تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

بیمارستان تأمین اجتماعی پلدختر دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 63407
  • 07 بهمن 1393 - 0:44

    امام جمعه پلدختر گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی پلدختر دهه فجر امسال با حدود ۱۷ نفر پرسنل شروع به فعالیت می‌کند. حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی نقش مهمی در کاهش هزینه درمان مردم این شهرستان دارد. وی افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی پلدختر در دهه فجر با […]

IMG23063610

 

 

امام جمعه پلدختر گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی پلدختر دهه فجر امسال با حدود ۱۷ نفر پرسنل شروع به فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی نقش مهمی در کاهش هزینه درمان مردم این شهرستان دارد.

وی افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی پلدختر در دهه فجر با حدود ۱۷ نفر پرسنل شروع به فعالیت خواهد کرد، این افراد در آزمونی توسط سازمان سنجش کشور که به شکل متمرکز برگزار شد، استخدام شده‌اند.

امام جمعه پلدختر با اشاره به وجود بیکاری جوانان این شهرستان عنوان کرد: وجود این بیمارستان هم در بحث اشتغالزایی و هم در رفع برخی از مشکلات مردم مؤثر است.

وی بیان کرد: طی بازدیدی که از بیمارستان تأمین اجتماعی انجام شد امکانات این بیمارستان همه آماده است که در چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

لروند تصریح کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی این شهرستان به اسم شهدای پلدختر نامگذاری شده است و مجهز به دندانپزشکی و آزمایشگاه است.

وی درباره بیمارستان تأمین اجتماعی در این شهرستان خاطرنشان کرد: وجود بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از نیازهای مردم این شهرستان است و می‌تواند کمک بزرگی برای قشر کم‌درآمد باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.