تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل بنیاد شهید استان: شهدا تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بودند

  • کد خبر : 63893
  • 17 بهمن 1393 - 4:29

  مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: شهدا تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بودند. مراد روشنی در مراسم جشن ازدواج فرزندان شاهد و ایثارگر الیگودرز که در تالار میلاد نور برگزار شد، با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر به سابقه مبارزات و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان اشاره و اظهار کرد: ملت ایران با هدایت […]

13921222000453_PhotoA

 

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: شهدا تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) بودند.

مراد روشنی در مراسم جشن ازدواج فرزندان شاهد و ایثارگر الیگودرز که در تالار میلاد نور برگزار شد، با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر به سابقه مبارزات و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان اشاره و اظهار کرد: ملت ایران با هدایت بزرگان سابقه روشنی در مبارزه با زورگویی حاکمان بی‌کفایت و ظالم داشته‌اند و در نهایت این مقاومت و مبارزه به پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) منجر شد.

وی افزود: علاوه بر هدایت‌ها و وجود مبارک حضرت امام(ره) اگر خون شهدا و فداکاری ایثارگران نبود این انقلاب به ثمر نمی‌نشست و ما امروز شاهد پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان نبودیم.

روشنی به ایثار ملت ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: افتخارآفرینی جوانان این مرز و بوم و خون پاک شهدای عزیز موجبات امنیت و آسایش امروز ما را فراهم کرد، تا به عنوان امن‌ترین کشور خاورمیانه بحران زده و ناامن مطرح باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، شهدا را تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) دانست و افزود: آن بزرگواران در قید و بند ظاهرهای فریبنده دنیا و دریافت حقوق نبودند و با توجه به اینکه تفکر عاشورایی داشتند همواره دفاع از اسلام و مذهب شیعه را از وظایف و تکالیف خود می‌دانستند.

وی ضمن تبریک به زوج‌های جوان ادامه داد: امیدواریم فرزندانی تربیت کنید که راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهند و همواره روحیه استکبارستیزی و پیروی از ولایت‌فقیه را حفظ کنند.

لازم به ذکر است، جشن ازدواج ۴۲ زوج فرزند شهید، جانباز و آزاده الیگودرز برای نخستین بار به همت واحد مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور مسئولان محلی در تالار میلاد نور برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.