تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی : بیشتر حوادث در لرستان در زمینه صنعت ساختمان است

  • کد خبر : 63256
  • 04 بهمن 1393 - 8:54

  مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیشترین حوادثی که در استان لرستان رخ می دهد، در زمینه صنعت ساختمان است. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، علی آشتاب در همایش انرژی و محیط زیست لرستان در خرم‌آباد، افزود: بیش از ۷ هزار و ۸۷۸ بازرسی از واحدهای تولیدی در لرستان […]

imageلs

 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیشترین حوادثی که در استان لرستان رخ می دهد، در زمینه صنعت ساختمان است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، علی آشتاب در همایش انرژی و محیط زیست لرستان در خرم‌آباد، افزود: بیش از ۷ هزار و ۸۷۸ بازرسی از واحدهای تولیدی در لرستان در ۹ ماهه سال‎جاری انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت ایمنی و سلامت حرفه‎ای یک ضرورت است، اظهار کرد: ایمنی و سلامت حرفه‎ای تنها رعایت حال دیگران نیست، ارتقای سلامت موجب افزایش بهره‎وری و ارتقای سلامت کارکنان می‎شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: در جهت حفاظت از محیط زیست و ایجاد یک محیط شاداب باید به‎صورت عمومی فرهنگ‎سازی شود.

آشتاب با اشاره به مشاغل سخت و زیان‎آور، اضافه کرد: بیش از یک‎هزار و ۹۵۶ پرونده در زمینه مشاغل سخت و زیان‎آور در استان لرستان بررسی شده است.

وی با بیان اینکه در بنگاه‎های اقتصادی لرستان مسائل حاد زیست محیطی وجود ندارد، گفت: بیشتر حوادث در لرستان در زمینه صنعت ساختمان است.

این مسئول با تأکید بر اینکه سطح ایمنی و بهداشت کار باید در استان لرستان ارتقا یابد، افزود: کارکنانی که در یک حادثه منجر به فوت می‎‏شوند، به علت بی‎توجهی به نکات ایمنی و بهداشت محیط کار است و این موضوع برای هر یک نفر فوتی بیش از یک میلیارد تومان برای جامعه و صنایع هزینه می‌‏برد.

وی اظهار کرد:  صدا و سیما و رسانه‎ها و دستگاه‎های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.