تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار: برای کاهش بیکاری لرستان باید ۴ هزار میلیارد تومان پول داشته باشیم

  • کد خبر : 63412
  • 07 بهمن 1393 - 0:50

  استاندار لرستان گفت: مدیرانی که در مقابل بخش خصوصی مقاومت می‎کنند، در تیم ما جایی ندارند.  به گزارش میرملاس ؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل استانداری لرستان برگزار شد، افزود: برای کاهش نرخ بیکاری استان باید سالانه ۴ هزار میلیارد تومان پول داشته باشیم. چنانچه […]

IMG_23041

 

استاندار لرستان گفت: مدیرانی که در مقابل بخش خصوصی مقاومت می‎کنند، در تیم ما جایی ندارند.

 به گزارش میرملاس ؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل استانداری لرستان برگزار شد، افزود: برای کاهش نرخ بیکاری استان باید سالانه ۴ هزار میلیارد تومان پول داشته باشیم. چنانچه دولت ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان آن را تقبل کند، مابقی باید توسط بخش خصوصی تأمین شود.

وی با بیان اینکه با این نرخ نفت برای امسال چنانچه دولت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بدهد، نمی‎توانیم به جایی برسیم و باید از بخش خصوصی یاری بخواهیم، اضافه کرد: اینکه مدیران ما جلوی بخش خصوصی می‎ایستند، قابل قبول نیست، مدیری که درک این را ندارد با بخش خصوصی کار کند، بگذارد برود، چرا باید در مقابل افراد کارآفرین مقاومت کرده و اینگونه رفتار شود.

بازوند با انتقاد از اینکه صداوسیمای مرکز استان به بهانه اینکه سوژه پیدا کرده نباید دعوای دو دستگاه را در افکار عمومی پخش کند، اظهار کرد: در حال حاضر قرارگاه خاتم‎الانبیاء با ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه مشاور در حال شناسایی معادن ما هستند و با اینگونه رفتارهای برخی مدیران نباید توقع داشته باشیم بحث بیکاری و اشتغال استان حل و فصل شود.

 نماینده عالی دولت در استان درباره آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‎آباد نیز گفت: ظرف ۱۰ روز آینده موافقت شورای عالی شهرسازی و ارتش در این باره اخذ خواهد شد.

 وی در ادامه از تشکیل پنجره واحد در استانداری لرستان خبر داد و افزود: نیاز است کمیته‎ای متشکل از نظام مهندسی، بخش خصوصی، صنعت معدن، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، اتاق بازرگانی و دادستان خرم‎آباد به منظور حل مشکلات معادن استان تشکیل شود.

 استاندار لرستان درباره وضعیت کارخانه شیر پگاه لرستان اضافه کرد: هیئت مدیره کارخانه شیر پگاه باید مدیرعامل خود را موظف به تجدیدنظر در سیستم خود کند تا بهره‎وری و قدرت رقابت را بالا ببرد.

 بازوند گفت: نیاز است کارایی و بهره‎وری کارخانه اصفهان و سایر کارخانه‎ها توسط شرکت پگاه دیده شود و این شرکت در سیستم مدیریتی خود تجدیدنظر و تجهیزات را بازسازی کند.

 وی بیان کرد: چنانچه به این کارخانه نیز ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تزریق شود مشکلاتش مقطعی مرتفع می‎شود و برای سال‎های بعد چه چه باید کرد چراکه حل این مشکلات همیشگی نیست.

 استاندار لرستان بر تشکیل کنسرسیوم‎هایی توسط پیمانکاران استان تأکید کرد و گفت: تشکیل کنسرسیوم‎ها می‎تواند کارگشا باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام،

    مشکلات قانونی را از جلو پای بخش خصوصی بردارید، کار ها روبراه می شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.