تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مشکل فنی سایت برای مشترکین مخابرات برطرف شد / لطفاً اطلاع رسانی شود

  • کد خبر : 63577
  • 13 بهمن 1393 - 1:15

متاسفانه به دلیل بروز مشکلات فنی پایگاه خبری تحلیلی میرملاس نیوز مدت کوتاهی برای مخاطبین و مشترکین مخابرات با اختلال و عدم دسترسی به سایت روبرو بودیم که بدین وسیله از یکایک کاربران گرامی عذرخواهی می نماییم.

rafe moshkel

 

“سرویس فناوری/میرملاس نیوز”

به اطلاع می رساند که پس از دو هفته تلاش وپیگیری ، بالاخره مشکل فنی سایت برای مشترکین ADSL مخابرات رفع گردید . لذا مخاطبان محترم پایگاه خبری میرملاس نیوز می توانند از این پس اخبار به روز  شهرستان کوهدشت و استان لرستان  را طبق روال گذشته از همین پایگاه خبری مشاهده نمایند .لازم به ذکر است  متاسفانه به دلیل بروز مشکلات فنی پایگاه خبری تحلیلی میرملاس نیوز مدت کوتاهی برای مخاطبین و مشترکین مخابرات با اختلال و عدم دسترسی به سایت روبرو بودیم که بدین وسیله از یکایک کاربران گرامی عذرخواهی می نماییم.


با امید به اینکه  دیگر شاهد بروز  مشکلات فنی در سایت نباشیم و ارتباط و دسترسی مخاطبین گرامی به سایت راحت تر و سریع تر صورت پذیرد. خواهشمندیم رفع مشکل را به دوستانی که مشترک اینترنت مخابرات بودن و برای استقاده از میرملاس با مشکل روبرو بودن اطلاع رسانی کنید .

 لذا از این پس مخاطبین گرامی و کاربران عزیز می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه های گوناگون این پایگاه خبری تحلیلی را در پرداختن به سوژه ها و موضوعات گوناگون مد نظر خود یاری نمایندتا با انجام رسالت خبری و اطلاع رسانی لازم ، در نهایت شاهد رفع مشکلات مردمی  باشیم . انشا الله

 پیشاپیش از صبر و شکیبائی شما بزرگواران متشکریم و بابت عدم دسترسی به سایت در دو هفته گذشته  که بعلت مشکلات فنی مخابرات بوده است  پوزش می طلبیم  .

 

پایگاه خبری  تحلیلی میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.