تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

۶ماه از رفتن مهندس کرمی و ۲ ماه از انتخاب شهردار جدید گذشت / شهردار انتخاب شده شورای شهر کوهدشت کجاست ؟!!

  • کد خبر : 63521
  • 10 بهمن 1393 - 11:52

    به گزارش میرملاس ؛ با گذشت نزدیک ۲ ماه از انتخاب رحیم جافری توسط اعضای شورای شهر کوهدشت به عنوان شهردار کوهدشت هنوز خبری از حضور و معارفه ی ایشان در شهرداری کوهدشت نشده است . گفتنی است مراد کرمی شهردار سابق کوهدشت در ۱۴ مرداد ماه  امسال توسط شورای شهر استیضاح و […]

1418277696_2014-12-10_215619

 

 

به گزارش میرملاس ؛ با گذشت نزدیک ۲ ماه از انتخاب رحیم جافری توسط اعضای شورای شهر کوهدشت به عنوان شهردار کوهدشت هنوز خبری از حضور و معارفه ی ایشان در شهرداری کوهدشت نشده است .

گفتنی است مراد کرمی شهردار سابق کوهدشت در ۱۴ مرداد ماه  امسال توسط شورای شهر استیضاح و برکنار شد وبا گذشت ۶ ماه از رفتن کرمی  تا کنون شهر کوهدشت با سرپرست و بدون حضور شهردار جدید به سر برده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. با سلام واقعا که خوب گفتید خداوکلی کسی نیست که به فکر این شهر باشه

  2. با سلام برهمه من در چند روز پیش در سایت کشکان مطلبی در مورد شهردار جدید مشاهده کردم که بر شورای شهردر باب شهردار جدید ایرادی گرفته بود ودر پائین آن مطلب چند نظر بود ومن نیزیاداشتی گذاشتم که به عنوان جناب گراوند ریاست محترم شورای شهر کوهدشت ولی متاسفانه مدیریت محترم سایت کشکان بعد از دوروز آن مطلب ونظر های مردم ازجمله در خواست فدوی از ریاست شورای شهر را از دید مردم برداشته بودند ودراین باره هم چیزی ننوشته بودند وحال عین آن موضوع را درسایت لکنا مشاهده کردم وبا این توضیح درخواست خود را مجددآبه نظر مبارک ریاست محترم شورای شهر می رسانم واز آن شورای محترم پرسشی دارم آیا در بین جوانان فرهنگی ودیگران شخصیتی با آن عنوان که مورد نظر می با شد در این شهرستان پیدا نمی شود که برای این پست درنظر بگیرید امید است که نگوید که نمی شود از بین جوانان با تجربه وکاردان خودمان کسی را در نظر بگیریم چرا چون کوهدشت دارای جوانان آگاه وکاردان وبا تجربه کاری فراوانی داریم که شایسته پست های بالاتری می باشند وبرای نمونه درسراسرکشور عزیزمان ایران بنگرید که در هر استانی چند جوان کوهدشتی در پست های عالی بالا قراردارند مانند فرماندار استاندار معاون استاندارشهردار وبالاتر داریم چرا شما که از جانب این مردم برخواستید قبول نمی کنید یکی از فرزندان این مردم از جانب شما به عنوان شهردار کوهدشتی دراین شهر مایه سر بلندی خود ومردمش شود جناب گراوند ارجمند باشد که جنابعالی اولین تصمیمگیرندهی باشید که از بین خودی ها یکی را بر پست عالی شهرداری انتصاب نمودید واین یادگار بماند تا آیندگان چنین بگویند باتشکر جناب آزادبخت مدیریت محترم سایت میر ملاس با عرض پوزش یک بار این مطلب را در سایت کشکان قرار دادم ولی نمی دانم چرا آن را برداشتند ومطلبی همان طور در سایت لکنا دیدم وخواستم این نوشته را در آن سایت قرار دهم ولی یا خود فکر کردم شاید ایشان از قبول این درخواست خود داری کند چون چند درخواست از ایشان داشتم به آنها پاسخ نداد وحال در سایت وزین میر ملاس آن موضوع را باز دیدم حال از جناب عالی خواهش دارم در صورت امکان این مطلب را درج فرمائید باتشکر از شما

  3. دست شورای شهردردنکنه

  4. واقعا این از عجایب روزگار است خوب شد رومشکان از کوهدشت جدا شد و انتخابات شورای شهرش هم ابطال شد و گرنه بلای جان شهردار رومشکان هم می شد.

  5. درودبرمیرملاس وانتخاب این تیتر .احتمالا ایشان وشورا در خواب زمستانه هستند

  6. احتمالا هنوز کار تدارکات مراسم معارفه به اتمام نرسیده. به هر حال برگزاری یک مراسم کلی وقت و رایزنی میخواد و کم انصافی است که بخواهیم فقط در دو ماه اجرا بشه . به اعضا محترم شورا خسته نباشید میگم . خدا قوت نورچشمی ها و امیدهای شهرمان

  7. خدا به دادکارگران بدبخت شهرداری برسه که پنج ماه یه بار حقوق میگیرن ودیگه مغازه دارها ونانوایها هم بهشون قرض نمیدن وبه گفته بعضیاشون هم نمیشه برن گدای وگرنه خیلی محتاج ترازاین حرفان. ودراخرهم میگم خدابه خانوادتون صبربده ومارادرغم خود شریک بدانید .

  8. فرهنگی جان تو که از هیچی خبر نداری چرا حرف میزنی از کارگران شهرداری سؤال کن دردوره تصدی سرپرست پنج ماه کامل حقوق و مزایای خود را گرفته اند چهار ماه حقوق نگرفتن ها مربوط به زمانی بود که شهر شهردار داشت .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.