تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر عبدی : فاسدترین دولت تاریخ ایران در افکار عمومی، سران نظام را به فساد متهم می‌کرد

  • کد خبر : 63791
  • 16 بهمن 1393 - 10:05

    نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس نهم با بیان اینکه ۱۵ بهمن‌ماه مصادف با یکشنبه سیاه مجلس در دولت دهم است، گفت: دولتی که تلاش می‌کرد همه سران نظام را به هر شیوه ممکن به فساد متهم کند، اکنون در افکار عمومی فاسدترین دولت تاریخ ایران است. به گزارش میرملاس به نقل از  خانه […]

69221_orig

 

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس نهم با بیان اینکه ۱۵ بهمن‌ماه مصادف با یکشنبه سیاه مجلس در دولت دهم است، گفت: دولتی که تلاش می‌کرد همه سران نظام را به هر شیوه ممکن به فساد متهم کند، اکنون در افکار عمومی فاسدترین دولت تاریخ ایران است.

به گزارش میرملاس به نقل از  خانه ملت، ایرج عبدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: یکی از مبانی اصولی و اساسی نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که مردم انقلابی برای تحقق آن مبارزه کردند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزادی در ایدئولوژی اسلامی و اسلامیون انقلابی آزادی بیان و عقیده است. بعد از ۳۶ سال درخت انقلاب آنقدر تنومند شده است که آزادی نظر و نظراتی که علی‌رغم نظر عده‌ای به نفع جمهوری اسلامی نیست ابایی ندارد. بیان نظر مخالف نه تنها ضعفی برای جمهوری اسلامی نیست، بلکه باعث عزت و تقویت آن است. آزادی بیان باعث جلوگیری از فسادهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و حتی برملا شدن تفکرات الحادی است.

وی خطاب به هیات رییسه و نمایندگان مجلس یادآور شد که از این نعمت با توان مضاعف حمایت کنند و گردش آزاد اطلاعات را به عنوان یک دستاورد مهم خون شهیدان پاس بدارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به وزیر نفت درخصوص عدم تسریع در کاهش قیمت گاز بیرانشهر و محاسبه آن بر مبنای تعرفه منطقه سردسیری، و همچنین به وزیر کشور برای رعایت نکردن قانون استخدام معلولان تذکر می‌دهم.

عبدی یادآور شد: ۱۵ بهمن‌ماه مصادف با یکشنبه سیاه مجلس در دولت دهم است، دولتی که تلاش می‌کرد همه سران نظام را به هر شیوه ممکن به فساد متهم کند، غافل از اینکه “و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین”  اکنون در افکار عمومی فاسدترین دولت تاریخ ایران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از اینکه آقای کری به عنوان ابرقدرت پوشالی با ظریف نماینده سرافراز جمهوری اسلامی قدم می‌زند ابایی نداریم. چرا بعضی از دوستان می‌گویند ظریف با کری قدم زده است؟ کری با ظریف قدم زده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. با سلام خدمت میرملاسیها
    درود بر دکتر عبدی
    راستی کجا رفت اون بگم بگم های احمدی نژاد مگر قرار نبود مفسدین را به جامعه معرفی کند ایشان هی میگفت اسامی آنها در جیبم هستند کاملا درست میگفت چون بیشتر مفسدین اقتصادی اسامیشان در دفترچه تلفن ایشان بوده و از رفقایی گرمابه و گلستانش بودند

  2. حکایت های مدیریتی
    ……………………………………………………………………………………………………
    متن حکایت

    از مدیر موفقی پرسیدند: “راز موفقیت شما چه بود؟” گفت: «دو کلمه» است.

    – آن چیست؟

    – «تصمیم‌های درست»

    – و شما چگونه تصمیم های درست گرفتید؟

    – پاسخ «یک کلمه» است!

    – آن چیست؟

    – «تجربه»

    – و شما چگونه تجربه اندوزی کردید؟

    – پاسخ «دو کلمه» است!

    – آن چیست؟

    – «تصمیم های اشتباه»

    پس از اشتباهات دیگران درس بگیریم نه مجدد تکرار کنیم

  3. درزمان حال مشخص نیست چه کسی فاسد یا غیر فاسد است انشالله خداوند ارحم الراحمین همه را حسابرسی میکند به امید آن روز.در ضمن نیازی نیست با افکار عمومی مردم بازی کنید مردم خود فهمیده تر از این حرفها هستند.

  4. نفرین باد مدیران نالایق و دزد نظام هر کس می خواهد باشد و در ضمن آقای عبدی جوجه را آخر پاییز می شمارند ما که دل خوشی از اینگونه مدیران بی انضباط مالی نداریم.

  5. اقای دکتر عبدی خیلی تند رفتی یک طرف قضاوت کردی ای کاش پایان دوره ات ولخرجی می کردی شک نکن که دیگه از چشم مردم افتادی

  6. جناب عبدی پس به خوبی معلوم شد لیاقت وشایستگی نمایندگی استان لرستان را زیبنه و شایستگی آن راداری نماینده ای که شجا عت حرف زدن به دفاع از حق وحقوق مردم نداشته باشد ودر مقابل فساد نیستد نماینده مردم غیور لرستان را ندارد.

  7. درود وسلام خدا بر جناب دکتر عبدی ،نماینده لایق و شجاع خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ،بی شک مردم شریف لرستان قدردان این نماینده محجوب و توانای خود هستند.

  8. عشایر غیور بودن و ان هندوانه ها برای این مردم بودجه رفاحی نمی شود چه برسد به زیرساخت پس جبهه گیری بدون دشمن مشخص وشعار های توخالی وحدت سازی را به خاطر خدا تمام کنید این حرفهای صد تا یه قاز چه دردی از این ملت را دوا میکنه جناب لطفا دوغ نمی خواهیم کاسه یمان را مشکن

  9. درود بر نمایندهی شجاع خرم اباد ما به شما افتخار میکنیم وتاریخ هیچگاه نام اتساتهای شجاع و بزرگ را از یاد نخواهد برد و یقین بدانید هر کس در هر پستی مقامی ابروی مومنی را ببرد خداوند ایروی وی را در این دنیا خواهد برد اینها رو سیاهان تاریخند انقلابی که با خون هزاران شهید اب یاری شده یقین بدانید هر کس به ان خیانت کند مانند اینها ابرویش پیش ملت خواهد رفت و مصداق بارز ان را این روزها در جراید روزنامه ها افکار عمومی داریم میبینیم

  10. خوب شد جناب عبدی هم نطقی بیان فرمودن ما هم یادمون بیفته نماینده داریم

  11. درود بر دکتر عبدی نماینده فهیم خرم اباد

  12. جناب اقای عبدی اگر واقعا بدنبال مطالبات به حق مردم بودی که الان از ان صحبت میکنی کاش در زمان دولت قبل این چنین احساسی صحبت میکردی اما افسوس ………………………….

  13. درود بر جناب عبدی ولی کاش زوتر این حرف ها را میزدید

  14. شما جلوی فساد کنونی را بگیرید قبلی ها پیشکش . بزگترین هنر شما انتقاد از قدیمی هاست . چرا در زمان دولت قبل سکوت کردید و حال سینه سپر کردید ؟

  15. بله ما مردم ایشان را لایق فرستادن دوباره به مجلس میدانیم…

    • محمد جان شما به تنهایی مردم نیستید ! پس برای مردم تصمیم نگیر و در مورد خودت به تنهایی حرف بزن!!!

  16. دولت قبل همه را پیشخور کرد برای دولت فعلی و اینده رقمی قابل توجه ای باقی نمانده. اینقدر کشش ندین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.