تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تارتار: گهر زاگرس در حال تکمیل‏ شدن است

  • کد خبر : 6355
  • 17 تیر 1391 - 18:16

  به گزارش میرملاس نیوز؛ سرمربی تیم گهر زاگرس دورود پس از پایان اردوی کردان کرج گفت: تیم وضعیت فنی خیلی خوبی دارد. مهدی تارتار افزود: تیم گهر زاگرس روز‎به‎روز در حال تکمیل‏تر شدن و به استخدام گرفتن بازیکنان جدید است؛ تلاش ما این است بازیکنان باکیفیت و از لحاظ فنی بالا را به تیم […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ سرمربی تیم گهر زاگرس دورود پس از پایان اردوی کردان کرج گفت: تیم وضعیت فنی خیلی خوبی دارد.

مهدی تارتار افزود: تیم گهر زاگرس روز‎به‎روز در حال تکمیل‏تر شدن و به استخدام گرفتن بازیکنان جدید است؛ تلاش ما این است بازیکنان باکیفیت و از لحاظ فنی بالا را به تیم اضافه کنیم تا تیم خوب و با شخصیتی را به مسابقات اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اردوی کردان کرج به پایان رسیده،در این اردو تمرینات صبح و بعدازظهر انجام شد و جا دارد از زحمات مدیر اجرایی تیم تشکر کنم.

تارتار اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا حضور نیکبخت واحدی در تیم قطعی شده، همچنین دروازه‏بان تیم ملی ارمنستان و مهدی چمن‏آرا بازیکن سابق تیم فولاد نیز به تیم گهر زاگرس پیوستند. چند بازیکن دیگر که در لیگ یک حضور خوبی داشتند نیز به جمع ما اضافه شده‎اند.

وی یادآور شد: تیم تقریبا در حال شکل‏گیری است و وضعیت فنی خیلی خوبی دارد، امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات اعزام کنیم.

تارتار با اشاره به اینکه یکی از فاکتورهایی که من این تیم را انتخاب کردم وجود هواداران پرشور دورودی بود، عنوان کرد: وقتی می‏بینم در شروع مسابقات نمی‏توانیم از حمایت این هواداران بهره‏مند شویم واقعا نگران می‎شوم.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده تیم گهر زاگرس دورود عاجزانه از مسوولان درخواست می‏کنم هرکاری که می‏شود انجام دهند تا مشکلات ورزشگاه خیلی سریعتر حل شود که ما بتوانیم از حمایت‏های یار دوازدهم که هواداران خونگرم تیم هستند، استفاده کنیم.

سرمربی تیم گهر زاگرس دورود در پایان از زحمات مسوولان استانی و شهرستان دورود برای اصلاح زیرساختهای ورزشگاه تشکر کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. چرا میرزا پور از گهر رفت؟

    • باسلام
      ظاهراً از یک‎سری تصمیمات مسوولان این تیم ناراحت بود. هرچند برخی میگن به خاطر پول رفته.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.