تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

در باغ شهادت باز بازاست

  • کد خبر : 64275
  • 25 بهمن 1393 - 6:11

وصیت نامه علی(پرویز) بیات /سرویس منتظران:   در باغ شهادت پر ز راز است- نشان بندگی اوج نماز است هر آن کو جرعه ی وصلی چشیده- به کوی دلبرش دیده به ناز است۱ وصیت نامه جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، حاج علی(پرویز) بیات بسم الله الرحمن الرحیم کُلُ مَنْ علیها فان( الرحمن ۲۶ […]

IMG_۲۰۱۵۰۱۰۹_۲۰۰۶۳۳

وصیت نامه علی(پرویز) بیات /سرویس منتظران:

 

در باغ شهادت پر ز راز است- نشان بندگی اوج نماز است

هر آن کو جرعه ی وصلی چشیده- به کوی دلبرش دیده به ناز است۱

وصیت نامه جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، حاج علی(پرویز) بیات

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُ مَنْ علیها فان( الرحمن ۲۶ )کُلُ نفس ذائقه الموت( آل عمران،۱۸۵)

لا حول و لاقوه الا باالله العلی العظیم «اناالله و انا الیه راجعون»اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له ،الهاً واحدا احدا صمدا لم یتخذ صاحبهً و لا ولدا ،استغفر الله الذی لا اله الا هو الحی القیوم و اتوب الیه ،سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر ، الهم صل علی سیدنا محمد و آل محمد ما اختلف الْمَلْوان و تعاقب الْعصران و کَرْ الجدیدان و استقبل الفرقدان وَ بَلغ روحه و ارواح اهل بیته منا التحیه و السلام .

امید هست که زودت به بخت نیک ببینم                               تو شاد گشته به فرماندهی و من به غلامی۲

  ************************                                            

گر نور عشق حق به دل و جانت اوفتد                                   بالله کز آفتاب فلک خوبتر شوی

از پای تا سرت همه نور خدا شود                                        در راه ذوالجلال چو بی پا و سر شوی۳

اللّهُمَ ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار ۴ . خدایا!الساعه بر محمد و آل محمد(ص) درود فرست و آقا امام زمان را برسان و توفیق یاریش را نصیب این بنده ات بفرما . الساعه شر شیطان رانده شده از درگاهت و لشکرش را از سر بندگان کوتاه بفرما . گذشتگان و اموات از حضرت آدم و حوا (ع) تاکنون را ببخش و عاقبت به خیر بفرما . مقام شهداو امام شهدا ،عالی است متعالی بفرما .

جانبازان عزیز را شفا و عافیت عنایت فرما به خانواده عزیز شهدا و جانبازان صبر و اجر زیاد عنایت فرما.همه
مریض  ها را شفا ، همه فقرا را غنی و مالدار،همه اسرا را آزاد ، همه فاسدین را اصلاح ، حاجت همه حاجتمندان و گرفتاران را برآورده به خیر و پدر و مادر و فرزندان مرا عاقبت به خیر بفرما. این بندها گنهکار و ناچیزت را عاقبت به خیر و آبرومند،سربلند، صاحب نفس مطمئنه ، پاک ، مصون از همه بلایا و اشرار و شیاطین دنیوی و اخروی بفرما. آنی و کمتر از آنی مرا به خودم وامگذار و در جوار مقدس خودت مرا توفیق عبادت عنایت فرما .

خوشا به حال همرزمان عزیز و دوستانمان که در صف جهاد اسلام بر علیه تمامیت کفر به لقاء الله پیوستند و شهد شهادت نوشیدند و بدا به حال این بنده که توفیق و سعادت نداشتم .

الها!به خاطر همه نعمت ها و الطافی که در مدت عمر در دنیا و سپس در جهان باقی به این بنده حقیرت عطا فرمودی و خواهی فرمود بسیار سپاسگزار و شاکرم و اگر نتوانستم اعمال خود را درست به جا آورم و در ادا و به پا داشتن نماز ، روزه ، حج ، جهاد در راهت ، خواندن و عمل به قرآن عزیز و احادیث انبیاء عظام و معصومین علیهم اسلام و خدمت به پدر و مادر و همسر و فرزندان و خویشان و همسایگان و دوستان و مخلوقات عزیزت آنگونه که خواستی وظیفه ام را انجام دهم ، خیلی خیلی از محضر عظیم الشانت عذرخواهی و طلب مغفرت و حلالیت دارم و از این که این بنده عاصی و ناچیز خود را قابل دانسته و به حضور پذیرفتی و از دنیای فانی پر از معصیت ، نفاق،تزویر و دورویی نجات دادی بسیار سپاسگزارم و تو را به واحدانیّتت ، عظمتت،بی نیازی ، جلال ، پاکی ، مهربانی و تمام صفات اعظمت قسمت می دهم که گناهان و بدیهای مرا ببخشی و توفیق عبادت دائم در معیت مقربین درگاهت را به بنده عطا فرمایی (آمین یا رب العالمین) .

از پدر ،مادر ، همسر و فرزندان عزیزم و اقوام و دوستان و همسایگان خداحافظی نموده و تقاضا دارم که به خاطر همه بدیها و کاستی ها عذرخواهی مرا بپذیرند و قلباً مرا حلال کنند و برایم یک سوره مبارکه حمد و ده سوره مبارکه توحید و یکصد صلوات بر محمد و آل محمد قرائت فرمایید و در شب اول قبر تنهایم نگذارید .

حتما دو رکعت نماز مخصوص را برایم بخوانید و بر بالای سرم چراغ روشن و قرآن و دعای توسل به نیابت از بنده قرائت فرمایید.

 از خانواده محترم و عزیزم تقاضا دارم که قبل از خاکسپاری در منزل با حضور بنده مراسم قرائت قرآن کریم ،زیارت عاشورا به نیابت از گذشتگان و بنده برگزار کنند و بر مظلومیت حضرت محمد ،علی ، فاطمه ،حسن ، حسین ، اباالفضل و اولاد و اهلبیت گرامیشان گریه کنند و برای من دعا و طلب استغفار بفرمایند .

از خانواده محترم و عزیزم تقاضا دارم که از همه اقوام ، دوستان و همسایگان بپرسید که اگر کسی حقی یا طلبی از بنده دارند حتما ادا کنند و رضایت به دست بیاورند و از عزیزانی که وصیت نامه را قرائت می فرمایند و حقی بر من دارند به خانواده ام مراجعه و یا قلبا حلال کنند و راضی باشند .

خطاب به پدر و مادر عزیزم دستان عزیز و زحمت کشیده تان را می بوسم و هیچگاه شما دو نورالهی را از یاد نبرده و نمی برم از لطف، محبت و زحمات شما بسیار ممنونم و بدانید که همه مرگ و برگشت به سوی خداوند عزوجل را می چشند. برای پدر عزیزم مغفرت و علو درجات و همنشینی با اولیاء و مقربین درگاهش را خواستارم و خوشا به حال آنان که رهتوشه ای برای آخرت دارند و از دنیا برای رضای خدا و عبادتش استفاده کرده و همیشه راضی به رضای او و تسلیم اوامر خدا بوده اند.

بنده سعی کرده ام در طول عمر هیچ موقع دعای برای شما خصوصا در قنوت نماز  و حج و زیارتها و دعاها فراموش نکنم. مرا حلال کنید و از خدا برایم مغفرت و درجات عالی درخواست بفرمایید و صبور باشید و برایم فاتحه، صلوات و استغفار قرائت بفرمائید.

خطاب به همسر صبور دلسوز و زحمت کش و مؤمنم الحمدالله تو خود واقعیت های دنیا و آخرت و هدف پیدایش عالم توسط خداوند عزوجل را می دانی ولی ما بندگان وظیفه داریم در دنیا عبادت خداو نیکی به همدیگر و کمک به ایتام کرده فرزندان نیکو تربیت کنیم و همیشه راضی به رضای خدا و تسلیم اوامر او باشیم. امیدوارم مرا ببخشید به خاطر همه کوتاهی ها و همه بدی ها و با خلوص نیت پاکی که داری برایم دعا کنی صدقه بدهی و مواظب خودت و فرزندان عزیزمان باشی. همیشه نمازت را در اول وقت بخوان و به خدا توکل کن و برای رضا و تقرب الهی توسل به چهارده معصوم داشته باش و خدا را حاضر بر اعمال خود ببین و به فکر نیکی و خدمت به اقوام و مخلوقات خداوند عزیز باش. در همه دعاها و اعمال و زیارتها به یادت بودم سالم و عاقبت به خیر باشی.

خطاب به فرزندان عزیز و نور دو عینم، عزیزانم همیشه راضی به رضای خدا و تسلیم اوامر خدای آفریینده عالمیان باشید. همه کارها را با نام مبارک خدا آغاز کنید. نماز اول وقت و قرائت قرآن عزیز، احادیث انبیاء عظام و معصومین علیه السلا م را فراموش نکنید و همیشه و در همه حال بر خدا توکل داشته باشید و خدا را حاضر و ناظر بدانید و به یکدیگر احترام بگذارید و همیشه صدقه بدهید و به ایتام کمک کنید. با توکل به خدا و توسل به چهارده معصوم (ع) تا آخرین مراحل و مدارج علمی تلاش و کوشش کنید و برای خدمت به خدا یعنی اسلام و مخلوقات خدا،مجهزتر و در جامعه مفید باشید هیچ وقت مأیوس نشوید مواظب مادر خوب و مؤمن و دلسوزتان باشید. در کارها با هم مشورت کنید و به هم احترام کنید اگر بابا را دوست دارید به مردم خدمت کنید سالم و سربلند، موفق و عاقبت به خیر باشید.( انشاالله تعالی).

خطاب به خواهران عزیز و برادران عزیزم ،

قال رسول الله (ص) اَلاکبر من الاخوه بمنزله الاب (برادر بزگتر به جای پدر است)[۱]

همیشه توکل به خدا داشته باشید و هیچ وقت در خواندن نماز و قرآن عزیز و احادیث معصومین (ع) غافل نشوید و احترام مادر بزرگوار را نگه دارید و به همدیگر احترام بگذارید و یکدیگر را یاری کنید و برای تقرب بیشتر به پروردگار عالمیان همیشه به چهارده معصوم (ع) توسل داشته باشید برای خود و به نیت از پدر و مادرتان صدقه بدهید و ایتام و مستمندان را یاری کنید. سالم و سربلند و عاقبت به خیر باشید.

بعد از من گریه و گیس پریشان و جامه پاره نکنید و صورت نخراشید. بلکه برایم فاتحه و سوره های الرحمن، واقعه و حدید و استغفرالله و صلوات و زیارت عاشورا قرائت فرمائید و به مستمندان صدقه بدهید.

یکسال نماز واجب و سه ماه روزه واجب برایم استیجاری بگیرید و هزینه آن را قبل از خاکسپاری بپردازید (یکسال نماز و سه ماه روزه) کفنی در منزل دارم بدهید مؤمنان خدا آنرا امضاء کنند و آنرا به من بپوشانید.

مادر عزیزم! دستها و پیشانی مبارکت را بر لبانم بگذار تا عاشقانه ببوسم و برایم دعای زیاد کن!

سجاده نماز و مهر تربت آقا امام حسین (ع) و تسبیح تربت کربلای آن حضرت را با بنده به خاک بسپارید و تربت پاک آقا امام حسین (ع) را در قبر روی جسدم بریزید.

در مورد محل دفن اگر تولیت حرم آستانه حضرت معصومه (ع) اجازه دادند در هر جا از صحن یا حیاط دفن کنید که مؤمنان خداوند تبارک و تعالی و زّوار ائمه معصومین (ع) روی قبر من حقیر پا بگذارند و به زیارت فاطمه معصومه (س) بروند و در صورت عدم امکان با هماهنگی بنیاد شهید قم مرا در گلزار شهدا، کنار امامزاده علی ابن جعفر (ع) و همرزمان عزیزم دفن کنید.

اللهم لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا،اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا، اللهم ارزقنی شفاعه الحسین و اجداد الحسین و اولاد الحسین و اهل بیت الحسین و اصحاب الحسین یوم الورود . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم یا کریم یا کثیر الخیر یا دائم المعروف یا قدیم الاحسان احسن الینا باحسانک .

بارالها لحظه مرگ مرا بر من آسان بفرما. بارالها مرا عاقبت به خیر و پاک از گناهان و با قلبی آرام وبا روحی شاد خدمت خود بپذیر و اذکار  و عبادات مخصوص را به حقیر بیاموز و در زیر عرش عزیز و با عظمتت و کنار مقربین درگاهت به ذکر و عبادت دائمی بگمار. برحمتک یا ارحم الرحمین و صلی لله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین المعصومین .

 

 

رزمنده هشت سال دفاع مقدس و جانباز راه خدا

کوچک شما علی بیات

۱۰/۱۰/۱۳۹۳

 

 

 

یادکرد : جانباز فداکار زنده یاد علی (پرویز) بیات ۴ مرداد ۱۳۴۳ در شهرستان کوهدشت لرستان چشم به جهان گشودند. وی مهندس برنامه ریزی شهری و از شهرداران استان های اصفهان، مازندران (بهشهر) و استان قم بودند.ایشان در سپیده دم روز جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ هم زمان با خجسته زاد روز پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پی جراحت ناشی از مسمومیت شیمیایی در حالی که بر سجاده عبادت نشسته بودند و افشانک اکسیژن به دست جاودانه شدند و به یاران شهیدشان پیوستند. پیکر وی روز یکشنبه صبح ۲۱/۱۰/۹۳ پس از طواف پیرامون حریم حضرت فاطمه معصومه (س) در گلستان شهدای علی بن جعفر (ع) قم در کنار گلهای پرپر دفاع مقدس رخ در نقاب خاک کشیدند.


[۱] – نهج الفصاحه حدیث ۱۰۵۹

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 121در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۲۰
  1. تسلیت به خانواده جانباز شهید مهندس پرویز بیات
    ………………………………………………………………………………………………………

    پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر باعبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند .بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.
    شهادت جانباز سرافراز همیشه قهرمان ، پرویز بیات ، اندوه دیگری بر دل همرزمان و یادگاران شهدا نهاد ایشان پس از تحمل بیش از سه دهه درد و رنج جانبازی به خیل همرزمان شهید خود پیوست .

    اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم متدین شهرستان کوهدشت و خانواده گرامی آن فقید سعید، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال
    مسألت می نمایم و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده
    اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(علیهم السلام) میهمان گرداند.
    …………………………………………………………………………………………………………
    تسلیت از جانب حقیر به خانواده شهید و اخوان گرانقدر ایشان

  2. روحش شاد و یادش گرامی باد

  3. بسم رب شهداء والصدیقین گرامی باد یادشهید عزیز وفرمانده دلاور علی (پرویز)بیات و همه ی شهیدان هشت سال دفاع مقدس ء به راستی که شهید بیات وجود شان سر شاراز معنویت و خلوص بود و به عنوان فرمانده نیرو های بسیجی در سال ۶۱ در خرم شهر برای همه الگو بودند و به نرمی و لطافت خاصی با نیروهای تحت امرش سخن میگفت و با زیزکی و چابکی کم نظیری منطقه را اداره میکرد و چنان با نیرو هایش مانوس بود که هرگز خودرا فرمانده حساب نمی کرد و بنده نیز خدا را شاکرم که سعادت یاری نمود وتوانستم سه ماه افتخار حضور در کنار ایشان را در کارنامه خود داشته باشم و تمام آن لحظه ها برایم خاطره است. و از خداوندبلند مرتبه میخواهم به حق این پیروان راستین حسین ما را با آنان محشور نماید.آمین یا رب العالمین./

  4. روحش شادویادش گرامی مهربان بود ونجیب خدارحمتش کنه عرض تسلیت ب خانواده گرامی

  5. روحش شادویادش تاابدگرامی باد

  6. روحش شاد ویادش گرامی باد وعرض تسلیت به خانواده ایشان

  7. گرامی باد یاد وخاطره ی کلیه شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص زنده یاد جانباز سرافراز وخوش اخلاق ، علی بیات.
    خداوند ایشان را باشهدای صدر اسلام ویاران شهیدش در کربلای ایران محشور گرداند. یادش برای همیشه گرامی باد

  8. اللهم اغفر للمؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات
    روح جانباز گرامی علی بیات قرین رحمت بیکران الهی و همنشین با دوستان شهیدشان
    خیلی غم انگیز بود وصیتنامه شان، خیلی
    یادم نمیاد از خواندن وصیتنامه کسی تا این حد دلم گرفته باشد و گریه کرده باشم حتی وصیتنامه محمد حسین اما وصیتنامه شما…

    آقای علی بیات شما فرمودید:
    از عزیزانی که وصیت نامه را قرائت می فرمایند و حقی بر من دارند به خانواده ام مراجعه و یا قلبا حلال کنند و راضی باشند.

    من سؤالی دارم: پس حق شما بر ما چه می شود؟؟
    حق آن روزها چه می شود؟
    آیا شما حقی که بر کا دارید را بر ما بخشیده اید و حلال کرده اید؟
    اگر حلال نکرده باشید؟ ای وای بر ما

    ان شاء الله با دوستان شهیدتان و با سرور شهدا حسین بن علی (ع) محشور می شوید

    یا علی

  9. شهادت علی بیات را به خانوده محترم و مردم شهید پرور کوهدشت لرستان عرض می نمایم

  10. بسیار بهت زده و غافلگیر شدم . یاد روزهایی که خرمشهر باهم بودیم به خیر . یاد دعاهایی که با صدای دلگیرش قراعت میکرد . اخلاق و رفتار نیکویش . شادابی و طراوتش . ایمان و صداقت و….. خداوند او را غریق رحمت فرماید .

  11. در آستانه چهلم آن عزیز بار دیگر به روح بلندش درود می فرستیم .
    با جمعی از دوستان توفیق حضور در مراسم تشییع و ختم آن یار سفر کرده حضور یافته و از سخنرانی عالمانه آیت الله شیخ محمدکریم مروجی بهره مند شدیم .
    یادش بخیر پارسال باهاش تماس گرفتم برای ضبط خاطراتش از شهدا . حال خوشی نداشت ، گرفتار بیمارستان بود ، یکماه بعد مجدد تماس گرفتم خیلی عذرخواهی کرد… افسوس

  12. نمی دانم در مورد این وصیت نامه چه بگویم . آنها که دلی دارند و رهی از عرفان پیموده اند سخنی بگویند . چه می توان گفت که این منشور حیات است یا وصیت نامه !! و یا رقعه ای از مستندات حقطلبی و مبین راه روشن انقلاب اسلامی که چنین انسانهای عارفی تربیت کرد . استواری و تشعشع ایمان را چه نمایان در کلام اللهیش می بینی و می شنوی و چه کسانی جز چنینن فرشتگان اللهی با خاکیان سخن می گویند و دلهایشان را از انوار اللهی لبریز می نمایند . .

  13. دایی عزیز و مهربانم روحت شاد و یادت گرامی باد ،ایشان دعا میکردن که هنگام نماز صبح و در روز جمعه یا پنجشنبه از دنیا بروند و به آرزویش رسید ، خوش به سعادت که آروزیت براورده شد،دوستت دارم دایی جان

  14. شهادت علی بیات اسوه اخلاق و ایمان را به مردم شهید پرور شهرستان کوهدشت – خانواده محترم و بخصوص برادر ارجمند آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم

  15. شهیدانی همچون علی بیات، حجت سرتیپ نیا ، علیمردان آزادبخت، محمودرضایی ، حاج محمد آزادبخت ،حمید قبادی ،فیروز سرتیپ نیا، الیاس سوری ،بالنگ،یوسف زاده و………….. افتخار لرستان و کوهدشت هستند بار الها مرگ ما را هم شهادت قرار بده بدینوسیله شهادت جانباز فداکار مهندس علی بیات را به مردم شریف کوهدشت و خانواده محترم بیات تسلیت می گویم .

  16. سلام عرض می کنم خدمت همه عزیزان همچنین حجت الاسلام شیخ هادی قبادی خبر شهادت علی بیات به شدت مرا ناراحت کرد ایشان یک بسیجی واقعی بود که در تمام طول عمر شریفش مدافع انقلاب و ولایت بود روحش شاد خانواده محترم بیات بخصوص دوست عزیزم خسرو بیات این مصیبت را به شما تسلیت عرض مینمایم

  17. خوشا آنان که با عزت ز گیتی
    بساط خویش برچیدند و رفتند
    خوشا آنان که پا در وادی حق
    نهادند و نلغزیدند و رفتند!
    حاجی جان انشاالله که در محضر مبارک آقا امام زمان(عج) رو سفید و سر بلند باشی و میدانم که هستی به حق حبی که از محمد وآل محمد در سینه داشتی
    روح پاکت با امیرالمومنین محشور باد
    خانه قبرت به الطاف خدا، پر نور باد

    همیشه به یادت رضا مرادی

  18. با تشکر از لطف و محبت هم دیاران مهربانم که همواره در این ایام اندوه با با پیام ها و ابراز محبتشان باعث دلگرمی بنده و خانواده ام بوده اند. امیدوارم در قشنگترین لحظات زندگیشان همراه کوچکشان باشم

  19. در ادامه دیدگاه یکی از کاربران که اسامی تعدادی از شهدا را ذکر کردند
    یادی هم می کنیم از سرداران شهید:
    محمدصادق زیدی،سعادت قبادی،مرتضی حسن پور،حمیدرضا ابراهیمی،علی مروت طرهانی،سیدعزت اله هاشمی،ملک محمد آدینه وند،حاتم آزادبخت،مجتبی آدینه وند،محمد علیم عباسی و …
    یقینا این شهیدان والامقام سند عزت و شجاعت مردان این مرز و بوم هستند
    اگر نام شهیدی را از قلم انداختم از خانوده معظم ایشان معذرت می خواهم
    عروج ملکوتی این جانباز سرافراز چنان دشوار است که به دشواری به باور می نشیند
    عرض تسلیت و آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان علی الخصوص خسرو و رضا بیات

  20. زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست . با سلام محضر کاربران عزیز و تشکر به خاطر به کار بردن جملات زیبا . وجود چنین جوانانی در نسل سوم انقلاب که با فرهنگ شهادت و نسل اول انقلاب اشنایی بالایی دارند در شهرستان کوهدشت مایه ی خرسندی است.
    عرض تسلیت به خانواده ی محترم بیات

  21. عرض تسلیت به خانواده ی محترم بیات بخصوص جناب اقای خسرو بیات
    ما را در غم خود شریک بدانید.

  22. خوشتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران
    خبر عروج ملکونی جانباز شهید علی بیات مرا شوکه کرد ایشان فردی شجاع با ایمان و باسواد بود که از افتخارات شهرستان کوهدشت می باشد که اوصاف ارزشمند این مرد بزرگ بر همگان آشکار است
    عرض تسلیت دارم محضر آقای خسرو بیات و خانواده محترم ایشان
    از اینکه نتوانستم حضوری خدمت برسم عذرخواهی می کنم
    روحش شاد و یادش گرامی

  23. این وصیتنامه یک منشور و دایره المعارف زندگی اجتماعی ، فردی و خانوادگی است احسنت بر این بینش و درک و بصیرت عمیق . شهیدان راه خود را پیدا کرده اند و به حقایقی پی برده اند که درک آن بر هر کسی میسر نیست . تسلیت با شهادت این عارف بزرگوار

  24. رحش شاد و یادش گرامی

  25. اقای خسرو بیات بدینوسیله شهادت و عروج ملکوتی اخوی گرامیتان را تسلیت می گویم

  26. روحش شاد و یادش گرامی باد

  27. مراسم اربعین شهید والامقام مهندس حاج علی بیات
    روز ۵ شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۹۳
    قم -گلزار شهدا – جوار امامزاده علی بن جعفر (ع)

  28. گرامی باد یاد و خاطره شهید والامقام مهندس علی بیات
    ایشان واقعا فردی وارسته و خودساخته بود امیدوارم خداوند به خانواده محترم خصوصا سرور بنده حاج خسرو بیات ایشان صبر بدهد

  29. دوست عزیزم جناب آقای امید آزادبخت شهادت دایی گرامیتان را تسلیت می گویم
    بنده را در غم خود شریک بدانید

  30. وصیتنامه این شهید والامقام سراسر درس عبودیت و بندگی و اخلاق است امیدوارم تلنگری باشد برای ما که در ظواهر غرق شده ایم و در غفلت به سر می بریم
    برادر عزیزم جناب آقای خسرو بیات از خداوند متعال برای شما و خانواده محترم صبر خواستارم . روحش شاد و یادش گرامی

  31. خبر شهادت علی بیات همه آشنایان و دوستان را ناراحت کرد .
    همه از خصوصیات اخلاقی ایشان ذکر خیر می کنند
    خصوصیاتی همچون تواضع.صداقت . ایمان و ……

    مردم کوهدشت به چنین شخصیتهایی افتخار می کنند

  32. خسرو جان تسلیت مرا بپذیر

  33. یادی کنیم از شهیدان نورمراد مقدسی. جهانشاه آزادبخت ملک محمد آدینه وند
    حاج علی بیات روحت با شهیدان کربلا محشور باد
    عرص تسلیت خدمت خانواده محترم بیات بخصوص آقای خسرو بیات

  34. به مناسبت چهلمین روز شهادت مهندس علی بیات به سوگ می نشینیم . امیدوارم شهدا در روز رستاخیز شفیع ما باشند .

  35. مصیبت وارده را خدمت آقای خسرو بیات و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم .

  36. خانواده محترم بیات،سرکار خانم اسحاقی، آقا محسن دیربازیان، جناب آقایان آزادبخت و همه آنانی که داغ جانسوز فراق عزیزی وارسته و درد حرمان شهیدی مظلوم و رنج کشیده را بر جان خویش دارید از سویدای دل، چهلمین روز عروج مظلومانه و وصال عارفانه زنده یاد علی بیات را به شما نیکان تسلیت می گوید. از درگاه خدای شهیدان، همنشینی با سرور و سالار شهیدان برای آن عزیز همراه با علو مقام به ویژه برای برادران، خواهران، مادر دلسوخته و دین دار و دختران و همسر آن عزیز صبر جمیل و پاداش بایسته الهی مسئلت می نماید. امید آنکه وصیت ها و راه و روش ایشان همواره پر رهرو و جاودانه باد و ما نیز به دعای نیمه شب او و رنج های فراوان او در سال های دم زدن با مجروحیت شیمیایی، عاقبت به خیر، عزتمند و سربلند باشیم.

  37. با عرض سلام و ادب ممنون از لطف شما

  38. پندار ما این است که ما این است مانده ایم و شهدار فته اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند شهید آوینی
    خسرو جان تسلیت مرا بپذیر

  39. ای شهیدان عشق مدیون شماست هرچه ما داریم از خون شماست
    ای شقایق ها و ای آلاله ها دیدگانم دشت مفتون شماست
    شهادت علی بیات را به خانواده محترم بیات تسلیت می گویم . برادر خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم

  40. در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند
    گر عاشق صادقی ز مردن نهراس مردار بود هر آن که او را نکشند
    شهادت مزد صداقت ایمان صفا و بینش عمیقت بود . بدا به حال همچو منی که در سردرگمی به سر می برم

    • جناب آقای خسرو بیات مصیبت وارده خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم ‘ از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و برای بازماندگان صبر مسالت دارم

  41. آقای خسرو بیات شهادت برادر گرامیتان مهندس شهید حاج علی بیات که یکی از مدیران لایق کشور بوده اند را از صمیم قلب تسلیت می گویم .

  42. شهادت مردی بزرگ و نامدار شهید علی بیات که الحق و الانصاف صایعه ای دردناک بوده را تسلیت عرص می نمایم
    جناب اقای خسرو بیات تسلیت مرا بپذیرید

  43. وصیتنامه شهید والامقام حاج علی بیات را خواندم تنها چیزی که میگویم این است که ای کاش یک سال قبل می شناختمش

  44. جناب آقای خسرو بیات مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم

  45. شهادت آن شهید عزیز و والامقام به برادر گرامیشان جناب آقای خسرو بیات وخانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم
    و مطمن هستم که برای تمامی جوانان شهید مهندس علی بیات ،الگو بودند وراه ایشان ادامه دارد..

  46. با مطالعه این وصیتنامه گویی سالهاست با ایشان آشناهستم اگر دلاوریها و رشادتهای این عزیزان نبود برای ما مجال حضور در این فضای مجازی نیز میسر نبود ”’۰۰۰۰۰آری ایشان با روح بلند خویش در طول جنگ تحمیلی برای حراست از این خاک ،شرافت و ناموس ما جنگیدند ۰۰۰۰۰هر چند اینان در راه خدا و بخاطر دفاع از اسلام به پا خاستند و هیچ چشمداشت و توقعی نداشته اند ۰۰۰۰۰دریغا که با توجه به این همه سردار شهید کوهدشتی که دلاوریهای آنان بر هیچکس پوشیده نیست بازهم گمنامند در صورتیکه استان لرستان و در راس همه کوهدشت نقش بالایی را در عملیاتها داشته اند و بعد ازبکستان خوزستان بیشترین خسارت را از جنگ متحمل شده اند اما هنوز سرداران شهیدی همچون شهیدان سرتیپ نیا حاج محمد آزادبخت علیمردان آزادبخت مجتبی آدینه وند علی مروت طرهانی حمید رضا ابراهیمی حسن رضا یوسف زاده که اگر متعلق به استانهایی همچون اصفهان بودند حداقل برای جادوانه ماندن نامشان مدرسه یا بیمارستان یا اتوبان مهمی را به نام آنها مزین می کردند ۰۰۰۰۰۰۰به امید روزی که در جای جای ایران نام دلاوران کوهدشت برده شود چرا که اینان سند افتخار شجاعت و غیرت لرستان و کوهدشت هستند۰۰۰در پایان از اینکه نتوانستم نام تک تک شهیدان عزیز کوهدشت را بنویسم عذر تقصیر دارم چرا که مجال این امر میسر نیست
    این چند سطر را تقدیم می کنم به مادران داغدیده شهدا

  47. جناب آقای خسرو بیات عرض تسلیت مرا بپذیرید

  48. هوای وصل بی بال و پرم کرد….

    شهید آوینی جمله ای دارد بس بی نظیر:پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند،اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند….
    چه دشوار است راجع به شهدا گفتن و نوشتن،راجع به کسانی که جرعه وصلی چشیده اند….شهید بیات چه زیبا و عارفانه وصیت خود را نگاشته است،وصیت نامه ای که از آن عطر دلپذیر اخلاص و دلدادگی به خدای کریم به مشام میرسد و نشان از این دارد که این عزیز “به کوی دلبرش دیده به ناز است”….
    وقتی این وصیت نامه را خواندم تنم لرزید از اینکه خدایا چقدر غافلم…و تلنگری بود که بدانیم در میان ازدحام و تغییر حال های مردم این زمانه هنوز هم کسانی مثل شهید بیات هستند که “دل به پاییز نسپرده اند” و چه خالصانه و بی آنکه منتبی بنهند، هیچگاه “زخمهایشان را نشمرده اند”…
    آری،کسی که با خدا معامله کرده و دلداده ی حسین(ع)است باید عطر و رنگ وصیت نامه اش هم به رنگ خدا باشد(صبغه الله و من احسن من الله صبغه)،و باید جنس گفتارش مثل کردارش آسمانی باشد…
    شهید بیات چنان زیست که به قول قیصر امین پور باید گفت:
    دلی سربلند و سری سر به زیر
    از این دست عمری به سر برده ایم

    حقیر توفیق همسایگی با خانواده این شهید بزرگوار را داشته ام و حقا که از آن پدر متدین و پاک دست و مادر
    پاکدامن و شریف باید هم چنین برومند و سلیم النفس فرزندی به عرصه وجود گام نهد.خانواده بیات حقیقتا نجیب و شریف اند و شایسته تقدیم شهید به درگاه باری تعالی هستند.امیدوارم خداوند به بازماندگان صبر عطا فرماید و بر عزت این خانواده بیافزاید.

  49. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

    صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

  50. جناب آقای خسرو بیات این مصیبت وارده رو تسلیت میگم….

  51. به خانواده محترم بیات تسلیت می گویم بخصوص آقای خسرو بیات

  52. جناب مهندس امین امرایی عزیز نوشته شما بسی بسیار موجب غرور گردید هرچند که به “لطف” تنه میزند. خرسند که جوانان بعد از نسل شهدا فراموش نکردن آن روزگاران را هر چند که آن ایام را نزیسته باشند. بدون شک رشد و توسعه ی ما امروز مرهون شانه های بلند شهداست. بدون کوچکترین “عاری” فریاد میزنم که بر قامت بلند این شهدا میخواهم دنیا را ببینم

  53. شهادت حق علب بیات بود که به آن رسید .
    خانواده محترم بیات بخصوص برادر عزیزم خسروبیات به شما تسلیت می گویم

  54. شهادت علی بیات که مدتی شهردار بهشهر بودند را تسلیت می گوییم . ایشان فردی مومن ، صادق و لایق بودند

  55. روحش شاد و یـــــــــــــــــــــادش گـــــــــــــــرامی

  56. شهید علی بیات کسی بود که در دوران دفاع مقدس جانباز شیمیایی شد و مدت چند سال بود که با سختی زندگی میکرد.
    ما باید قدر چنین ازاد مردان و خانواده محترمشان را بدانیم و انها را از یاد نبریم.
    ایشان فردی ولایتمدار بود ولایتی بودن فقط به سینه زنی و گریه {در هیئت} نیست،
    مراحلی پیش می‌آید که برای اثبات آن باید از دار و ندار و حتی جانت بگذری،الحق ایشان فردی اسمانی بود که به اسمان پرواز کرد.
    روحش شاد و یادش گرامی
    از برادر همرزم خودم اقای بهزاد باقری که همیشه یاد شهدا و هم رزمان خود را دارد کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
    در پناه حق

  57. شهادت و عروج ملکوتی جانباز سرافراز مهندس علی بیات را به خانواده محترم بیات به ویژه آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نماییم

  58. جانبازان،یادگاران روزهای عشق و حماسه اند
    خاطرات مجسم سالهایی که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود
    شهادت مهندس بیات را به خانواده محترم ایشان به خصوص جناب آقای خسرو بیات تسلیت می گوییم

  59. جناب آقای خسرو بیات مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم

  60. شهادت و عروج ملکوتی جانباز شهید مهندس علی بیات یادگار هشت سال دفاع مقدس بر عموم مردم غیور و شهید پرور کوهدشت تسلیت

  61. دوست عزیزم جناب آقای خسرو بیات از شنیدن خبر شهادت اخوی گرامیتان شوکه شدم بدون تعارف بگویم ایشان مایی افتخار ما بودند خداوند متعال روح ایشان را به شهدای دشت کربلا محشور نماید

  62. الگوی زندگی مومن از هوی و هوس رستن است و من این الگو را دوست دارم(شهیدحاج محمد ابراهیم همت)
    با مطالعه این وصیتنامه به این نتیجه می رسیم که شهید علی بیات نمونه انسان وارسته و کامل است دریغا که در دوران حیات چنین افرادی کمتر مورد توجه قرار می گیرند بنده هر چند که حضورا خدمت ایشان نرسیده ام فکر می کنم ایشان به استحقاق خود که همان شهادت بوده رسیده و لیاقتش را داشته است

  63. با سلام محضر حاج علیرضا امرایی
    حقیر اگر کلمه ای نگاشته ام اثر تلمذ از محضر جنابعالی است که استاد بنده بوده و هستید.مستدام و سربلند باشید.

  64. جناب آقای خسرو بیات شهادت اخوی گرامیتان را تسلیت می گویم

  65. مقام معظم رهبری می فرمایند : شهدا همچون آیه های قرآن مقدسند
    حاج علی بیات الگویی شایسته برای نسل جوان هستند . مردم کوهدشت به این چنین افرادی افتخار می کنند
    تسلیت به خانواده محترم بیات

  66. امیدوارم شما ما را حلال کنید

  67. برادر عزیزم جناب آقای خسرو بیات مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم

  68. بدینوسیله مصیبت وارده را خدمت آقای خسرو بیات تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم

  69. تشکر از آقای شکربیگی بخاطر مطلب زیبایی که نوشتند

  70. من که با خواندن این وصیتنامه بدنم به لرزه در آمد امیدوارم به جای کینه به اطرافیانمان توجه بیشتری کنیم و همیشه به یاد مرگ باشیم

  71. مردان بزرگ با بزرگی و خوبی میروند و جایشان را هیچ کس نمیتواند پر کند. من خودم از نزدیک صفا، مهربانی و بزرگواری این شهید والا مقام را حس کرده ام. خدابه ایشان مراتب بالاتر و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرمایند.

  72. ای وای بر ما اگر شما ما را حلال نکنید . چه متواضعانه حلالیت طلبیده

  73. جناب آقای خسرو بیات مراتب تسلیت مرا بپذیرید

  74. مطلب و عکس زیبایی نیز در سایت از سلیمانیه تا شلمچه در خصوص شهید علی بیات درج گردیده است

  75. بار دیگر افتخاری نصیب شهر کوهدشت شد و جانبازی به جمع شهداء پیوست و شهیدی به شهدای کوهدشت اضافه شده است
    جوانان با مطالعه زندگینامه و وصیت نامه شهداء پیرو راه آنان باشند

  76. نفس هایی که سالها به شماره افتاده اند
    چشم های پرفروغش که به امید شهادت لحظه شماری می کرد شاید تنها واژه ایثار بتواند تفسیرگر رشادت این دلاور مرد باشد

  77. به نقل از همسر آن شهید:
    “خلوص نیت،اهمیت به بیت المال،صداقت و دوری از غیبت و پشتیبانی از ولایت فقیه” از مهم ترین خصوصیات اخلاقی شهید بیات بود

  78. شهداء سرمایه های ارزشی این مملکت هستند.آنان از سرمایه زندگی خود گذشته تا ما بتوانیم در این مملکت به راحتی زندگی کنیم

  79. السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
    ایشان بسیار ساده و بی ادعا،مودب و منظم بود در عین حال شجاع و باسواد بودند
    خادم مسجد جمکران بود و حدود ۴ سال بود که در ساخت عتبات عالیات مشارکت داشت و ناشناس به عراق می رفت و کار می کرد

  80. شهادت حاج علی بیات را به خانواده محترم بویژه آقای خسرو بیات تسلیت عرض نموده و از خداوند منعال برای آن مرحوم طلب عفو و مغفرت دارم

  81. شهادت این مرد بزرگ را تسلیت می گویم

  82. شهادت و عروج ملکوتی جانباز سرافراز حاج علی بیات که از مدیران صدیق این کشور بودند را به خانواده محترم بیات بخصوص حاج خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم
    روحش شاد و یادش گرامی

  83. زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . از برادر ارجمند جناب آقای امین آزادبخت مدیر محترم این سایت بخاطر زحماتی که در راستای درج مطالب می کشند تقدیر و تشکر می نماییم . اجرکم عندالله

  84. عرض تسلیت دارم خدمت آقای خسرو بیات

  85. شهادت علی بیات که واقعا یک فرد وارسته و مخلص بود را تسلیت می گم .
    در این چند سال آخر خیلی اذیت شد اما حتی یکبار هم اظهار گلایه یا شکایت نکرد بلکه همیشه راضی بود به رضای خدا ، چهره نورانی و دوست داشتنی او را هرگز فراموش نمی کنم
    واقعا لیاقت شهادت را داشت ما که به این مرد بزرگ افتخار می کنیم

  86. وقتی از نردبان فکه راهی آسمان می شوی ،تازه یادت می آید که چقدر شرمنده ای !!! شرمنده تمام شهدا وتمام مجاهدین طریق دلدادگی ، وبه قول سید شهیدان اهل قلم :{ برای پریدن بال و پر نمی خواهم .همین پوتین های کهنه هم می تواند منرا تا اوج پرواز برساند،نردبان من تا خدا رملستان فکه است .} و چه زیبا می گوید علمدار روایتگری خاک های طلائیه ،مرحوم ضابط، که : {امروزه شهادت تبدیل به معبر تنگی شده است که فقط مخلصان وصادقان از این معبر می توانند عبور کنند وتوفیق شهادت بیابند. } و به یقین جانباز سرافراز حاج علی بیات از جنس همان مخلصان طریق دلدادگی بود که به شایستگی از این معبرشهادت و دلدادگی توانست خود را به معبود خویش برساند. و صلوات برتمام شهدا و شهیدان گلستان امامزاده جعفربن ابیطالب (ع) قم وشهید مهدی زین الدین که در این گلستان آسمانی پر ازدلدادگی دارند، صلوات و رحمت بر حاج علی بیات و تمام مردان عرصه مجاهدت و معنویت و پاکبازی.

    جناب آقای خسرو بیات،عروج عاشقانه و ملکوتی شهید حاج علی بیات را خدمت شما تسلیت عرض می نماییم و چقدر قشنگ است که در طریق شهادت به دیدار معشوق توفیق بیابی . راهشان پاینده باد.

    از قافله های شهدا جاماندیم

    رفتند رفیقان و چه تنها ماندیم

    افسوس که در زمانه دلتنگی

    مجروح شدیم اسیر دنیا ماندیم

    ***

    چه زیبا ملائک شدند زیستند

    همان ها که هستند ولی نیستند !

    کسانی که در جمع ما بوده اند

    ولی حیف نفهمیده ایم کیستند

    ………..

    چقدر از منش این شهدا دور شدیم

    آنقدر خیره به دنیا شده و کور شدیم

    معذرت از همه خوبان و همه همرزمان

    ما برای شهدا وصله ی ناجور شدیم

    شهدا در همه جا فاتح اصلی بودن

    عجب اینجاست که ما این همه مغرور شدیم

    شکر ، با سابقه ی دوستیِ با شهدا

    ما عزیز دل مردم شده مشهور شدیم

    و از آن برکت خون شهدامان حالا

    ما مدیر کل و مسئول شده مسرور شدیم

    پرکشیدن چه مستانه و رفتند و ما

    در میان قفس نفس چه محصور شدیم

  87. برادر ارجمند جناب آقای خسرو بیات شهادت حاج علی بیات را که از بادگاران دوران دفاع مقدس بودند به شما و خانواده محترم نسلیت عرض می نمایم

  88. تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    با مطالعه این وصیتنامه می توان به میزان سواد و درک و فهم و عرفان این شهید والامقام پی برد .
    شهر کوهدشت مهد پرورش مردان بزرگی بوده که مایی افتخار هستند
    روحش شاد و یادش گرامی باد

  89. تسلیت به خانواده محترم بیات بخصوص برادر ارزشمند جناب آقای خسرو بیات

  90. شهادت حاج علی بیات را خدمت خانواده محترم بخصوص آقای خسرو بیات تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت داریم

  91. شهادت حاج علی بیات که حقیقتا اسوه ایثار و صبر و مقاومت بودند را به خانواده محترم بیات ومردم شهیدپرور کوهدشت تسلیت عرض می نماییم

  92. شهادت این جانباز سرافراز را به برادر ارجمند جناب آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نماییم

  93. شهادت و عروج ملکوتی مهندس علی بیات را به آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نماییم

  94. وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
    سوره آل عمران آیه ۱۶۹

    برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

    صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و با عرض تسلیت به دوست عزیزم آقای خسرو بیات و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

    روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

  95. روحش شاد و بادش گرامی باد

  96. برادر ارجمند جناب آقای خسرو بیات شهادت اخوی گرامیتان حاج علی بیات را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم

  97. دوست عزیزم جناب آقای مصیب شریفی از مطلب مفید شما تشکر می نماییم . اجرکم عندا…

  98. تشکر و اعتذار

    با سلام و احترام و به حکم «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

    بر خود وظیفه می دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و خانواده را از کلیه سروران عزیز که در سوگ برادر اینجانب ابراز همدردی نموده و اینجانب را در
    تحمل این رنج یاری نمودند، ابراز نمایم. از درگاه ایزد منان و یگانه هستی بخش برای شما دوستان و همکاران عزیز و همراهان خوب و دلسوز، آرزوی سلامت،
    سعادت و اجر عظیم الهی دارم. انشاء اله به یاری خداوند متعال بتوانم در شادی های آن بزرگواران جبران محبت نمایم.

  99. شهادت حاج علی بیات مردی که اسوه اخلاق،ایمان،شجاعت و صبر بودند را تسلیت عرض می نمایم

  100. شهادت حاج علی بیات را خدمت خانواده محترم بخصوص جناب آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم

  101. جناب آقای خسرو بیات خبر شهادت اخوی گرامیتان ما را بسیار متاثر نمود از اینکه دیر خدمت رسیدم عذر می خواهم انشا اله با امام حسین(ع) و شهیدان دشت کربلا محشور شود

  102. حضرت امام خمینی(ره) : از وصیتنامه شهدا غافل نشوید و آنرا سرمشق زندگی خود قرار دهید

  103. عرض تسلیت خدمت سرور عزیزم جناب آقای خسرو بیات

  104. جناب آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم

  105. با سلام…علاوه بر همه این خصلتهای این شهید گمشده این روزهای بعضی از مردمان که همان سلامت نفس بود رو اضافه کنید..با تمام مسیولیتهای حساسی که داشت هیچگاه اسیر این دنیا نشد و ذره ای بفکر مال اندوزی از بیت المال مردم نبود…علاوه بر شهرداری مدتی هم مدیر منطقه ویژه اقتصادی سلفچکان بود…

  106. سلام بر شهدا ،
    سلام بر آنان که عشق حقیقی را درک کرده و مسیر رسیدن به معشوق را طی کرده اند و به کمال مطلوب رسیده اند.عده قلیلی هستند که به این مرحله می رسند,همانانی که گوهر معرفت الهی را شناختند(گوهری که خداوند در روز ازل در دل آدمی تعبیه کرد و فرشتگان از درک آن عاجز ماندند که :انی اعلم ما لا تعلمون),همانانی که دلشان چون شیشه ای نازک و شفاف است,همانانی که” مشتاق پروازند و میل خزیدن ندارند زیرا شرط اول پرواز را دل کندن از زمین می دانند.
    شهید یعنی آزاد, شهید یعنی بی نهایت…
    شهید کسی است که اول بر یزیدیان نفس خویش غلبه کرده است و در کربلای درونش پیروز میدان بوده و سپس به جنگ با یزیدیان دون فطرت زمان خویش رفته است.
    تمام هستی به انسان ختم می شود و حقیقت انسان باید به خدا ختم شود و شهید کسی است که این استمرار را فهمید…
    شهید یک حقیقت زنده است و امتداد دارد و علاوه بر آن زندگی می سازد…شهید یعنی پاسخ به سوال,شهید یعنی رفاقت دو طرفه,شهید یعنی دوستی بی منت…
    شهید یعنی مظلومیت, شهید یعنی غربت , تنهایی ,در عین حال جسارت , شجاعت ,شهامت, اقتدار, شهید یعنی خلوص ,ایمان ,شهید یعنی قله افتخار یک ملت!شهید کسی است که نگرش عمیق او به زندگی دنیا باعث شد که از همه تعلقات مادی دل بکند و رها شود.
    شهید یعنی عاشق حقیقی,یعنی خود را ندیدن و تنها خدا را دیدن…
    شهید یعنی شمع,می سوزد و روشنی می بخشد با این تفاوت که روشنی شهید دائمی و گرمایش ابدی و زندگی ساز است.
    شهید یعنی مردان بی ادعا که برای دفاع و پاسداری از وطن و هموطنان خود از خوشی ها و سلامت خویش گذشتند و آنها را فدای دیگران کردند. سخن گفتن از شهید سخت است,شهید را نمی توان وصف کرد.شهید را باید فهمید , باید حس کرد.
    شهید در همه صفت های والای انسانی تجلی می یابد:در ایثار, از خود گذشتگی, عشق ,صمیمیت و…
    دنیا برای شهید وسعت نداشت,نکو بود و کشته شد که:”در مسلخ عشق جز نکو را نکشند”…
    امام خمینی(ره):مقام شهادت اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنی است و ما خاکیان محجوب چه می دانیم که این ارتزاق عند رب الشهدا است؟!
    هر چه ازشهیدان و پدر بزرگوار و شهیدم بگویم باز هم نتوانسته ام قطره ای از مقام والای ایشان را وصف کنم من را چه رسد که با این قلم شکسته و بیان نارسا در وصف شهیدان و جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده و سلامت خویش را از دست داده اند یا بدست دشمنان اسلام اسیر شده اند مطلبی نوشته یا سخنی بگویم.زبان و بیان عاجز از ترسیم مقام بلند پایه عزیزانی است که برای اعتلاء کلمه حق از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اند…
    دوستان و همرزمان پدرعزیزم ،
    با سلام و احترام و عرض ادب، ازمحبتهای همه شما سپاسگزارم و از خداوند سلامتی و عاقبت به خیری و بهروزی برای شما آرزومندم.
    م.بیات دختر جانباز شهید مهندس حاج علی بیات

  107. روحش شاد و یادش گرامی
    خدمت برادر ارجمندم آقای خسرو بیات و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم

  108. شهادت علی بیات را به خانواده محترم بخصوص دوست و سرور عزیزم آقای خسرو بیات تسلیت عرض می نمایم

  109. برادر ارجمند خسرو بیات از شنیدن شهادت برادر گرامیتان بسیار متاثر شدم
    تسلیت – خدا رحمتش کند

  110. خدایش رحمت کند

  111. روحش شاد

  112. روحش شاد

  113. خدا رحمت کند واقعا تاثیرگذار بود

  114. روحش شاد و یادش گرامی
    واقعا شوکه شدم

  115. ایشان یک انسان با شخصیت و فهمیده بود . خداوند روحش را با شهدای کربلا محشور نماید
    بنده این مصیبت را به دوست عزیزم آقای خسرو بیات تسلیت عرض می کنم

  116. تسلیت می گم

  117. خسرو جان تسلیت منو بپذیر

  118. روحش شاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.