کد خبر : 64169
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 947 بازدید

محمود احمدی نژاد عزادار شد

  به گزارش میرملاس ؛  سیده فاطمه بیگم قادری والده محمود احمدی نژاد صبح امروز دار فانی را وداع گفت. مادر محمود احمدی نژاد صبح امروز در راه انتقال به بیمارستان بر اثر عارضه سکته قلبی فوت کرد. مراسم تشییع مادر رئیس‌جمهور سابق کشورمان ساعت 9 صبح فردا(پنجشنبه) در بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی، آزادگان […]

88050_871

 

به گزارش میرملاس ؛  سیده فاطمه بیگم قادری والده محمود احمدی نژاد صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

مادر محمود احمدی نژاد صبح امروز در راه انتقال به بیمارستان بر اثر عارضه سکته قلبی فوت کرد.

مراسم تشییع مادر رئیس‌جمهور سابق کشورمان ساعت 9 صبح فردا(پنجشنبه) در بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی، آزادگان سوم، پلاک 16 برگزار می‌شود.

محمود احمدی نژاد صبح امروز با حضور در خیابان آزادی حدفاصل خیابان های خوش و بهبودی به جمع راهپیمایان مراسم 22بهمن تهران پیوست.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

اصولگرا در گفته :

خدا رحمتش کنه
روحش شاد

[پاسخ]

رضوانی‏ ‏ در گفته :

‏ ‏خدا‏ ‏رحمتش‏ ‏کنه‏ ‏.به‏ ‏‏ ‏دکتر‏ ‏احمدی‏ ‏نژاد‏ ‏تسلیت‏ ‏عرض‏ ‏می‏ ‏کنیم

[پاسخ]

خداوندرحمتشان کند

[پاسخ]

نامدار بهاروند در گفته :

به ریس جمهور محبوب قلبها تسلیت عرض می نمایم

[پاسخ]

بي طرف بي غرض در گفته :

درود خدا بر رييس جمهور از جنس مردم و زجر كشيده مردم ايران به يقين بدانند كه احمدي نژاد مردي پاكدامن بود كه برچسب هاي آلوده اي همچون رحيمي محصول او نبوده و نيست و اين حقيقت را دوستان ودشمنان احمدي نژاد نميتوانند انكار كنند.مصيبت وارده را بر رييس جمهوري كه در راه خدمت مردم شبانه روزتنها چهار ساعت مي خوابيد و مدام در تلاش وكوشش بود تسليت ميگويم

[پاسخ]

نا شناس در گفته :

به ریس جمهورمحبوب دلها تسلیت می گویم غم اخرتا ن باشد

[پاسخ]

تسليت عرض مي نمايم

[پاسخ]

خدا رحمتش کنه و به دکتر صبر عنایت فرماید

[پاسخ]

بازگشت همه بسوی اوست

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام(ریاست محترم جمهوری سابق) تسلیت تسلیت. خدا صبرت دهاد.

مت منتظران چشم به راه حضور گرم وصمیمی حضرتعالی نشسته ایم

[پاسخ]

مرادی در گفته :

خداوند رحمتش کند برا تربیت چنین انسان نترس شجاع و بزرگواری که تحویل ایران داد.بعدا میفهمیم که احمدی نزاد که بود و چه کرد.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ بهمن , ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹:

من با مرادي موافقم
بعدها خواهين فهميد احمدي نژاد با ايران چه كرد!!!!

[پاسخ]

خداوند آن مرحومه مغفوره را رحمت کناد .جا دارد مردم ایران زمین درماتم این بانو که فرزندی چون احمدی نژاد را دردامان پاک خود تربیت نموده به سوگ بنشینند.
به جناب دکتر احمدی نژاد ریس جمهوری که پایبند هیچ مقرراتی در خدمت به محرومان نبود تسلیت عرض می کنیم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

محبوب قلبها
محبوب دلها
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

کوروش سوری در گفته :

از خداوند منان طلب مغفرت برای ایشان را دارم و به رییس جمهور سابق ایران تسلیت می گوییم
مرد ساختار شکن تسلیت

[پاسخ]

جوان در گفته :

به رييس جمهور محبوبم تسليت ميگم دكتر ماشريك غمت هستيم خيلي دلم گرفته از دوريتون كاش هميشه بودي اين پيامو با چشماي اشكبار واستون نوشتم دكتر به مولا دوست دارم جانم ب فدات

[پاسخ]

یه نفر از دلفان در گفته :

مادر، ای پــرواز نــــرم قـــاصدک

مادر، ای معنای عشق شاپرک

ای تـمام نـاله هـــایت بی صدا

مـــادر ای زیباترین شــعر خــدا

مادر! تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سرو ِ سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود.
درگذشت این سیده مکرمه را به جمیع سادات جلیل ا لقدر و مخصوصا برادر و عزیزم جناب دکتر محمود احمدی نژاد تسلیت عرض مینمایم

[پاسخ]

پارسا در گفته :

خداوند رحمت کنه

[پاسخ]

سیدنورعالی جعفری در گفته :

جناب آقای دکتر احمدی نژاد ضایعه بزرگ درگذشت والده گرانقدرتان را به حضرتعالی و خانواده بزرگوارتان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان طلب صبرجمیل برای جنابعالی و اجر جزیل برای آن بانوی بزرگوار دارم.

[پاسخ]