تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : مبارزه با فساد، سیاسی نشود

  • کد خبر : 63588
  • 13 بهمن 1393 - 1:04

      نماینده خرم آباد از قوه قضائیه خواست به مبارزه منسجم با فساد و مفسدین اقتصادی بویژه دانه درشت ها ادامه دهد و گفت: نباید مبارزه با فساد، سیاسی شود.به گزارش میرملاس ؛ «ابراهیم آقا محمدی» در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز بازگشت امام […]

 

https://www.mirmalas.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_2523.jpg

 

 

نماینده خرم آباد از قوه قضائیه خواست به مبارزه منسجم با فساد و مفسدین اقتصادی بویژه دانه درشت ها ادامه دهد و گفت: نباید مبارزه با فساد، سیاسی شود.
به گزارش میرملاس ؛ «ابراهیم آقا محمدی» در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز بازگشت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: زمانی که در ایران پزشکان بنگلادشی، ما را مداوا می کردند، دانشگاه و صنعت ما نابالغ بود و نظام کاپیتولاسیون بر ما حاکم بود، امام آمد و با انقلاب اسلامی به ما استقلال، آزادی، ایمان و اعتماد به نفس داد و مستکبران را تحقیر کرد.
وی ادامه داد: از دستگاه قضا به خاطر برخورد با فساد اقتصادی صاحب منصبان، و رانت خواران از هر طیف و گروه تشکر می کنیم و استمرار برخورد ساختارمند، عادلانه و بدون تبعیض با مفسدین اقتصادی به خصوص دانه درشت ها را خواستاریم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چرا به جای آن که هر روز موضوع تحریم ها و عدم فروش نفت را عامل مشکلات کشور ذکر کنیم، مدیریت درست بر منابع خود و برخورد با مفاسد را جدی نمی گیریم؟ چقدر نفت صادر می کنیم که عدم فروش و پایین آمدن قیمت آن را فاجعه بدانیم؟
آقامحمدی اظهار داشت: اگر تدبیر درست داشتیم، فساد را سیاسی نمی کردیم. اگر سیستم مالیاتی سالم و پاک داشتیم، اگر یارانه ثروتمندان بی نیاز را حذف کرده و به بخش تولید و نیازمندان می دادیم، اگر تسهیلات بانک ها به جای دلالان به تولیدکنندگان واقعی می رسید، امروز چشممان به فروش چند بشکه نفت نبود.
وی گفت: چرا وزارت اقتصاد با فراریان مالیاتی که ۳۰۰ نفر از آن ها درآمد بالای هزار تا چهار هزار میلیارد تومان دارند برخورد نمی کند، اما هر روز بر مالیات بر ارزش افزوده به صورت ناصحیح جهت خالی کردن جیب کارگران، کارمندان و کشاورزان می افزاید؟
آقامحمدی افزود: بیکاری در لرستان که در هیچ دولتی با چشم برابر دیده نشده حاکم است؛ تاکنون استانداران مختلف به روایت تیم های تبلیغاتیشان به کرار لرستان را آباد کرده اند اما پس از رفتن آن ها جز فقر و بیکاری میراثی از خود به جا نگذاشتند.
نماینده خرم آباد در بخش دیگری از نطق خود گفت: مدتی است که هیأت های اروپایی با اهداف خاص و روحیه دادن به ضد انقلاب به ایران می آیند و مورد استقبال گرم مقامات سیاسی و برخی مجلسیان قرار می گیرند؛ به دیدار عناصر ساختارشکن می روند و سپس با خنده و هدیه مسوولین بدرقه می شوند که نمونه آخر آن سفر نایب رییس مجلس آلمان نازی و نژادپرست است که در فتنه ۸۸ در حمایت از فتنه شال سبز بست و عناصر خودباخته نیز برای توسل و شفا به دیدار او رفتند.
وی ادامه داد: او نیز با گستاخی به دخالت در امور داخلی ما خواستار محدودیت شورای نگهبان، رفع حصر فتنه گران و آرزوی توفیق برای برخی سیاسیون بی خاصیت شد.
نماینده مردم خرم آباد افزود: اینجا ایران قاجار نیست، ایران پهلوی هم نیست، ایران انقلاب اسلامی و ایران خمینی و خامنه ای است که در ماجرای سلمان رشدی مرتد که سفرای اروپایی رفتند، امام(ره) نهیب زدند که دیگر برنگردید و این سفرا با خفت و خواری برگشتند.
نماینده خرم آباد اظهار داشت: سفر ظریفانه وزیر خارجه به فرانسه همزمان با توهین نشریه بی حیثیت ‘شارلی ابدو’ به پیامبر اسلام(ص) – که جان ما به فدای ایشان باد- و ملاقات با وزیر خارجه دولتی که نخست وزیر بی شخصیت آن کاریکاتور پیامبر نازنین اسلام را بالای دستش می گیرد، شایسته غیرت مسلمانی نبود.
وی افزود: ای کاش به جای سفر به فرانسه و قدم زدن با ‘جان کری’، در کنار مزار شهدای هسته ای حاضر می شدیم.
آقامحمدی گفت: در باب مذاکرات هسته ای، اگرچه تاکنون دستاوردی برای ملت ایران جز رجزخوانی های سیاسی نداشته و قفل هیچ تحریمی را باز نکرده است، به نظر می رسد از تمدید ۷ ماهه مذاکرات از سوی غرب بوی توطئه می آید.
نماینده خرم آباد تصریح کرد: کاهش ناگهانی قیمت نفت به حدود یک سوم، جهت فشار بر ایران برای تسلیم و تن دادن به خواسته های شیطانی غرب، فعال شدن یاران فتنه، درخواست های غیر قانونی، سفر عناصر وابسته به سازمان های جاسوسی در قالب هیات های پارلمانی و دیپلماتیک برای سازماندهی و دوپینگ سیاسی جریانات وابسته به غرب و تحرک استحاله شده ها در قالب همایش های سیاسی را می شود مهره های صفحه شطرنجی فرض کرد که سازمان های جاسوسی و براندازانه غرب دور هم چیده اند.
وی گفت: پیروزی اسلام در جهان حاصل استقامت پیامبر و یاران تحریم شده ایشان در شعب ابی طالب بوده است؛ برخی برای بی تفاوت کردن مردم در مبارزه و استقامت، صلح حدیبه و صلح امام حسن(ع) را جهت کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های غرب مثال می زنند.
آقامحمدی افزود: صلح امام حسن(ع) حاصل خیانت خواص و امرا و اشراف جدید بود که دیگر حاضر نبودند از خوشگذرانی دست بردارند و امام حسن (ع) را تنها گذاشتند، حالا چه کسانی قرار است رسالت خیانتکاری زمان امام حسن(ع) را به عهده بگیرند؟
نماینده خرم آباد اظهار داشت: امروز ملتی خداجو حاکم است که از راه امام که راه رسول الله(ص) و رسم علوی است دست بر نمی دارد؛ مطمئنأ مردم به شیفتگان تقدیم کردن انقلاب و میراث امام به غرب اجازه این کار را نخواهند داد و رهبری را در ادامه راه تنها نخواهند گذاشت؛ هیچ کسی نمی تواند سرنوشت مردم را معامله کند؛ هر کس از آرمان گرایی خسته شده، راه غرب به رویش باز است.
وی در پایان ضمن آرزوی سرافرازی برای رییس رسانه ملی خاطر نشان کرد: شبکه های استانی بعضا در اختیار یک طیف و حزب خاص قرار داده شده اند و امور استان های رسانه ملی، اصرار به ادامه این روند دارند که نیازمند پیگیری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. نمیدانیم آقا محمدی نماینده مردم خرم اباد است یا مسئول سیاست گذاری مجلس که هر چند یک باره یک ایده میده؟؟؟

  2. انشااله جزء ۱۷۰ نماینده ای که از رحیمی پول انتخابات دریافت کرده اند نباشید

  3. جناب آقامحمدی تورا بخدا فکری به حال خیل بیکاران کنید .

  4. درود بر نماینده شجاع و باکفایت مجلس از شما انتظار داریم افرادی که ازرحیمی معاون اول اسبق ریس جمهورپول گرفته اند را به مردم معرفی کنید

  5. نمی شود صدای خود را در دفاع از این استان بلند کنی نیازی به حمله به ظریف نیست هیچ دردی برای این استان دوانمی کند.بااین صحبت های شما محرومتر میشویم.

  6. درود خدا بر نماینده دلاور خرم آباد که همواره درمقابل فتنه گران سینه ستبر نموده وکوتاه نمی آید ,برادر آقامحمدی عزیز اینان آرام آرام می خواهند به اهداف فتنه گرانه خود در سال ۸۸برسند .اطمینان داشته باشید ما بسیجیان لرستان تا آخرین قطره خونمان پشت سر مقام معظم رهبری هستیم وبه هیچ وجه اجازه نمی دهیم زحمات شهدا وخونهای ریخته مبارکشان پایمال گردد.
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.

    • شما در کوتاه فکری عجیبی بسر میبرید وقتی که چند نماینده کم فکر به ظریف در خصوص راه رفتن گیر میدهند چرا به فکر فرو نمی روند که همین عراقی که خون عزیزان ما را در طول ۸ سال به زمین ریخت خانواده ها را فرو پاشید صنعت نابود شد آن وقت الان داریم تمام ثروت ایران را در حلق همان ققاتلین می ریزیم و نه تنها با آنها قدم میزنیم بلکه خواب و خوراکمان یکی است

  7. بزرگترین فسادهای قرن در دولت گذشته(دولت احمدی نژاد) اتفاق افتاد (جهانگیری معاون رئیس جمهور)

  8. ما بسیجیان لرستان خواهان محاکمه سران فتنه هستیم

  9. اللهم انی اسئلک الامان یوم لا ینفع الظالمین معذرتهم—– آقای آقا محمدی آیادردولت احمدی نژاد هم این موارد راتذکر می دادید آیا قبول دارید که درطول این یک سال ونیم به اندازه ۸سال از دولت تدبیر مطالبه دارید

  10. بسیجی دلسوخته من هم عضو ارتش ۲۰۰۰۰۰۰۰میلیونی بسیج هستم بیایئید درمقابل مفسدین اقتصادی که سرمایه ملت را به تاراج برده اند بایستیم تاشهدا امام شهدا ازما راضی شوند ماتشنه خدمتیم نه شعار جناب اقامحمدی هم اطلاع دارند پول های ملیاردی ایام انتخابات مجلس گذشته جیب کدام رجال سیاسی است به خاطر حفظ یک جریان بیت المال حیف میل شود مانتظر معرفی افراد هستیم

  11. به این نماینده بگویید رییس دفتر خود را به خاطر یک سری جرایم برکنار و چرا دادگاهی نشد؟

  12. درود خدا بر تمامی خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. بویژه نمایندگی که در خصوص حل مشکلات حوزه انتخابیه خود بی وقفه تلاش می کنند.

  13. اقای اقامحمدی یکی از پاکترین و صادق ترین وپی گیر ترین نماینده تاریخ لرستان می باشدایشان یکی از تنها نماینده گان استان بود که بر علیه دولت گذشته موضع گرفت حتی در کارگروه توسعه استان با اقای رحیمی معاون وقت ریس جمهور درگیر شد

    • انصافا لرستان تا کنون نماینده ای به این صراحت و شجاعت و صداقت و پاکی و آگاهی به مسائل کشوری و استانی به خودش یا ندیده یا کم دیده چرا بی انصافی مى کنیم فقط بلدیم براى دیگران کف بزنیم مثلاً تعریف امثال کامران یا مطهری را بکنیم ولی خوشحال نیستیم که امروز یکی از قوم لر در مجلس بلند شده که روی دست بسیاری زده حتی مطهری در پاسخ وی ایشانرا به بزرگی و دارای صراحت و صداقت ستوده است حالا انصافا اگر این آقای آقامحمدى تهرانی یا اصفهانی یا جای دیگر بود ما از او تجلیل نمی کردیم ولی الآن سایر مردم کشور از او تجلیل مى کنند ولی ما خودمان نا مهربانی مى کنیم

  14. جناب نماینده به وجدانت مراجعه کن خودت چکار کردی واسه این استان …مردم همشون اقای ظریف دوست دارند تو هم مثل نمایندگان دیگه به فکر شهر خرم اباد باش خودتو قاطی چی کردی وای بر ما……….

  15. اقا محمدی فقط یه سوال کدوم کارو عملی کردی از سخنرانیهات زمان تبلیغات …دلم واسه خودم میسوزه وقتم تلف شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.