- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

الیگودرز / فرماندار: اجرای راه‌آهن الیگودرز ردیف بودجه نداشت

13931030000803_PhotoA [1]

 

فرماندار الیگودرز گفت: اجرای پروژه راه‌آهن ازنا، الیگودرز – اصفهان ردیف بودجه نداشت.
میرزایی  در برنامه شب‌های انقلاب در الیگودرز اظهار کرد: بی‌شک وقوع انقلاب اسلامی ایران تصادفی نبود و جلوه‌ای آشکار از عظمت و خواست حضرت حق بود که با مقاومت مردم ایران و رهبری امام خمینی(ره) خلق شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که کماکان از استیضاح شهردار سابق الیگودرز وجود دارد، گفت: تمامی کسانی که مسئولیتی را می‏‌پذیرند، دوست دارند، کار کنند، اما هر کس ظرفیت و توانایی دارد و بعضا سوء تدبیرها باعث می‌شود، توفیقی حاصل نشود.

فرماندار الیگودرز با اشاره به رضایت مردم از زارع فارسانی و تقدیر از زحمات وی افزود: شهردار سابق الیگودرز مدیری توانمند و کاردان بود، اما با توجه به اختلافاتی که بین وی و شورای شهر وجود داشت و ادبیاتی حاکم شده بود که شهردار و شورا قادر به درک یکدیگر نبودند و ادامه این شرایط به سود شهر و مردم نبود، پس از استیضاح وی به شورای شهر تاکید کردیم که باید از انتخاب شهردار آماتور پرهیز شود و به دنبال یک شهردار توانمند باشند.

وی با اشاره به اینکه اداره شهر با حکم سرپرستی به زیان مردم است، خاطرنشان کرد: البته در این مدت سرپرست شهرداری مجدانه پیگیر رفع مشکلات بوده و اقداماتی نیز صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

میرزایی‌اصل با اشاره به سابقه و قدمت الیگودرز یادآور شد: متاسفانه این شهرستان به اندازه سنش رشد نکرده است و همواره گرفتار حاشیه‌ها بوده که یکی از دلایل عقب‌ماندگی‌ها عدم وجود روحیه پرسش‌گری در بین مردم و نبود نظارت آنها بر عملکرد مدیران است.

وی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی را ظرفیتی مناسب برای مردم این شهرستان و حتی استان دانست و گفت: نگاه وزارت بهداشت تعطیلی بیمارستان فعلی بود، اما با پیگیری نماینده الیگودرز خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و در بحث اجرای پروژه‌ها نیز علیرغم کمبود منابع مالی دولت پروژه‌های این شهرستان تعطیل نشده و سد حوضیان نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

میرزایی ادامه داد: بنا بر اظهارات مدیر پروژه راه‌آهن ازنا، الیگودرز – اصفهان ردیف بودجه نداشت که با پیگیری توکلی نماینده الیگودرز عملیاتی شد و امروز مسئولان اصفهان مکاتبه می‌کنند که چرا اجرای آن از سمت ازنا و الیگودرز آغاز شده است.

این مسئول افزود: استان لرستان فاصله زیادی با برخی استان‌ها دارد که این فاصله ناشی از نوع نگاه‌های غلط است که به جای انجام کار و فعالیت متناسب برای جبران عقب‌ماندگی‌ها به مسائل حاشیه‌ای پرداخته شده است.

وی گفت: البته پس از انتصاب مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان و با توجه به سوابق اجرایی وی، و در پی اقداماتی که صورت گرفته این فاصله در حال کاهش است./ منبع: فارس