تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فرماندار کوهدشت:اعتدال موجب توسعه جامعه می شود

  • کد خبر : 64046
  • 19 بهمن 1393 - 20:44

  به گزارش میرملاس ؛ فرماندار شهرستان کوهدشت در جمع دانشجویان کوهدشت گفت:  جامعه ای که اعتدال و تعادل داشته باشد توسعه پیدا خواهد کرد .محمدی توسعه رافرآیندی برگرفته از تعادل ارزیابی کرد وگفت:توسعه مساوی با آزادگی است و آزادی از تعادل و اعتدال نشات می گیرد. فرماندار کوهدشت شهداوخون شهدارخطوط قرمز مردم دانست وافزود: […]

0-11

 

به گزارش میرملاس ؛ فرماندار شهرستان کوهدشت در جمع دانشجویان کوهدشت گفت:  جامعه ای که اعتدال و تعادل داشته باشد توسعه پیدا خواهد کرد .محمدی توسعه رافرآیندی برگرفته از تعادل ارزیابی کرد وگفت:توسعه مساوی با آزادگی است و آزادی از تعادل و اعتدال نشات می گیرد.

فرماندار کوهدشت شهداوخون شهدارخطوط قرمز مردم دانست وافزود: ما همه شهروند ایرانی هستیم ، همه هم درجه هستیم بنابراین معیار درجه بندی تقوای الهی  است .

وی بیکاری رادرکوهدشت یک معضل ریشه دار ارزیابی کرد وگفت: شهرستان های کوهدشت و رومشگان ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارند ، در سال ۸۱ که آخرین سال فرمانداری بنده نیز در شهرستان کوهدشت بود با اینکه نرخ بیکاری ۱۸ درصد بود جزء بیکارترین شهرستان های استان بودیم ، الان ۳۰ هزار نفر بیکار داریم ، ۴۳ درصد از جمعیت فعال شهرستان بیکار هستند وی اظهارداشت:با توجه به اینکه شهرستان در بین ۲ رود خانه بزرگ قرار دارد اگر بتوانیم آب را سطح زمین های کشاورزیمان بکشانیم خیلی از مشکلات شهرستان خود به خود حل شدنی است .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. خدا رو شکر که فرماندار دم از اعتدال میزنه

    • خدا وکیلی غیر از اعتدال از ایشان کدام تند روی را دیدی !! آیا از ایشان بر خورد تند و ناپسندی در راستای بی احترامی به قشری خاص سر زده که ما نمیدانیم ؟ در ضمن تا بوده همین بوده هر دولتی که روی کار آمده از نیروهای وابسته به خودش استفاده کرده و انصافا ایشان یکی از نیروهای قوی و پر کار و کاربلد است . شهروند عزیز سالم باشید و منصف .

  2. جناب اقای فرماندار با سلام وخسته نباشید از بهشت زهرا تا کمیر وباغ زال روزانه چاه داران سرمایه ملی نسلهای اینده را با موتوهای قوی استحصال میکنند وذرت وچقندر میکارند تنها راه برون رفت از خشکسالی (آب شرب)کشاورزی بماند، جلوگیری از برداشت آب والگوی کشت جایگزین است ،متاسفانه چاه داران متمول اب را براحتی در مزارع خود رها میکنند ودر کلانشهرها ویلاهای انچنانی دارند اما قشر محروم در صورت وقوع خشکسالی صدمات جبران ناپذیری متحمل مشوند جا دارد جنابعالی با درایت والبته با حمایت مسئولین شهرستانی واستانی این معضل را بر طرف نمایید چون چالش آینده پیش روی شهرما بجز بحران بیکاری واعتیاد ( بحران آب) است .

  3. درود بر فرماندار فهیم و با تدبیر کوهدشت
    امیدواریم که با برنامه های خوب و عملی خود زخمی از زخم های این شهر “کت کت بی ” را التیام بخشید.

  4. بلی ماهمه حضو رجناب فرماندار سلام داریم وخسته نباشی می گویم نه به رویه شما سهروند جناب فرماندار سخن از اعتدال و تعادل دارد. ایشان می گوید جامعه اگر دارای اعتدال و تعادل باشد آزادی وآزادگی دارد شهروند محترم این است بیانات جناب فرماندار نه تند روی های شما که می گوید با برخورد تند و سر کوب و بی احترامی درحق قشری زحمت کش ازجامعه خوب است کمی خود شناس باشیم نه خود پرس امید است که خداوند مهربان به جناب فرماندار عزیزمان دراین راهی که درپیش گرفته توانمند و پیروز و سر بلند کند آمین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.