تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

“بلوطستان” و “سلام دلفان” مجوز دار شدند

  • کد خبر : 63943
  • 17 بهمن 1393 - 16:37

    به گزارش میرملاس ؛ هیأت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار ۸۰ نشریه و ۴۱ پایگاه اطلاع‌رسانی را صادر کرد. در جلسه روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۳ این هیأت، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۸۰ نشریه و ۴۱ پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند. در این […]

Untitled-11

 

 

به گزارش میرملاس ؛ هیأت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار ۸۰ نشریه و ۴۱ پایگاه اطلاع‌رسانی را صادر کرد.

در جلسه روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۳ این هیأت، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۸۰ نشریه و ۴۱ پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.

در این جلسه با انتشار ماه‌نامه “بلوطستان” به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد بساطی موافقت شد. گستره توزیع این ماه‌نامه در سطح استان لرستان است.

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی “سلام دلفان” به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی علی سبزی نیز یکی دیگر از رسانه‌هایی بود که از این پس به صورت رسمی در حوزه اطلاع‌رسانی در استان لرستان فعالیت خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیر مسوولی ۴۱ نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت که با برخی از آن‌ها موافقت شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام.مسوولین زیربط جنگل هاومراتع رانسبت به تخریب جنگل حاشیه جاده جدیدگاوشمار بی تفاوتند بعداز احداث جاده اسفالت مسیرتنگ گاوشماربه سمت به سمت سدمهشوره مردم به بهانه تبدیل نمودن اراضی بایر به کشاورزی وگرفتن خسارت ودرنهایت فروش این اراضی به جان جنگل افتاده اندودقیقا روبروی رور روستای یوسف ابادسمت راست جاده وروبروی روستای چم چال بیشتردرختان جنگل راقطع نموده اند جالب است این اتفاق روبروی پاسگاه انتظامی دم باغ اتفاق می افتد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.