تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

تکمیل پروژه چهارخطه خرم آباد-کوهدشت نیازمند ۸۲ میلیارد تومان است

  • کد خبر : 63955
  • 18 بهمن 1393 - 0:36

    به گزارش میرملاس  به نقل مهر ، شهرام ملکی عصر جمعه در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت  با ابراز رضایت از عملکرد پیمانکاران این پروژه اظهار داشت: ما قدرشناس فعالیت پیمانکاران استان هستیم که به واسطه تعصبی […]

nf00108871-2

 

 

به گزارش میرملاس  به نقل مهر ، شهرام ملکی عصر جمعه در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت  با ابراز رضایت از عملکرد پیمانکاران این پروژه اظهار داشت: ما قدرشناس فعالیت پیمانکاران استان هستیم که به واسطه تعصبی که دارند از همه توان خود برای تکمیل پروژه ها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه یک هم افزایی خوبی در این زمینه در لرستان شکل گرفته است یادآور شد: مجموعه راه و شهرسازی نیز با صداقت با پیمانکاران برخورد کرده و با داشتن نگاه عادلانه متناسب با حجم کار صورت گرفته نسبت به توزیع اقدام می کند.

ملکی خطاب به معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت انتظار دارند با توجه به حجم مطالبات از نظر منابع مالی سرپا نگه داشته شوند تا بتوانند روند کار را به پیش ببرند.

وی به روند اجرای این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در این پروژه توسط پیمانکاران کار صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان حجم صورت وضعیت های ارسالی به این اداره کل توسط پیمانکاران پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت را هشت میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

ملکی حجم مطالبات پیمانکاران این پروژه راهسازی را ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این میزان مربوط به کارکرد تا به امروز پروژه بوده و چون عملیات اجرایی در حال انجام است هر روز به این مبلغ اضافه می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل ۵۵ کیلومتر از چهارخطه خرم آباد – کوهدشت در سال ۹۴ در دستور کار قرار دارد یادآور شد: افتتاح این پروژه نیازمند ۸۲ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه امسال به این پروژه پنج میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است یادآور شد: برای سال آینده نیز هشت میلیارد تومان به پروژه چهارخطه خرم آباد – کوهدشت در نظر گرفته شده است.

ملکی با اشاره به همراهی پیمانکاران در راستای بهره برداری بخش مهمی از این پروژه یادآور شد: علی رغم اینکه طی امسال و سال آینده ۱۳ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته ولی تلاش داریم که ۵۵ کیلومتر از این چهارخطه را در سال ۹۴ تمام کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با‏ ‏این‏ ‏وصف‏ ‏باید‏ ‏۱۰سال‏ ‏دیگر‏ ‏منتظر‏ ‏باشیم

  2. آقای آزادبخت عزیز لکنا یه مطلب درباره رتبه بندی سایت های لرستان زده میشه شمام در موردش مطلب بزنید چون ب نظرم میرملاس پربیننده ترینه.باتشکر

  3. این پروژه فعلا کار داره منتظر نباشید !؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.