تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فردا به لرستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

  • کد خبر : 63450
  • 07 بهمن 1393 - 21:52

    فرماندار دورود گفت: مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فردا برای بازدید از روند بازسازی خطوط ریلی لرستان به این استان سفر می‌کند. به گزارش میرملاس ؛ ماشاالله نعمتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: محسن پور سید آقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فردا برای بازدید از روند بازسازی خطوط ریلی لرستان […]

139206191405103091135303

 

 

فرماندار دورود گفت: مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فردا برای بازدید از روند بازسازی خطوط ریلی لرستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش میرملاس ؛ ماشاالله نعمتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: محسن پور سید آقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران فردا برای بازدید از روند بازسازی خطوط ریلی لرستان به این استان سفر می‌کند.

وی با اشاره به هدف سفر مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به لرستان افزود: هدف مدیرعامل راه آن کشور از سفر به لرستان بازدید از روند بازسازی خطوط ریلی لرستان است که در سال ۹۳ به دلیل فرسودگی دچار مشکلات  و سوانح زیادی شده است.

فرماندار دورود گفت: رهاسازی قطعات ماهی به داخل رودخانه سزار دورود که در جریان واژگونی قطار و وارد شدن مواد شیمیایی به این رودخانه ۱۲۰ هزار قطعه ماهی تلف‌شده بودند از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نعمتی عنوان کرد: آخرین برنامه مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در سفر به لرستان، جلسه با مسئولان راه‌آهن استان است که عصر فردا برگزار می‌شود و بعدازاین جلسه مدیرعامل راه آهن کشور، لرستان را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

به گزارش تسنیم ۲۶ شهریورماه امسال براثر واژگونی یک قطار باری در خطوط ریلی لرستان که حاوی سود سوزآور (هیدوکسید سدیم ) بود، ۶۰ هزار لیتر از هیدروکسید سدیم به داخل رودخانه سزار دورود وارد شد و ۱۲۰ هزار قطعه ماهی در اثر ورود اسید به این رودخانه نابود شدند و خسارت ۱۲ میلیارد ریالی به محیط ‌زیست استان وارد کرد.

وقوع ۹ حادثه ریلی در هشت ماه نخست امسال در خطوط ریلی لرستان و انتقاد مسئولان استانی از وضعیت خطوط فرسوده استان سبب شد در تاریخ ۲۲ آبان ماه امسال عملیات بازسازی ۱۲ کیلومتر از ۹۰ کیلومتر خطوط ریلی لرستان آغاز شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.