تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

فرماندار پلدختر : توسعه مناطق روستایی پلدختر اولویت کاری مسئولان باشد

  • کد خبر : 63439
  • 07 بهمن 1393 - 21:07

  فرماندار شهرستان پلدختر گفت: مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم و جذب اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه مناطق روستایی و شهری شهرستان پلدختر تلاش کنند. به گزارش میرملاس ؛  قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معرفی بخش جدید شهرستان معمولان اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در دولت تدبیر و امید که با حماسه سیاسی کار […]

 

فرماندار شهرستان پلدختر گفت: مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم و جذب اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه مناطق روستایی و شهری شهرستان پلدختر تلاش کنند.

به گزارش میرملاس ؛  قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معرفی بخش جدید شهرستان معمولان اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در دولت تدبیر و امید که با حماسه سیاسی کار خود را آغاز کرد و با پشتوانه عظیم مردمی، تحقق عدالت و کرامت انسانی را سرلوحه کارش قرار داده افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در همه زمینه‌ها است افزود: بخش معمولان و در مجموع شهرستان پلدختر دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه این شهرستان تلاش کنیم و با حمایت مردم خونگرم و ولایت‌مدار و مسئولان بخش معمولان بتوانیم از فرصت‌ها برای ایجاد رفاه بهره ببریم و کاستی‌ها را به حداقل برسانیم.

فرماندار شهرستان پلدختر گفت: مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم و جذب اعتبارات تخصیص داده شده برای توسعه مناطق روستایی و شهری تلاش کنند.

ترابی‌نژاد عنوان کرد: وحدت و برادری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با تعامل و همکاری و مساعدت در بخش‌های مختلف باری از دوش مردم برداریم.

‌جعفر طولابی مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: عزت، عظمت، اقتدار، امنیت و آرامش امروز ایران مرهون ایثارگری و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: ایران اسلامی در ۳۶ سال گذشته به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که باید این دستاورد‌ها در همه ابعاد برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

طولابی گفت: تدبیر و امید محور اصلی و اساسی فعالیت‌های دولت است و اعتدال، صداقت در اعمال و رفتار، عقلانیت و تدبیر در تصمیم‌گیری‌ها، تعامل به همه گروه‌ها، ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، قانون مداری، پرهیز از جنجال‌های سیاسی توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مولفه‌های سیاست دولت تدبیر و امید است.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین و بالا‌ترین شأن مسوولان خدمت به مردم است و مسئولان در هر مقامی باید تمامی توان و ظرفیت خود را جهت خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بکار گیرند.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان، فلسفه وجودی مسوولان، را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: مردم به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) ولی نعمت ما هستند و مسئولان در مقام خدمتگزار باید برای رفع مشکلات مردم توان خود را در طبق اخلاص قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از پشتوانه عظیم مردمی تمام تلاش خود را برای شاد زیستن مردم و برطرف کردن موانع معیشتی آن‌ها به‌کار گرفته گفت: انتظار داریم همه به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا آن‌ها بتوانند صادقانه در این راه گام بردارند.

طولابی با تجلیل از خدمات بخشدار سابق معمولان افزود: وی در مدت مسئولیت از هیچ کوششی برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم و این بخش دریغ نکرده است.

حجت الاسلام مهدی عابدینی امام جمعه معمولان نیز در این مراسم اهانت نشریه موهن فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و گفت: این حرکت سخیف نشانه ضعف و زبونی استکبار است و تجربه ثابت کرده است که هرگاه استکبار به مقدسات ما توهین کرده، توجه و عشق مردم به آن مقدسات بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: اصلی مهم‌تر از خدمت رسانی به مردم در حوزه مسئولیت و مسئولیت پذیری وجود ندارد و مهم‌ترین اصل و محور برای مسئولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه و نوکری برای مردم با هدف جلب رضایت خداوند است.

عباس محمودی بخشدار جدید معمولان از توابع شهرستان پلدختر ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری لرستان، امام جمعه، فرماندار پلدختر و جمعی از مسئولان محلی معرفی و منصوب شد و جایگزین صمد چراغی‌پور بخشدار سابق معمولان شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.