تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیرکلی که ۵ استاندار به خود دید/ مراسم تودیع با طعم شعرخوانی و بغض!

  • کد خبر : 63580
  • 13 بهمن 1393 - 1:20

    مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در مراسم تودیع خود از همکاری با پنج استاندار سخن گفت و حرفهایش را با چاشنی شعرخوانی و بغض تمام کرد. به گزارش میرملاس به نقل مهر، حسین اسدی پور عصر یکشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه مدیر کل جدید نوسازی، توسعه و […]

IMG14173074 

 

مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در مراسم تودیع خود از همکاری با پنج استاندار سخن گفت و حرفهایش را با چاشنی شعرخوانی و بغض تمام کرد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، حسین اسدی پور عصر یکشنبه در مراسم تودیع خود و معارفه مدیر کل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار من در این اداره کل بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در سطح استان لرستان احداث شده است.

وی با اشاره به حجم بالای اجرای پروژههای عمرانی آموزشی در سطح استان لرستان در این مدت عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد فضاهای آموزشی استان لرستان در این مدت احداث شده اند.

مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل این اداره کل در اجرای پروژه های آموزشی تصریح کرد: در این مدت و برای احداث این ۶۰۰ هزار متر مربع هر کدام از پرسنل این اداره به طور متوسط شش هزار متر مربع فضای آموزشی را اجرایی کرده اند.

اسدی پور یادآور شد: زمینه اجرای این حجم از پروژه های آموزشی لرستان توسط ۹۰ نفر از پرسنل اداره کل نوسازی مدارس لرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه من هشت سال در اداره کل نوسازی مدارس لرستان به عنوان مدیر خدمت کرده ام ادامه داد: من در مدت زمان مسئولیت پنج استاندار، هشت معاون عمرانی استاندار و سه دوره نمایندگان مجلس در استان این اداره کل به عنوان مدیر خدمت کرده ام.

مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در ادامه صحبتهایش در حالی که بغض کرده بود با طلب حلالیت از نیروهای خود در این اداره کل اظهار داشت: من به خاطر همه کمی و کاستی هایی که در این مدت برای پرسنل نوسازی مدارس به وجود آمده حلالیت می طلبم و گواهی می دهم که اگر سخت گیری صورت گرفته نیت خیرخواهانه بوده است.

وی با خواندن این بیت از حافظ  که “فردا که که پیشگاه حقیقت شود پدید، شرمنده ره روی که عمل بر مجاز کرد” ادامه داد: من در طول خدمت خود در این اداره کل به این مضمون و نتیجه شعر رسیدم که “چو بر روی زمین باشی توانایی غنیمت دان، که دوران ناتوانی‌ها بسی زیر زمین دارد”.

مدیر کل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان همچنین به سختی و تحمل کار در این حوزه اشاره کرد و با این بیت که “جمال کعبه چنان می دواندم به نشاط، که خارهای مغیلان حریر می آید سخنان خود را ادامه داد و گفت: از همکاری همه رسانه های استان نیز باید تقدیر کنم چرا که در این مدت کمک و یار نوسازی مدارس بوده اند.

اسدی پور در ادامه شعرخوانی های خود سخنانش را با این بیت شعر به پایان رساند:” ماجرای دل نمی گفتم به خلق، آب چشمم ترجمانی می کند”.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. شما که مدرسه رماوند رو با آن همه مخارج افتتاح نکردی و رفتی

  2. خسته نباشی مهندس اسدی پور

  3. انصافا مهندس اسدی پور از مدیران لایق استان میباشند که کم نطیر خدمت کردند.

  4. به خاطر کمبود فضای آموزشی هفتاد درصد مدارس استان دو شیفته هستند و اکثرا تخریبی .مرحبا به مدیر کل هشت ساله

  5. واقعا از مدیران زحمت کش بود انشالله هر جا هستن موفق باشن ضمنا اداره استثنایی استان فراموش نشود که نیاز به تغییر دارد

  6. ضمن تقدیر از زحمات آقای مهندس اسدی پور، امیدواریم که سالن ورزشی کانون هدایت گراب که بخاطر یکسری کارهای جزیی هنوز بعد از چندین سال افتتاح نشده، لااقل مسوولین جدید نوسازی استان در این خصوص اقدام لازم را بعمل آورند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.