- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

غضنفری : ۵۶۵ مهندس ناظر کشاورزی در لرستان استخدام شد

IMG15120906

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از جذب و بکارگیری ۵۶۵ مهندس ناظر کشاورزی در دو رشته علوم دامی و علوم کشاورزی طی بهمن ماه جاری خبر داد.

مهرداد غضنفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا حکم استخدامی این افراد ۱۱ بهمن ماه جاری ابلاغ شده و در حال حاضر تمامی انها در مراکز و ادارات مختلف مشغول بکار هستند.

وی اظهار داشت: امسال با پیگیری های انجام شده، سهمیه استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی استان در سال جاری به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به مقام نخست جهاد کشاورزی استان در تولید گندم و بهره برداری از حق تشویقی استان در این خصوص و رایزنی های انجام شده با توجه به سطح بالای بیکاری در استان، سهمیه استخدام مهندسان ناظر از ۲۶۲ به ۵۶۵ نفر افزایش یافت.

وی در مورد نحوه بکارگیری این افراد تصریح کرد: در ارتباط با محل کار ناظران نیازهای مناطق و شرایط متقاضیان در نظر گرفته شده که نوع فرآیند موجب رضایت بخشی مهندسان شده است.

وی با اشاره به اینکه با بکارگیری این تعداد مهندس ناظر ، بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر ازجمله خانواده این افراد از این خدمت بهره مند می شوند گفت: این افراد باید به عنوان ناظران و مروجان بخش کشاورزی از طریق دانش خود دست‏آوردهای نوین کشاورزی را به سطح مزارع منتقل کنند و در صفوف تولید یار و همراه کشاورزان باشند. 

غنفری اضافه کرد:سهمیه لرستان از ۵۶۵ نفر به بیش از ۶۰۰ نفر نیز افزایش یافته که مابقی این افراد، تا پایان امسال مشغول بکار می شوند.

حدود پنج هزار فارغ التحصیل بیکار رشته کشاورزی در لرستان وجود دارد.