تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

جدال خونین خیاط وظیفه‌شناس با آدم‌ ربایان

  • کد خبر : 63446
  • 07 بهمن 1393 - 21:47

  مرد خیاط با دیدن ۲ جوان که در تاریکی شب قصد ربودن دختری را داشتند به کمک او شتافت و در جدال با مهاجمان، دختر جوان را نجات داد. این مرد اما خبر نداشت که مردان شرور کینه او را به دل گرفته‌ و برای انتقام‌جویی، نقشه خونینی طراحی کرده‌اند. ظهر شنبه، زمانی که […]

15-1-27-20258majroh-gf

 

مرد خیاط با دیدن ۲ جوان که در تاریکی شب قصد ربودن دختری را داشتند به کمک او شتافت و در جدال با مهاجمان، دختر جوان را نجات داد. این مرد اما خبر نداشت که مردان شرور کینه او را به دل گرفته‌ و برای انتقام‌جویی، نقشه خونینی طراحی کرده‌اند.

ظهر شنبه، زمانی که جوان ۳۳ساله پس از بستن مغازه خیاطی‌اش در بازار شهرستان ازنا، راه خانه‌اش را در پیش گرفت در محاصره چند مرد گرفتار شد که نقشه خونینی در سر داشتند. مهاجمان صورتشان را پوشانده بودند اما مرد خیاط حدس زد که آنها همان کسانی هستند که چند شب قبل قصد ربودن دختری را داشتند اما با مداخله او ناکام ماندند. او می‌دانست که آنها آمده‌اند تا انتقال بگیرند و سعی کرد از خودش دفاع کند اما لحظاتی بعد هدف حمله وحشیانه مردان شرور قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد.

مهدی فرجی، حالا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان چمران در شهرستان بروجرد بستری است و تلاش پزشکان برای درمان وی ادامه دارد. با اینکه جراحات شدیدی دیده اما از اینکه توانسته دختری را از دست مردان شرور نجات دهد خوشحال است و می‌گوید اگر باز هم‌چنین اتفاقی بیفتد، برای کمک به همنوعش درنگ نخواهد کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران  ماجرایی را که باعث شد سر از بیمارستان درآورد، اینطور توضیح می‌دهد: ساعت ۷شب شنبه هفته گذشته، داخل مغازه خیاطی‌ام نشسته بودم که ناگهان صدای فریادهای دختری را شنیدم که از مردم کمک می‌خواست. بلافاصله به بیرون از مغازه رفتم و دیدم ۲پسر در حال ضرب و شتم دختر جوانی هستند و قصد دارند با اجبار و تهدید او را به داخل ماشینشان ببرند. به سمت آنها رفتم و با داد و فریاد خواستم تا دختر را رها کنند. دختر جوان جیغ می‌کشید و گریه می‌کرد. همان لحظه یکی از ۲ پسرجوان با لحن تندی به من گفت که دخالت نکنم. او مدعی شد که دخترجوان نامزدش است. اما دختر جوان فریاد زد که دروغ می‌گوید و آنها مزاحمش شده‌اند و قصد ربودنش را دارند.

با شنیدن این جمله به سمت ۲ جوان مزاحم دویدم و با آنها درگیر شدم و توانستم دختر را نجات دهم. ۲ پسر جوان که در اجرای نقشه‌شان ناکام مانده بودند فرار کردند و دختر جوان نیز پس از آن ماجرا رفت و دیگر آنها را ندیدم. او ادامه می‌دهد: فردای آن روز وقتی در حال رفتن به خانه بودم، ناگهان همان ۲نفری را دیدم که قصد دزدیدن دختر جوان را داشتند. آنها به من حمله کردند و با چوب ضربه‌ای به دستم زدند اما توانستم از دستشان فرار کنم. با اینکه آن روز مرد خیاط توانست از دست مهاجمان فرار کند اما آنها انگار قصد نداشتند از انتقام‌جویی دست بکشند.

او می‌گوید: ظهر شنبه ۴بهمن‌ماه در راه رفتن به خانه بودم که متوجه شدم ۳سرنشین یک موتورسیکلت در حال تعقیب من هستند. وقتی سرم را برگرداندم دیدم ۲ نفر با جوراب و نفر سوم با شال صورتشان را پوشانده‌اند. آنها از موتور پیاده شدند و با قمه، چاقو و چوب ضرباتی به سر، صورت و پاهایم زدند. من هم برای دفاع از خود ضربه‌ای به‌صورت یکی از آنها زدم که شالش کنار رفت و متوجه شدم وی یکی از همان کسانی است که آن شب قصد ربودن دختر جوان را داشت. آنها بعد از مجروح کردنم پا‌به‌فرار گذاشتند تا اینکه اهالی محل به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان رساندند. حالا هم پزشکان می‌گویند ضربه سختی به سرم وارد شده و باید تحت درمان باشم. در اثر ضربات قمه نیز سرم تعداد زیادی بخیه خورد و فعلا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستم.
مرد جوان با اشاره به اینکه از مهاجمان شکایت کرده است، گفت: پرونده اکنون در دادسرای شهرستان ازنا در حال رسیدگی است و به گفته یکی از بستگانم که پیگیر پرونده است، مهاجمان متواری شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. سلام آقای فرجی! خدا بهت عزت و سرافرازی بده.
    از این که با این حرکت یک بار دیگر در قرن ۲۱ غیرت و خوی مردانگی را زنده کردی بسیار ممنونیم. امید آن که ما بتوانیم ادامه دهنده راه مردان شجاع و فداکاری هم چون حضرتعالی باشیم.
    اجرت با امام حسین(ع)

  2. درود بر شرف این خیاط

  3. برادر هم استانی ،که به خاطر ناموس برادر دینی ات جان خود را به خطر انداختی ،حقیقتا واژه “مرد” رو عینیت بخشیدی
    خدا ان شاالله عمر با عزت و بابرکت توام با سلامتی بهت بده

  4. واقعا که کلمه ی برای این کار پیدا نمی شود که تشکر کرد
    واقعا مردی

  5. از مسئولین خواهش میکنیم همه جوره این بنده خدا را حمایت کنند.

  6. سلام ودرود برشما مردنازنین وباغیرت که ازناموس دیگران دفاع نمودی .امیدوارم دستگاه قضا وپلیس باافرادکثیف وشرور برخوردقاطع نماید تاکسی جرعت تعرض به دیگران رانداشته باشد
    خداوندبشما اجرخیرعنایت وهرچه زودتر شفا یابید.

  7. درود بر آقای فرجی که ثابت کرد مردان شرافتمند هنوز هستند و دست نامرد را رو می کنند.خدایش پیروز و سربلند و عمر طولانی با عزتش دهد. جون که دنیای بد ما بیش از حد به وجود چنین مردانی نیازمند است.چرا که کار نامردان از دعا نیز گذشته است و بس.

  8. درود بر غیرت وشرفت جناب آقای فرجی با این کارخداپسندانه ومردم پسندانه ات ، خداوند انشاالله هرچه زودتربشما شفا دهد و درکنارخانواده ات حضور بیابی.

    بااین کارت شما نیز مانند شیخ رجبعلی نکوگویان( خیاط) یکبار دیگر شرف و غیرت را به مردم و جوانهای امروز یادآوری کردی.

  9. درود بر رجبعلی خیاط ها

  10. دورود برغیرتت. اگر با این ولگردان برخورد قاتح شود و سریع دستگیر شوند و به مجازات برسند دیگر شاهد این جورکارها نیستیم

  11. آفرین به غیرتت شیرمرد.

  12. درود بر شرف و غیرت بزرگوار …ارزوی سلامتی کامل رو براشون داریم…مطمئن باشند تا هر زمانی که باشه خداوند پاسخ این کار نیک رو خواهد داد…احسنت و. درود مجدد بر این مرد…

  13. درودبرشرفت،مردم نبایدنسبت ب این مسایل بی اهمیت باشند،

  14. درود برشرفت مردخیاط

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.