تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

با پیگیری استاندار لرستان یک فروند هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه خرم آباد خریداری شد

  • کد خبر : 63770
  • 15 بهمن 1393 - 9:28

   استاندار لرستان از خرید یک فروند هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه خرم آباد خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، هوشنگ بازوند افزود: با ورود قریب الوقوع یک فروند هواپیما تازه خریداری شده به ناوگان هواپیمایی استان لرستان، ترافیک حمل و نقل در فرودگاه خرم آباد به صورت چشمگیری افزایش پیدا خواهد […]

0 (3)

 

 استاندار لرستان از خرید یک فروند هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه خرم آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، هوشنگ بازوند افزود: با ورود قریب الوقوع یک فروند هواپیما تازه خریداری شده به ناوگان هواپیمایی استان لرستان، ترافیک حمل و نقل در فرودگاه خرم آباد به صورت چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پس از مذاکرات انجام گرفته با شرکت هواپیمایی تابان، یک دستگاه هواپیمای «آر.جی» از کشور اوکراین به طور اختصاصی برای استان لرستان خریداری شد.

وی گفت: این هواپیما اکنون وارد شهر مقدس مشهد شده و تا کمتر از ۱۰ روز آینده وارد استان لرستان و فرودگاه خرم آباد خواهد شد.

بازوند با اشاره به نیاز فراوان این استان به صنعت حمل و نقل هوایی ادامه داد:با اضافه شدن این هواپیما به ناوگان هوایی لرستان، خلا پروازهای عصرگاهی این فرودگاه که سه روز در هفته است٬ برطرف می شود.

به گفته وی٬ این هواپیما پرواز به کیش، عسلویه، کربلا و نجف را از فرودگاه خرم آباد انجام خواهد داد.

مدیر فرودگاه خرم آباد نیز دراین خصوص گفت: خوشبختانه استانداری لرستان توجه ویژه ای به موضوع حمل ونقل هوایی به ویژه فرودگاه خرم آباد دارد و طرح توسعه این فرودگاه نیز با حمایت کامل استاندار در دست انجام است.

اسفندیار کیانی اظهار امیدواری کرد: با اضافه شدن این هواپیمای اختصاصی به ناوگان هوایی استان لرستان، شاهد ارایه خدمات افزون تر و بهتر از گذشته به مردم شریف استان باشیم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. وای اوکرانیه پسش بدید این قاتله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.