- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شاهرخی تاکید کرد: «شستا» در لرستان سرمایه گذاری کند/ لزوم تامین پزشک متخصص در استان

729887 [1]

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در این استان تاکید کرد.

به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، سید سعید شاهرخی در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت درمان استان لرستان اظهار داشت: با توجه به وجود محرومیتهای فراوان در این استان می طلبد که شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی کشور در استان لرستان سرمایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی مسئولیت کار را بر عهده گرفت عنوان کرد: مشکلات فراوانی در کشور وجود داشت که خوشبختانه دولت یازدهم تاکنون توانسته آنها را برطرف کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد توسعه و پیشرفت سازمان تامین اجتماعی در کل کشور هستیم تصریح کرد: امروز این سازمان شرایط بالنده ای دارد و عدد و رقم ها نیز این امر را نشان می دهند.

شاهرخی با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی در استان لرستان تصریح کرد: ۴۲ درصد جمعیت استان لرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و تا کنون نیز توفیقات خوبی این سازمان داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی یک سال تحول بسیار خوبی در حوزه درمان تامین اجتماعی لرستان به وجود آمده است افزود: امیدواریم این روند در استان ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت سرمایه گذاری شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی کشور در لرستان تاکید کرد و گفت: ما امیدواریم توجه ویژه ای به استان از سوی این شرکت در بحث سرمایه گذاری صورت گیرد.

شاهرخی همچنین بر ضرورت تامین پزشک متخصص در بیمارستانهای تامین اجتماعی لرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیتهای خوبی که در بیمارستان های تامین اجتماعی استان وجود دارد ضروری است که در بحث اختصاص پزشکان متخصص و همچنین تجهیزات پزشکی به این استان توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی همچنین بر ضرورت همکاری تامین اجتماعی لرستان با واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان لرستان استانی محروم بوده و واحدهای صنعتی آن چالش های مختلفی دارند می طلبد که این سازمان همکاری لازم را با این واحدها داشته باشد.