تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده الیگودرز : مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان اجرایی شود / کوهدشت با بحران آب مواجه است

  • کد خبر : 63693
  • 14 بهمن 1393 - 0:41

    خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم الیگودرز گفت: در سفر هیئت دولت به لرستان ۷۹ پروژه و ۱۲ طرح با ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که اجرای این مصوبات سبب توسعه لرستان می‌شود. به گزارش میرملاس ؛  محمد تقی توکلی امروز در آئین افتتاح سد ایوشان لرستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور […]

 

 

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم الیگودرز گفت: در سفر هیئت دولت به لرستان ۷۹ پروژه و ۱۲ طرح با ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که اجرای این مصوبات سبب توسعه لرستان می‌شود.

به گزارش میرملاس ؛  محمد تقی توکلی امروز در آئین افتتاح سد ایوشان لرستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد اظهار داشت: برای رفع مشکلات لرستان اقداماتی در حال انجام است و این نشان دهنده نگاه ویژه دولت تدبیر وامید به این استان است که قول هایی که به مردم دادن در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به عقب ماندگی های استان به ویژه در بحث بیکاری جوانان امیدواریم این مشکل حل شود زیرا با وجود ظرفیت های بالا و نیروی انسانی توانمند در بخش های مختلف اما متأسفانه از برخی شاخصه ها این استان عقب است و وضعیت قالب قبولی ندارد.

نماینده مردم الیگودرز عنوان کرد: در لرستان به دلیل فقر و بیکاری انگیزه توسعه نیست چرا که شرایط  اقتصادی برای رشد و تحول اقتصادی کافی نیست و عمدتا توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی بیان کرد: با رویکرد و نگاهی که دولت دارد بقیه کارها در دست اجرا است که پیشرفت خوبی داشته و تاثیرگذار بوده است.

توکلی در رابطه با پروژه های آبرسانی استان تصریح کرد: طرح های آبرسانی بزرگی در استان وجود دارد که می توان از این ظرفیت‌های خدادای در جهت فرهنگ کشاورزی نوین  استفاده کرد و تولید ناخالص را بالا برد.

وی بیان اینکه لرستان به عنوان یک چهار راه در کشور قرار گرفته است خاطرنشان کرد: برای دسترسی راحت به بازارهای جهانی و داخلی انتظار داریم به راه و راه آهن استان توجه شود که در این زمینه مصوبات سفر دولت تقریبا انجام شده است.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به سفر دولت به لرستان  گفت: ۶۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این استان تعهد داده شد که انتظار عملیاتی  شدن آن را داریم.

وی اظهار داشت: از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور، نهایی کردن ۱۲ طرح و ۷۹ پروژه در استان بوده که اگر عملی شوند لرستان پیشرفت می‌کند.

توکلی افزود: کوهدشت یکی از شهرستان هایی است که با بحران کم آبی مواجه است و تنها راه آبرسانی آن سد تنگ معشوره است که در حال انجام است.

وی عنوان کرد: سد معشوره یکی از مهمترین طرح ها است به طوری که در شهرستان کوهدشت ۲۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی درجه یک را می‌تواند آبرسانی کند و برای خود شهرستان و کشور تاثیرگذار باشد که با بهره‌ برداری از این سد بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. تاکید بازوند
    استاندار لرستان
    در جلسه سخنرانی روز گذشته
    دو تهدید جدی سال جار کوهدشت
    خشکسالی و کمبود اعتبارت تخصیصی
    میدان نفتی کوهدشت به مرحله عملیاتی برسد

    استاندار لرستان تصریح کرد:«شرکت نفت باید پیگیری کند که میادین نفتی کوهدشت/ پلدختر و رومشکان به مرحله عملیاتی برسد و از این ظرفیتها استفاده بشود؛ شهرداری ها و راه و شهرسازی هم باید پیگیری کنند تا از رکود بخش صنعت خارج بشویم و همه مدیران باید پیگیر باشند و برنامه داشته باشند».

  2. تشکر از جناب مهندس توکلی که این قدر به فکر سد معشوره هستند ایشان انصافا نماینده فعال ودلسوز ی هستند

  3. باتشکر از نماینده محبوب لرستان جناب دکتر توکلی.

  4. با سلام از برادر ارجمند جناب آقای مهندس توکلی نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید که به فکر کل استان لرستان می باشد ضمن اینکه در حوزه شهرستان الیگودرز بسیار فعالانه و دلسوزانه تلاش می کند

  5. خوبه نمایندگان استان مثل جناب دکتر توکلی در قبال کل شهر های استان پاسخگو و پیگیر باشند

  6. هفته قبل یکی از فرهنگیان کوهدشت برگه و طوماری را در خصوص سد معشوره را با امضاهایی بیشمار جمع اوری نموده بود واقعا جا دارد به ایشان که دغدغه شهرش را دارد ازش تشکر کرد کاش مسولین شهرستان از ایشان یاد بگیرند اسمشو نمیدانم ولی یکی از ان جمعیت گفت که ایشان معلم هستند هر کسی که بودند درود بر شرف وغیرتش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.