- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان:سد معشوره(گاوشمار) قطعا اجرایی خواهد شد

Untitled-1 [1]

 

استاندار لرستان از قطعی بودن اجرای سد معشوره(گاو شمار)خبر داد و گفت:وزیر نیرو در جریان سفر معاون اول رییس جمهور به استان در حضور نمایندگان و در حضور آقای جهانگیری،قطعیت اجرای سد معشوره را اعلام کرد.

به گزارش میرملاس نیوز ،مهندس بازوند که برای افتتاح چند طرح و پروژه در ایام دهه فجر به شهرستان کوهدشت سفر کرده بود در جلسه ای که برای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان کوهدشت تشکیل شده بود حضور یافت.

استاندار لرستان در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت دولت و مدیران دولتی از بخش خصوصی،تنها راهکار رشد و توسعه استان را هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان دانست و گفت:برای شناسایی و برطرف نمودن موانع سرمایه گذاری در استان می بایست بطور جامع و با در نظر گرفتن همه جوانب،آسیب شناسی لازم صورت پذیرد.

مهندس بازوند هنر اصلی مدیران دولتی را فراهم آوردن شرایط لازم برای جذب سرمایه گذاران دانست و گفت:افکار عمومی هم اینک نسبت به سالهای قبل پذیرش بیشتری برای مشارکت و کمک به حضور بخش خصوصی دارد و مردم هماهنگ با مدیران و حتی بیشتر از انان مشتاق حضور سرمایه گذاران شده اند.

استاندار لرستان در خصوص برنامه های مورد نظر برای رشد و توسعه کوهدشت از طرح ویژه ای در وزارت کشور خبر داد که در قالب برنامه ششم توسعه ،برای برخی شهرستانها از جمله کوهدشت  شرایط و تسهیلات خاصی جهت رونق اقتصادی در نظر گرفته است .