تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره انتشار مطالب کذب و شایعه پراکنی در فضای مجازی

  • کد خبر : 63488
  • 09 بهمن 1393 - 17:22

    وزارت اطلاعات چهارشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای با بیان اینکه به تازگی برخی در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب به نقل از وزیر اطلاعات، درصدد تشویش اذهان عمومی هستند، اعلام کرد که بیانیه ها و اظهارنظر سیدمحمود علوی فقط از طریق سایت این وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می […]

81483639-6236790

 

 

وزارت اطلاعات چهارشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای با بیان اینکه به تازگی برخی در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب به نقل از وزیر اطلاعات، درصدد تشویش اذهان عمومی هستند، اعلام کرد که بیانیه ها و اظهارنظر سیدمحمود علوی فقط از طریق سایت این وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می شود.

به گزارش میرملاس ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، متن اطلاعیه این وزارتخانه به این شرح است:

به آگاهی ملت شریف ایران می رساند، بیانیه ها و اظهارات وزیر اطلاعات فقط از طریق سایت این وزارتخانه و رسانه های رسمی کشور منتشر می گردد و سایر اظهار نظرها و بیانیه هایی که به نقل از ایشان در خارج از این مجاری اعلام و یا منتشر می شود مورد تایید این وزارتخانه نیست.

همچنین وزارت اطلاعات همواره پیگیری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، برای خود محفوظ می داند.

متاسفانه به تازگی برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اهدافی که وزارت اطلاعات اشراف کافی بر آنها دارد، درصدد تشویش اذهان عمومی هستند.

به طور مثال در برخی از این شبکه ها، نقل قول هایی ازحجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر «خروج مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی از کشور» منتشر شده که از اساس کذب محض است.

وزارت اطلاعات وظیفه دارد با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی، با تولید و منتشرکنندگان این شایعات که قصد برهم زدن فضای عمومی و امنیت کشور را دارند، به شدت برخورد کند و نتایج آن را به اطلاع مردم برساند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوندبه تمامى سربازان آقاامام زمان عزت و سلامت بخشد.آرامش کنونى کشورمدیون رشادت ها وزحمات این عزیزان ما هستش
    وزارت اطلاعات ممنون شماومدیون شما هستیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.