوبی در این راستا و مقام مثال زدید’تشکر

  21. بوسه بر دستان استاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.