تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خرم‌آباد / امام جمعه : دشمنی آمریکا با ایران به دلیل پیشرفت‌های علمی ماست

  • کد خبر : 63895
  • 17 بهمن 1393 - 4:29

  امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنی آمریکا با ایران به دلیل پیشرفت‌های علمی ماست.  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی  در دیدار با رئیس دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: اگر بخواهیم در دنیا نقش‌آفرینی کنیم و برتری خود را نشان دهیم باید اقتدار علمی داشته باشیم. وی عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران به دلیل پیشرفت‌های […]

13931009000931_PhotoA

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنی آمریکا با ایران به دلیل پیشرفت‌های علمی ماست.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی  در دیدار با رئیس دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: اگر بخواهیم در دنیا نقش‌آفرینی کنیم و برتری خود را نشان دهیم باید اقتدار علمی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران به دلیل پیشرفت‌های علمی ماست، از این‌رو دانشگاه‌ها در جهت پیشرفت علمی نقش برجسته‌ای دارند و وظیفه ما تشویق برای تولید علم است.

وی ادامه داد: علم سرمایه‌ای است که گرفتنی نیست، فکر و اندیشه یک سرمایه است، می‌توان در فکر اختلال ایجاد کرد، اما نمی‌توان آن را از بین برد به اعتقاد من باید اساتید کشور از بین کسانی انتخاب شوند که برای درس‌شان اهمیت و ارزش قائل باشند، زیرا تقویت بنیه علمی اعضای هیئت علمی بسیار مهم است.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور باید حرکت رو به جلو داشته باشد و از موقعیت‌های گوناگون استفاده کند تا به فرموده مقام معظم رهبری نیروهایی در شان انقلاب اسلامی تربیت کنیم و تمام ویژگی‌های انقلاب را در آن ببینیم./منبع:فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.