تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پلدختر / با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درمانگاه تامین اجتماعی افتتاح شد

  • کد خبر : 63898
  • 17 بهمن 1393 - 4:29

    درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی پلدختر با حضور سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کل کشور افتتاح شد. درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر از موضوعاتی بود که مسئولان شهرستانی و استانی در جهت احیای آن تلاش کردند که بعد از سال‌ها همزمان با سومین روز از دهه‌فجر با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و […]

13920711000070_PhotoA

 

 

درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی پلدختر با حضور سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کل کشور افتتاح شد.

درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر از موضوعاتی بود که مسئولان شهرستانی و استانی در جهت احیای آن تلاش کردند که بعد از سال‌ها همزمان با سومین روز از دهه‌فجر با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی در جمع مردم و مسئولان پلدختری افتتاح و آغاز به کار نمود و با افتتاح این مرکز ۱۷ نفر مشغول به کار می‌شوند.

همچنین پس از افتتاح درمانگاه استیجاری تامین اجتماعی در شهرستان همزمان نیز محل احداث ساختمان اصلی درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختر با حضور مدیرعامل تامین اجتماعی کل کشور و سایر مسئولان در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شد.

سیدتقی نوربخش ظهر امروز در جلسه‌ای که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان پلدختر برگزار شد و تمام مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، اظهار کرد: دهه‌فجر دهه ایثار و یادآوری از جان گذشتگی‌ها و رهنمودهای امام بزرگوارمان است که باید این ایام را با جان و دل پاس بداریم و از مواضع ملی و قانونی کشورمان در تمام زمینه‌ها دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اگر مجاهدت‌های امام راحل و فرزندان پاکش نبود، امروز ایران اسلامی در ردیف کشورهای توانمند دنیا قرار نمی‌گرفت، چرا که اگر ما در زیر سلطه رژیم استکباری زندگی می‌کردیم، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانسته‌ایم به این مقام و منزلت برسیم که ایران امن‌ترین و غنی‌ترین کشور در کل دنیاست و تمام این افتخارات را به امام و شهدا مدیون هستیم.

نوربخش یادآور شد: آنچه سبب استقلال و آزادی ملت ایران شده است، اعتقاد و التزام مردم به نظام اسلامی و حمایت بی‌دریغ آنان از ولایت‌فقیه است.

مدیرعامل تامین اجتماعی کل کشور با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر به عنوان خط اول مقاومت هوایی در هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: مردم پلدختر به گردن نظام اسلامی حق زیادی دارند و دولت‌مردان و مسئولان باید در جهت رشد روز‌افزون صنعت، فرهنگ و اقتصاد در این شهرستان و همه استان لرستان تلاش کنند.

وی افزود: توسعه اقتصادی مردم منطقه از راهبردهای انقلابی امام خمینی (ره) است که هدف کاری مجموعه تامین اجتماعی بر پایه دو راهبرد اصلی امام راحل تحت عنوان توجه به مستضعفان و راهبرد خادم و مخدومی برای مسئولان است که ما به خودمان می‌بالیم که در این ایام مقدس در شهر هویزه‌ثانی شهر شهدای والا مقام ایران اسلامی هستیم.

نوربخش ادامه داد: نسل جوان ما باید به دنبال الگوهای ناب و ارزشی انقلاب اسلامی باشند و همه ما مسئولان در قبال نسل جوان و پویای جامعه به خصوص جوانان پلدختری مسئول هستیم و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که قلب امام و شهدا از ما راضی باشند.

این مسئول در جمع خبرنگاران، مسئولان دستگاه‌های شهرستانی و استانی در خاطرنشان کرد: برای رفاه حال جامعه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در پلدختر با بانک رفاه رایزنی می‌کنیم که تسهیلاتی در جهت اشتغال‌زایی و رفع مشکلات معیشتی در اختیار مستمری‌بگیران و افراد مشمول قرار بگیرد./منبع:فارس

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.