تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

گردهمایی “هر خرم‌آبادی یک درخت” برگزار می‌شود

  • کد خبر : 63209
  • 02 بهمن 1393 - 22:39

  گردهمایی “هر خرم‌آبادی یک درخت” با هدفی نمادین در راستای تلاش در جهت حفظ فضای سبز پیرامون شهر خرم‌آباد فردا برگزار می‌شود. به گزارش میرملاس ، حبیب‌اله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی روز هوای پاک شهرستان خرم آباد اظهار داشت: نقش وجودی هوای پاک و حفظ محیط زیست به عنوان یک ضرورت […]

derakhtkari2_45591

 

گردهمایی “هر خرم‌آبادی یک درخت” با هدفی نمادین در راستای تلاش در جهت حفظ فضای سبز پیرامون شهر خرم‌آباد فردا برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس ، حبیب‌اله خجسته‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی روز هوای پاک شهرستان خرم آباد اظهار داشت: نقش وجودی هوای پاک و حفظ محیط زیست به عنوان یک ضرورت در جامعه جهانی و مسئولیت مردم در قبال حفظ محیط زیست از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: ما به دنبال احیای کمربند سبز شهر به منظور جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز و رعایت مبلمان شهری هستیم  و به صورت جدی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد : این گردهمایی با عنوان “هر خرم‌آبادی یک درخت” با هدفی نمادین در راستای تلاش در جهت حفظ فضای سبز پیرامون شهر خرم آباد است.

وی تصریح کرد: این برنامه با حضور خودجوش همشهریان خرم‌آبادی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود.

خجسته‌پور خاطر‌نشان کرد: گردهمایی مذکور ۹ صبح روز جمعه در انتهای خیابان ناصرخسرو خایدالو پنج برگزار می‌شود.

وی گفت: سازمان اتوبوسرانی از ساعت هشت صبح روز جمعه، در میادین اصلی شهر (میدان ۲۲ بهمن و میدان امام حسین (ع)) آماده انتقال همشهریان عزیز به صورت رایگان به محل برگزاری گردهمایی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بایستی همگان حس مسئولیت نسبت به محیط زیست و جنگل را ایجاد کنیم .بدون شک این چنین طرحهای خیلی کاترساز خواهد بود ولذا بایستی به مناسبتهای مختلف اقدام به کاشت درخت نماییم .فضای اطراف ما در گذشته نه چندان دور بسیار سبز بوده است و تلاش کنیم سبزی طبیعت به شکل عادی خود برگردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.