تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

الیگودرز / فرماندار: اجرای راه‌آهن الیگودرز ردیف بودجه نداشت

  • کد خبر : 63897
  • 17 بهمن 1393 - 4:29

  فرماندار الیگودرز گفت: اجرای پروژه راه‌آهن ازنا، الیگودرز – اصفهان ردیف بودجه نداشت. میرزایی  در برنامه شب‌های انقلاب در الیگودرز اظهار کرد: بی‌شک وقوع انقلاب اسلامی ایران تصادفی نبود و جلوه‌ای آشکار از عظمت و خواست حضرت حق بود که با مقاومت مردم ایران و رهبری امام خمینی(ره) خلق شد. وی با اشاره به […]

13931030000803_PhotoA

 

فرماندار الیگودرز گفت: اجرای پروژه راه‌آهن ازنا، الیگودرز – اصفهان ردیف بودجه نداشت.
میرزایی  در برنامه شب‌های انقلاب در الیگودرز اظهار کرد: بی‌شک وقوع انقلاب اسلامی ایران تصادفی نبود و جلوه‌ای آشکار از عظمت و خواست حضرت حق بود که با مقاومت مردم ایران و رهبری امام خمینی(ره) خلق شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که کماکان از استیضاح شهردار سابق الیگودرز وجود دارد، گفت: تمامی کسانی که مسئولیتی را می‏‌پذیرند، دوست دارند، کار کنند، اما هر کس ظرفیت و توانایی دارد و بعضا سوء تدبیرها باعث می‌شود، توفیقی حاصل نشود.

فرماندار الیگودرز با اشاره به رضایت مردم از زارع فارسانی و تقدیر از زحمات وی افزود: شهردار سابق الیگودرز مدیری توانمند و کاردان بود، اما با توجه به اختلافاتی که بین وی و شورای شهر وجود داشت و ادبیاتی حاکم شده بود که شهردار و شورا قادر به درک یکدیگر نبودند و ادامه این شرایط به سود شهر و مردم نبود، پس از استیضاح وی به شورای شهر تاکید کردیم که باید از انتخاب شهردار آماتور پرهیز شود و به دنبال یک شهردار توانمند باشند.

وی با اشاره به اینکه اداره شهر با حکم سرپرستی به زیان مردم است، خاطرنشان کرد: البته در این مدت سرپرست شهرداری مجدانه پیگیر رفع مشکلات بوده و اقداماتی نیز صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

میرزایی‌اصل با اشاره به سابقه و قدمت الیگودرز یادآور شد: متاسفانه این شهرستان به اندازه سنش رشد نکرده است و همواره گرفتار حاشیه‌ها بوده که یکی از دلایل عقب‌ماندگی‌ها عدم وجود روحیه پرسش‌گری در بین مردم و نبود نظارت آنها بر عملکرد مدیران است.

وی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی را ظرفیتی مناسب برای مردم این شهرستان و حتی استان دانست و گفت: نگاه وزارت بهداشت تعطیلی بیمارستان فعلی بود، اما با پیگیری نماینده الیگودرز خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و در بحث اجرای پروژه‌ها نیز علیرغم کمبود منابع مالی دولت پروژه‌های این شهرستان تعطیل نشده و سد حوضیان نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

میرزایی ادامه داد: بنا بر اظهارات مدیر پروژه راه‌آهن ازنا، الیگودرز – اصفهان ردیف بودجه نداشت که با پیگیری توکلی نماینده الیگودرز عملیاتی شد و امروز مسئولان اصفهان مکاتبه می‌کنند که چرا اجرای آن از سمت ازنا و الیگودرز آغاز شده است.

این مسئول افزود: استان لرستان فاصله زیادی با برخی استان‌ها دارد که این فاصله ناشی از نوع نگاه‌های غلط است که به جای انجام کار و فعالیت متناسب برای جبران عقب‌ماندگی‌ها به مسائل حاشیه‌ای پرداخته شده است.

وی گفت: البته پس از انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان و با توجه به سوابق اجرایی وی، و در پی اقداماتی که صورت گرفته این فاصله در حال کاهش است./ منبع: فارس

 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. مدیران کوهدشتی از آقای حاج میرزایی اصل یاد بگیرند که چگونه با هم کار کنند و همدیگر را تحمل کنند واقعا ایشان برای لرستان و کوهدشت ظرفیتی انکار ناپذیرند اگر قدرش را بدانیم

  2. دىروز سفرى به زنجان جهت دىدن ىکى از دوستانم و از وجود اىن همه تفاوت بسىار ناراحت و سر افکنده شدم.اى کاش مردم جهت تغىر اىن اوضاع جدىت بىشترى بخرج دهند.

  3. دىروز سفرى به زنجان جهت دىدن ىکى از دوستان داشتم از دىدن ان همه تفاوت با سرزمىن خودم بسىار ناراحت و سر افکنده شدم.کاش مردم جدىت بىشترى در جهت پىشرفت استان داشته باشند.سفر کنىد تا تفاوت ها را درک کنىد.

  4. با سلام واقعا الیگودرز با داشتن فرمانداری توانا و نماینده ای محبوب در حال ترقی است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.