- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : مبارزه با فساد، سیاسی نشود

 

http://www.mirmalas.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_2523.jpg

 

 

نماینده خرم آباد از قوه قضائیه خواست به مبارزه منسجم با فساد و مفسدین اقتصادی بویژه دانه درشت ها ادامه دهد و گفت: نباید مبارزه با فساد، سیاسی شود.
به گزارش میرملاس ؛ «ابراهیم آقا محمدی» در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز بازگشت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد: زمانی که در ایران پزشکان بنگلادشی، ما را مداوا می کردند، دانشگاه و صنعت ما نابالغ بود و نظام کاپیتولاسیون بر ما حاکم بود، امام آمد و با انقلاب اسلامی به ما استقلال، آزادی، ایمان و اعتماد به نفس داد و مستکبران را تحقیر کرد.
وی ادامه داد: از دستگاه قضا به خاطر برخورد با فساد اقتصادی صاحب منصبان، و رانت خواران از هر طیف و گروه تشکر می کنیم و استمرار برخورد ساختارمند، عادلانه و بدون تبعیض با مفسدین اقتصادی به خصوص دانه درشت ها را خواستاریم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چرا به جای آن که هر روز موضوع تحریم ها و عدم فروش نفت را عامل مشکلات کشور ذکر کنیم، مدیریت درست بر منابع خود و برخورد با مفاسد را جدی نمی گیریم؟ چقدر نفت صادر می کنیم که عدم فروش و پایین آمدن قیمت آن را فاجعه بدانیم؟
آقامحمدی اظهار داشت: اگر تدبیر درست داشتیم، فساد را سیاسی نمی کردیم. اگر سیستم مالیاتی سالم و پاک داشتیم، اگر یارانه ثروتمندان بی نیاز را حذف کرده و به بخش تولید و نیازمندان می دادیم، اگر تسهیلات بانک ها به جای دلالان به تولیدکنندگان واقعی می رسید، امروز چشممان به فروش چند بشکه نفت نبود.
وی گفت: چرا وزارت اقتصاد با فراریان مالیاتی که ۳۰۰ نفر از آن ها درآمد بالای هزار تا چهار هزار میلیارد تومان دارند برخورد نمی کند، اما هر روز بر مالیات بر ارزش افزوده به صورت ناصحیح جهت خالی کردن جیب کارگران، کارمندان و کشاورزان می افزاید؟
آقامحمدی افزود: بیکاری در لرستان که در هیچ دولتی با چشم برابر دیده نشده حاکم است؛ تاکنون استانداران مختلف به روایت تیم های تبلیغاتیشان به کرار لرستان را آباد کرده اند اما پس از رفتن آن ها جز فقر و بیکاری میراثی از خود به جا نگذاشتند.
نماینده خرم آباد در بخش دیگری از نطق خود گفت: مدتی است که هیأت های اروپایی با اهداف خاص و روحیه دادن به ضد انقلاب به ایران می آیند و مورد استقبال گرم مقامات سیاسی و برخی مجلسیان قرار می گیرند؛ به دیدار عناصر ساختارشکن می روند و سپس با خنده و هدیه مسوولین بدرقه می شوند که نمونه آخر آن سفر نایب رییس مجلس آلمان نازی و نژادپرست است که در فتنه ۸۸ در حمایت از فتنه شال سبز بست و عناصر خودباخته نیز برای توسل و شفا به دیدار او رفتند.
وی ادامه داد: او نیز با گستاخی به دخالت در امور داخلی ما خواستار محدودیت شورای نگهبان، رفع حصر فتنه گران و آرزوی توفیق برای برخی سیاسیون بی خاصیت شد.
نماینده مردم خرم آباد افزود: اینجا ایران قاجار نیست، ایران پهلوی هم نیست، ایران انقلاب اسلامی و ایران خمینی و خامنه ای است که در ماجرای سلمان رشدی مرتد که سفرای اروپایی رفتند، امام(ره) نهیب زدند که دیگر برنگردید و این سفرا با خفت و خواری برگشتند.
نماینده خرم آباد اظهار داشت: سفر ظریفانه وزیر خارجه به فرانسه همزمان با توهین نشریه بی حیثیت ‘شارلی ابدو’ به پیامبر اسلام(ص) – که جان ما به فدای ایشان باد- و ملاقات با وزیر خارجه دولتی که نخست وزیر بی شخصیت آن کاریکاتور پیامبر نازنین اسلام را بالای دستش می گیرد، شایسته غیرت مسلمانی نبود.
وی افزود: ای کاش به جای سفر به فرانسه و قدم زدن با ‘جان کری’، در کنار مزار شهدای هسته ای حاضر می شدیم.
آقامحمدی گفت: در باب مذاکرات هسته ای، اگرچه تاکنون دستاوردی برای ملت ایران جز رجزخوانی های سیاسی نداشته و قفل هیچ تحریمی را باز نکرده است، به نظر می رسد از تمدید ۷ ماهه مذاکرات از سوی غرب بوی توطئه می آید.
نماینده خرم آباد تصریح کرد: کاهش ناگهانی قیمت نفت به حدود یک سوم، جهت فشار بر ایران برای تسلیم و تن دادن به خواسته های شیطانی غرب، فعال شدن یاران فتنه، درخواست های غیر قانونی، سفر عناصر وابسته به سازمان های جاسوسی در قالب هیات های پارلمانی و دیپلماتیک برای سازماندهی و دوپینگ سیاسی جریانات وابسته به غرب و تحرک استحاله شده ها در قالب همایش های سیاسی را می شود مهره های صفحه شطرنجی فرض کرد که سازمان های جاسوسی و براندازانه غرب دور هم چیده اند.
وی گفت: پیروزی اسلام در جهان حاصل استقامت پیامبر و یاران تحریم شده ایشان در شعب ابی طالب بوده است؛ برخی برای بی تفاوت کردن مردم در مبارزه و استقامت، صلح حدیبه و صلح امام حسن(ع) را جهت کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های غرب مثال می زنند.
آقامحمدی افزود: صلح امام حسن(ع) حاصل خیانت خواص و امرا و اشراف جدید بود که دیگر حاضر نبودند از خوشگذرانی دست بردارند و امام حسن (ع) را تنها گذاشتند، حالا چه کسانی قرار است رسالت خیانتکاری زمان امام حسن(ع) را به عهده بگیرند؟
نماینده خرم آباد اظهار داشت: امروز ملتی خداجو حاکم است که از راه امام که راه رسول الله(ص) و رسم علوی است دست بر نمی دارد؛ مطمئنأ مردم به شیفتگان تقدیم کردن انقلاب و میراث امام به غرب اجازه این کار را نخواهند داد و رهبری را در ادامه راه تنها نخواهند گذاشت؛ هیچ کسی نمی تواند سرنوشت مردم را معامله کند؛ هر کس از آرمان گرایی خسته شده، راه غرب به رویش باز است.
وی در پایان ضمن آرزوی سرافرازی برای رییس رسانه ملی خاطر نشان کرد: شبکه های استانی بعضا در اختیار یک طیف و حزب خاص قرار داده شده اند و امور استان های رسانه ملی، اصرار به ادامه این روند دارند که نیازمند پیگیری است.